coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده والیبال ایران لهستان المپیک توکیو 2020 [2 مرداد]

تیم ملی والیبال ایران رقابت های المپیک را از 2 مرداد و بازی مقابل لهستان آغاز خواهد کرد. برای پخش زنده والیبال ایران لهستان المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

تیم ملی والیبال ایران در المپیک 2020 با سرمربیگری ولادیمیر آلکنو حضور خواهد داشت و در اولین بازی خود امروز 2 مردادماه و از ساعت 15:10 دقیقه به وقت تهران به مصاف لهستان خواهد رفت.

پیشینه رقابت های ایران و لهستان در تورنمنت های مختلف از لیگ جهانی تا جام جهانی همواره با حواشی زیاد همراه بوده است و بعضا حتی به جنجال کشیده شده است. اما بازی ایران لهستان در المپیک توکیو را چگونه تماشا کنیم ؟

پخش زنده والیبال ایران لهستان المپیک توکیو 2020

در قرعه کشی این دور از رقابت های المپیک توکیو، مانند دوره قبلی المپیک 12 تیم در دو گروه 6 تیمی تقسیم شدند. این بار هم بر اساس آخرین رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال و در فرمولی تعیین شده. از هر گروه 4 تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند و تیم ها به طور ضربدری به مصاف حریفان خواهند رفت. در دور قبل، ایران از گروه صعود کرد اما در دیدار یک چهارم نهایی شکست خورد. گروه بندی رقابت های المپیک 2020 به قرار زیر است:

گروه A
ژاپن – لهستان – ایتالیا – کانادا – ایران – ونزوئلا

گروه B
برزیل – آمریکا – روسیه – آرژانتین – فرانسه – تونس

با توجه به این گروه بندی باید گفت ایران قرعه مناسبی دارد و در این گروه حداقل توان شکست دادن تیم هایی چون ژاپن، کانادا و ونزوئلا را دارد. البته حتی شکست دادن ایتالیا نیز دور از دسترس نیست. اما لهستان، رقیب همیشه پیروز مقابل ایران، می تواند اینجا هم برای ما دردسرساز شود.

پخش زنده والیبال ایران لهستان المپیک توکیو 2020 [2 مرداد]

در گروه مقابل اما تقریبا همه جز تونس، مدعی قهرمانی و کسب عنوان هستند. البته شاید شانس آرژانتین کمتر از برزیل و آمریکا، روسیه یا فرانسه باشد. در خصوص دیدار ایران لهستان در چارچوب المپیک 2020، فدراسیون جهانی والیبال نوشته است تیم ملی والیبال لهستان به تازگی موفق شده به مدال نقره لیگ ملت های ۲۰۲۱ والیبال دست یابد.  لهستان که به عنوان قهرمان جهان شناخته می شود در این المپیک سعی می کند که به حسرت ۴۵ ساله خود پایان دهد و موفق شود روی سکوی المپیک قرار گیرد. در ادامه این نوشتار آمده:

تیم ملی والیبال لهستان در المپیک ۱۹۷۶ مونترال موفق شد به مدال طلا دست یابد. لهستان در بازی اول خود در المپیک مشکل خواهد داشت چرا که باید مقابل ایران قرار بگیرد. قطعا بازیکنان ایران کار را برای لهستان سخت خواهند کرد چرا که تیم ملی والیبال ایران با هدایت سعید معروف و گروه جوان و مستعد مانند میثم صالحی، صابر کاظمی و علی اصفر مجرد پا به میدان این رقابت ها خواهد گذاشت. لازم به ذکر است که معروف دومین المپیک خود را تجربه می کند.

بازی اول ایران مقابل لهستان اهمیت بالایی دارد چرا که پیروزی در بازی اول می تواند روحیه بازیکنان تیم را افزایش دهد. این دو تیم درحالی به مصاف هم خواهند رفت که هر دو از هم شناخت خوبی دارند و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان این بازی می تواند جذاب و پایاپای دنبال شود. اما برای تماشای پخش زنده والیبال ایران لهستان المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

پخش زنده والیبال ایران و لهستان المپیک توکیو 2020

بیشتر بخوانید:

منبع: olympics.com

نظر شما در خصوص پخش زنده والیبال ایران لهستان المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر