;
coinex

پخش زنده بوکس المپیک توکیو 2020 [6 مرداد: دانیال شه بخش]

تیم ملی بوکس ایران نیز در المپیک توکیو 2020 نمایندگانی در اوزان مختلف دارد. برای تماشای پخش زنده بوکس المپیک توکیو 2020 با ما در ادامه همراه باشید.

تیم ملی بوکس ایران در رقابت های المپیک توکیو 2 نماینده دارد. رشته ای که با وجود سابقه طولانی حضور در المپیک ها همواره در حسرت کسب جایگاه و مدال بوده است. حال امیدها به این است که المپیک توکیو جایی برای شکستن طلسم باشد.

پخش زنده بوکس المپیک توکیو 2020 [6 مرداد: دانیال شه بخش]

شاید المپیک توکیو 2020 جایی باشد که نام یک رشته دیگر به شمار رشته های مدال آور المپیکی ایران افزوده شود. ملی پوشان بوکس کشورمان برای کسب سهمیه المپیکی خود برخلاف شمار دیگری از رشته ها تنها در یک رویداد مسابقات قاره ای حاضر شدند و نهایتا دانیال شه بخش و سید شاهین موسوی با موفقیت در این رقابت ها به المپیک توکیو رسیدند.

در وزن 57 کیلوگرم، دانیال شه بخش نایب قهرمان آسیا در نخستین گام به مصاف قهرمان آفریقا از مراکش رفت. دانیال پس از پیروزی بر قهرمان آفریقا در ادامه با لازارو آلوارز کوبایی دارنده سه مدال طلا و دو نقره جهان و البته دو برنز المپیک رقابت خواهد کرد. هدایت تیم بوکس ایران در این رقابت ها را علیرضا استکی بر عهده دارد. برای تماشای پخش زنده بوکس المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده بوکس دانیال شه بخش المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

وب سایت اف اس ال در بخش پخش زنده خود تمامی رقابت های المپیک را به طور زنده پوشش می دهد. برای تماشای رقابت شه بخش از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده بوکس دانیال شه بخش المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

شما از طریق اپلیکیشن روکر تمام رقابت های المپیک را به طور زنده می توانید پیگیری کنید. برای کار با این سرویس و تماشای جدال شه بخش در المپیک از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده بوکس دانیال شه بخش المپیک توکیو 2020 از CSCPlayer

از طریق بخش پخش زنده وب سایت سی بی اس شما می توانید رقابت های المپیک را به طور کامل پیگیری کنید. برای آموزش کار با این وب سایت و تماشای رقابت شه بخش، از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: olympics.com

نظر شما در خصوص پخش زنده بوکس المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر