;
coinex

پایان اجباری سریال گیسو ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟

کارگردان سریال گیسو از پایان همکاری با این سریال خبر داد. اما ماجرای پایان اجباری سریال گیسو چیست؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

منوچهر هادی، کارگردان سریال گیسو یا همان عاشقانه 2 از پایان همکاری با دست اندرکاران این سریال خبر می‌دهد و طبق گفته وی، هنوز قصه این سریال به پایان نرسیده است.

این کارگردان با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد که سریال گیسو به پایان می‌رسد و البته قصه این سریال به پایان نرسیده است. اما ماجرای پایان اجباری سریال گیسو چیست و کاربران در این باره چه نظری دارند؟

پایان اجباری سریال گیسو

در ماه‌های اخیر، آقای منوچهر هادی درگیری‌های زیادی با بازیگران اصلی و تهیه‌کننده سریال گیسو داشت و این مسئله موجب شد تا در نهایت این کارگردان مجبور شود به همکاری خود با تیم سازنده سریال عاشقانه 2 پایان دهد. اما منوچهر هادی گفته است ادامه این سریال را قطعا یک کارگردان دیگر خواهد ساخت. وی خطاب به مخاطبان و منتقدان نوشته است:

ممنون از کامنت‌ها و نقدهای درست و گاهی غلط و نامحترم شما. یک قسمت دیگر به پایان اجباری فصل دو می‌رسیم و قصه به اتمام نرسیده و اگر قرار به ادامه ساخت «عاشقانه» باشد، قطعا بنده نخواهم بود و مسئولیت کل کار را چه خوب چه بد، تا پایان فصل دو شخصا به عهده می‌گیرم. از همه عوامل فیلم که صمیمانه در کنارم بودند، تشکر می‌کنم. جناب کبیری و…

منوچهر هادی در این متن از تهیه‌کننده سریال گیسو نیز نام برده و تشکر کرده است و این در حالی است که در خرداد ماه امسال هومن کبیری، نویسنده سریال ادعا کرده بود که همکاری او با هادی یک همکاری اجباری بوده و در ادامه مسیر همکاری نیز چالش‌های زیادی در انتظار آنها خواهد بود.

همچنین این تهیه کننده از کیفیت سریال دل، ساخته قبلی منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی نیز انتقاد کرده و گفته است که به‌رغم آگاهی از کمبودهای کیفی سریال قبلی منوچهر هادی در عمل انجام شده قرار گرفته و مجبور به انتخاب منوچهر هادی به‌عنوان کارگردان سریال گیسو شده است.

با اینکه هومن کبیری نظر خود را درباره کارهای منوچهر هادی اینگونه بیان کرده است و تاکید کرده که کارهای این کارگردان دارای ضعف کیفی هستند، اما به نظر می‌رسد مخاطبین چندان هم با این نظر موافق نیستند و یا حداقل، تعداد بیننده آثار این کارگردان همچون عاشقانه، دل و گیسو این موضوع را ثابت می‌کنند.

پایان اجباری سریال گیسو
وداع کارگردان سریال گیسو

علاوه بر این سریال‌های نمایش خانگی که از پلتفرم‌های آنلاین عرضه می‌شوند، سریال‌های تلویزیونی دلدادگان و خوب بد زشت نیز همه جزو پربیننده‌ترین آثار زمان خود بوده‌اند (با اینکه انتقادهای زیادی را از سوی منتقدان و حتی برخی بازیگران و عوامل خود تحمل کرده‌اند.)

این کارگردان با اینکه با مشکلاتی همچون جدایی ناگهانی پانته‌آ بهرام سر سریال دلدادگان، انتقادات و اظهار پشیمانی سعید راد در  سریال دل و البته اختلافات آشکار و نهان با محمدرضا گلزار و هومن سیدی گیسو مواجه بوده، اما همواره گفته است که با تمام وجود پای کارم چه خوب چه بد ایستاده‌ام.

در واقع قسمت های پایانی سریال دلدادگان با حواشی بسیار همراه شد و در نهایت بهرام حاضر به ادامه همکاری و رفتن مقابل دوربین برای ضبط قسمت آخر نشد و علت این تصمیم هم به مسائل مالی نسبت داده شد.

همینطور در سریال دل نیز که با انتقادات فراوانی از سوی مخاطبین و منتقدان مواجه شد، سعید راد صریحا از این سریال انتقاد کرد و ابراز پشیمانی نمود. این کارگردان نیز در جواب راد گفت:

با تمام وجودم و همه تلاشم سریال دل را ساخته‌ام و پای کارم چه خوب چه بد ایستاده‌ام. از همه کسانی که به هر دلیلی با سریال دل ارتباط برقرار نکردند هم عذر خواهی می‌کنم.

با این حال به نظر می‌رسد اختلافات و انتقادات موجود در سریال گیسو به حدی زیاد بوده است که منوچهر هادی ترجیح داده که به همکاری خود در این سریال پایان دهد. اما کاربران در این باره چه می‌گویند؟

پایان اجباری سریال گیسو ؛ نظرات کاربران

پایان اجباری سریال گیسو
وداع کارگردان سریال گیسو

پس از اینکه کارگردان سریال گیسو از پایان همکاری خود خبر داد، کاربران نظرات خود را در این رابطه و درباره سریال گیسو در فضاهای مجازی اعلام نموده‌اند. کاربری به نام Lifewasawillow می‌نویسد:

آقای منوچهر هادی مارو با گیسو گیر آورده؟ انچه خواهید دید قسمت بعدی میشه پایان همون قسمتتتتتت. حاجی معمولا باید تو قسمت بعد قضیه روشن شه نه که پاس داده شه به قسمت بعدترترتر.

کاربر دیگری با نام مستعار «سر استتهام» می‌گوید:

ما یک سریال 24 قسمتی مثل 24 می بینیم هر لحظه اش یه خبری هست. چجوری اینا 21 قسمت گیسو می سازن از اولشم معلومه چی به چیه فقط دنبال ساختن یه چیزی هستند، حالا هر چی ادامه داشته باشه بهتر.

یکی دیگر از کاربران به نام Mahram می‌نویسد:

این سریال گیسو یه جوریه که منی که دوتا کار همزمان نمیتونم انجام بدم وقتی میبینمش کارهای دیگه مو همزمان انجام میدم و در حالیکه از فیلم چیزی متوجه نمیشم چیزی رو از دست نمیدم! مزخرف ترین سریال ایرانی بعد از «دل»!

پایان اجباری سریال گیسو
وداع کارگردان سریال گیسو

یکی دیگر از کاربران به نام Passenger می‌نویسد:

این سریال گیسو درباره زنی هست که جراحی زیبایی کرده و چهره‌ش عوض شده و پول‌ها رو بالا کشیده و رفته و حالا همه دنبالشن. همین! کل داستان همینه. چرا! تو چنین سال‌هایی چرا باید چنین مزخرفاتی ساخته شه؟ نسبت این‌ها با واقعیت جامعه چیه؟

عارف رضایی کاربر دیگری است که می‌گوید:

ظاهرا ماجرای محتوای سریال های شبکه نمایش خانگی و نظارتی که بر آن وجود ندارد، پایانی ندارد. هر بار که سریال تازه ای منتشر می‌شود، باید منتظر موج جدیدی از اعتراضات باشیم. اعتراضات درستی که از سوی خانواده ها و مخاطبان این آثار است.

او در ادامه توئیت خود نوشته است:

ولنگاری که ادامه دارد
موضوع عشق های چند ضلعی، خیانت، خشونت و … پای ثابت آثار شبکه نمایش خانگی شده است. سریال بی محتوای «دل» ساخته منوچهر هادی از جمله اولین آثاری است که خیانت و عشق های چندضلعی را به حتی پررنگ تر از سریال های ترکیه ای به تصویر کشید!او حالا «گیسو» را دارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پایان اجباری سریال گیسو چیست؟  نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دستشون درد نکنه خیلی زحمت کشیدن این سریال رو درست کردن
    من‌نمیدونم مردم ما چه جوری میتونن قدر نشناس باشن یارو بیچاره پدرش در اومده اینو ساخته یکی میاد میگه چرا محتوا ۲۰‌ دقیقه تیزر قسمت قبل ‌و اهنگ
    یکی میاد میگه اینا چه ربطی به جامعه داره اخه عقل کل یارو پدرش در امده اینو ساخته الانم به خاطر حرفای ۴ تا ادم ناشی از کارگردانی کنار کشید ولی بازم دمش گرم رو تموم کاراش وایستاد چه بد چه خوب
    درسته یعنی ربط نداره 🙄

    پاسخ