;
coinex

پخش زنده تکواندو کیمیا علیزاده المپیک توکیو 3 مرداد [+ساعت پخش]

کیمیا و ناهید بالاخره و دوباره به هم رسیدند. برای تماشای پخش زنده تکواندو کیمیا علیزاده و ناهید کیانی المپیک توکیو 3 مرداد با ما همراه باشید.

از مدت زمانی قبل از آغاز المپیک توکیو و بر اساس رنکینگ جهانی اعلام شده توسط فدراسیون جهانی تکواندو، تقابل ناهید کیانی و کیمیا علیزاده کاملا مشخص بود. این دو ورزشکار باید در اولین مسابقه وزن منفی 57 کیلوگرم به مصاف هم بروند.

اگرچه همه انتظار این رویارویی را داشتیم، ابتلای یک تکواندوکار شیلیایی، وضعیت جدول مسابقات را به هم زد و به نظر رقابت کیمیا و ناهید منتفی شده به نظر می رسید. اما کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد که تکواندو کار دیگری جایگزین تکواندوکار شیلیایی شده است و در نتیجه جدول مسابقات بدون هیچ تغییری پابرجاست. در نتیجه این مهم، کیمیا علیزاده و ناهید کیانی همچنان به مصاف هم خواهند رفت.

پخش زنده تکواندو کیمیا علیزاده المپیک توکیو 3 مرداد [+ساعت پخش]

البته این تغییر جدول اگر ثابت می ماند به هیچ وجه به نفع ناهید کیانی نماینده کشورمان نمی بود، چون در صورت حذف تکواندوکار شیلیایی و عدم جایگزینی کسی با او، کیانی بایست به مصاف جید جونز، برنده دو مدال طلای المپیک می رفت، موضوعی که شانس او برای صعود به دور بعد را می کاست.

اما بعد از قرنظینه شدن تکواندوکار شیلیایی بود که آی او سی از تصمیم جدیدی برای وزن منفی 57 کیلوگرم تکواندو زنان خبر داد. یک تکواندوکار کاستاریکایی به عنوان جایگزین تکواندوکار شیلیایی به المپیک فراخوانده شد تا همچنان مسابقات این وزن با تعداد 17 نفر برگزار شود و بر این اساس ناهید کیانی و کیمیا علیزاده به مصاف هم بروند.

بر این اساس و با توجه به اینکه در میان 17 المپیکی این وزن، ناهید کیانی در رتبه 17 و کیمیا علیزاده در رتبه 16 هستند، در دور اول به مصاف هم خواهند رفت و درواقع یک بازی اضافه نسبت به دیگران انجام خواهند داد. کیانی در صورت پیروزی در این دیدار باز هم باید به مصاف جید جونز برود.

به نظر می رسد این تغییرات پی در پی برای تنها نماینده تکواندوی زنان ایران در المپیک چندان خوشایند نباشد و باعث برهم خوردن تمرکز او در فاصله اندک باقی مانده تا برگزاری بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان بشود. حالا همه منتظرند تا رویارویی دو دختر ایرانی تکواندوی جهان یعنی ناهید کیانی و کیمیا علیزاده را در دور نخست مسابقات وزن منفی 57 کیلوگرم المپیک توکیو به نظاره بنشینند. ساعت بازی کیمیا و ناهید 10 صبح به وقت ژاپن ثبت شده است که برای ما در ایران برابر با 5:30 بامداد سوم مرداد خواهد بود. برای تماشای پخش زنده تکواندو کیمیا علیزاده و ناهید کیانی المپیک توکیو 3 مرداد از لینک زیر استفاده کنید.

آپدیت 10:00

کیمیا علیزاده پس از برتری مقابل کیانی، با شگفتی‌سازی بازی بعدی خود مقابل حریف انگلیسی و قهرمان دو دوره المپیک را با پیروزی پشت سر گذاشت. بازی بعدی کیمیا ساعت 10:30 مقابل حرف چینی خواهد بود.

آپدیت 11:00

کیمیا علیزاده بازی مقابل حریف چینی را با نتیجه نزدیک 9-8 پیروز شد و به نیمه نهایی صعود کرد. بازی بعدی 11:34 دقیقه مقابل حریمی از روسیه خواهد بود. پخش زنده بازی بعدی را هم از لینک زیر می‌توان دنبال کرد. آپدیت‌های بعدی را دنبال کنید. اگر لینک مناسب‌تری بود،‌ همینجا قرار داده خواهد شد.

آپدیت 12:00

طبق برنامه بازی نیمه نهایی هنوز برگزار نشده است. همچنین اگر در کانادا زندگی می‌کنید یا IP این کشور را دارید می‌توانید از این لینک CBCPlayer نیز بازی‌های وزن 57 کیلوگرم زنان و 68 کیلوگرم مردان را با گزارش انگلیسی دنبال کنید. لینک بین اسپورت کماکان فعال است.

آپدیت 12:25

کیمیا علیزاده در نیمه نهایی برابر حرف روسی با  نتیجه 10-3 بازی را واگذار کرد و مبارزه بعدی خود را باید برای کسب مدار برنز انجام دهد. حریف او هنوز مشخص نیست اما بازی ساعت 16:30 دقیقه انجام خواهد شد.

آپدیت 16:30

بازی رده بندی از CBCPlayer پخش می‌شود. آیپی خود را کانادا تغییر دهید و از لینک بالا استفاده کنید. بین اسپورت عربی در حال پخش هندبال بانوان است.

پخش زنده از بین اسپورت عربی

پخش زنده تکواندو از Starlive

(وارد بخش GIOCHI Olympics شوید.)

لینک های زیر غیرفعال شدند:

پخش زنده بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در المپیک توکیو 2020

پخش زنده بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در المپیک توکیو 2020

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده بازی کیمیا علیزاده المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر