;
coinex

پخش زنده بازی امروز ولز دانمارک یورو 2020 [+ساعت پخش]

پخش زنده بازی امروز ولز دانمارک یورو 2020 و ساعت پخش آن در این مقاله بررسی شده‌ است. یورو بزرگترین رقابت فوتبال دنیا بعد از جام جهانی است. در ادامه این نوشتار با بررسی بیشتر این موضوع همراه باشید.

با پایان بازی های مرحله مقدماتی یورو 2020، تیم‌های صعودکننده رقبای خود را در مرحله یک هشتم پایانی شناخته‌اند و حالا باید برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر سر و دست بشکنند. در ادامه این نوشتار پخش زنده بازی امروز ولز دانمارک یورو 2020 بررسی می‌کنیم. با تکراتو همراه باشید.

پخش زنده بازی امروز ولز دانمارک یورو 2020 [+ساعت پخش]

هر دو تیم به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کردند و کمتر کسی فکر می‌کند در ادامه رقابت‌ها بتوانند شانسی برای قهرمانی داشته باشند. اما این فوتبال است و توپ ممکن است در هر جهتی حرکت کند. صعود دانمارک به دور بعدی بسیار عجیب و نفس‌گیر بود. آنها در بازی اول یک هیچ به فنلاند باختند و بازی دوم را هم دو یک به بلژیک مدعی واگذار کردند. اما کار به پایان نرسید و آنها در بازی سوم چهار یک روسیه را در هم کوبیدند و تفاضل گل بهتر نسبت به فنلاند راهی دور بعد شدند. اگر قوانین بازی رو در رو را ملاک قرار می‌داد، الان این فنلاند بود که به مصاف ولز می‌رفت.

در سوی دیگر یاران گرت بیل نیز به زحمت و با عبور از سوئیس راهی دور بعد شدند. آنها در بازی اول با سوئیس مساوی کردند، سپس دو هیچ ترکیه را بردند و در نهایت با یک گل مغلوب ایتالیای مدعی شدند. ولز با 4 امتیاز و تفاضل گل +1 دوم شد و سوئیس با 4 امتیاز و تفاضل گل -1 سوم. حالا بریتانیایی‌ها باید برای رسیدن جزء 8 تیم از سد دانمارک گذر کنند. این بازی راس ساعت 20:30 دقیقه برگزار خواهد شد. در دیگر دیدار امروز ساعت 23:30 دقیقه بازی ایتالیا اتریش را شاهد خواهیم بود. جدول گروه‌های B و A را نیز در ادامه مشاهده کنید:

پخش زنده بازی ولز دانمارک یورو 2020 [+ساعت پخش]
پخش زنده بازی ولز دانمارک یورو 2020 / ساعت پخش بازی ولز دانمارک امروز 5 تیر

لینک پخش زنده بازی امروز ولز دانمارک 5 تیر 1400

در ادامه با لینک های پخش زنده بازی امروز ولز دانمارک یورو 2020 همراه باشید. برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی ایتالیا و اتریش  امروز از BBCiPlayer شبکه BBC One

(برای استفاده از لینک بی.بی.سی آی‌پلیر آی.پی خود را به بریتانیا تغییر دهید.)

پخش زنده بازی امروز ایتالیا اتریش از شبکه سوم سیما

پخش زنده بازی ایتالیا و اتریش یورو 2020 از تلوبیون (Telewebion)

اگر شرایط پخش زنده ندارید، می‌توانید به کانال تلگرام فوتفان آنلاین با آیدی @FootFunOnline بروید و گزارش لحظه‌ای بازی را به همراه ویدیوی گل‌ها دنبال کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده و ساعت پخش بازی امروز ولز دانمارک یورو 2020 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر