;
coinex

پخش زنده بازی کلمبیا پرو کوپا آمریکا 2021 – Colombia Peru Copa America 2021 live

در این نوشتار قصد داریم به پخش زنده بازی کلمبیا پرو کوپا آمریکا 2021 بپردازیم. برای دانستن جزئیات، با تکراتو همراه باشید!

دو تیم کلمبیا و پرو که به ترتیب در مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا امریکا 2021 مقابل آرژانتین و برزیل، دو غول سنتی فوتبال آمریکای جنوبی حذف شدند، بامداد امروز و از ساعت 4:30 دقیقه به وقت تهران در استادیوم ناسیونال دِ برزیلیا و در دیدار رده بندی کوپا آمریکا 2021 به مصاف هم خواهند رفت. تماشای پخش زنده بازی کلمبیا پرو کوپا آمریکا 2021 برای عاشقان فوتبال جایگاه ویژه خود را دارد. پس برای تماشای پخش زنده رده بندی کوپا آمریکا 2021 با ما باشید.

پخش زنده بازی کلمبیا پرو کوپا آمریکا 2021

Colombia Peru Copa America 2021 live

دو تیم پرو و کلمبیا که در مرحله گروهی نیز با هم هم گروه بودند، حال و برای تعیین رده های سوم و چهارم مهمترین تورنمنت فوتبالی آمریکای جنوبی به مصاف هم خواهند رفت.
نتیجه تقابل دو تیم در مرحله گروهی،پیروزی 2 بر 1 برای پرو بود که نهایتا نیز بعد از برزیل 10 امتیازی و با 7 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک چهارم صعود کرد. این تیم بعد از بردن پاراگوئه در مرحله یک چهارم، در نیمه نهایی با سرگروه خود یعنی برزیل مواجه شد که مانند بازی مرحله گروهی نتیجه را واگذار کرد.

رقیب پرو در دیدار رده بندی اما کلمبیاست، که چندی پیش از آغاز مسابقات کوپا آمریکا و با اخراج کارلوس کیروش، تغییراتی در کادر فنی خود تجربه کرد. این تیم پرستاره آمریکای جنوبی در مرحله گروهی با یک برد و یک تساوی و البته دو باخت مقابل برزیل و پرو، با 4 امتیاز و به عنوان تیم سوم پا به مرحله حذفی گذاشت.

پخش زنده بازی کلمبیا پرو کوپا آمریکا 2021
پخش زنده بازی امروز کلمبیا پرو کوپا آمریکا 2021 / ساعت پخش کلمبیا پرو کوپا آمریکا 2021 / نتیجه بازی کلمبیا پرو امروز / Colombia Peru Copa America 2021 live

در دیدار یک چهارم نهایی، کلمبیا موفق شد تیم شایسته اروگوئه را در پنالتی ها حذف کند تا به رقابت با ارژانتین در نیمه نهایی بپردازد. در دیدار نیمه نهایی نیز که بار دیگر به ضربات پنالتی کشیده شد، کلمبیا مانند بازی با اروگوئه شانس نیاورد تا به دیدار رده بندی برسد. اما برای تماشای پخش زنده رده بندی کوپا آمریکا 2021 چه باید کرد؟ با ما باشید.

لینک پخش آنلاین کلمبیا پرو کوپا آمریکا 2021

Colombia Peru Copa America 2021 live

پخش زنده بازی کلمبیا پرو کوپا آمریکا 2021
پخش زنده بازی امروز کلمبیا پرو کوپا آمریکا 2021 / ساعت پخش کلمبیا پرو کوپا آمریکا 2021 / نتیجه بازی کلمبیا پرو امروز / Colombia Peru Copa America 2021 live

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی کلمبیا پرو کوپا آمریکا 2021 از بین اسپورت 1 – BeIN Sport 1 HD Live

پخش زنده بازی امروز کلمبیا و پرو از شبکه سوم سیما

 پخش زنده بازی کلمبیا پرو کوپا آمریکا 2021 از تلوبیون (Telewebion)

The last two links above only work by IR.Iran IP. You should use proper V.P.N

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده کلمبیا پرو کوپا آمریکا 2021 و Colombia Peru Copa America 2021 live چیست؟ نظرات خود را درباره پخش زنده رده بندی کوپا آمریکا 2021 در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر