;
coinex

پخش زنده والیبال ایران ونزوئلا المپیک توکیو 2020 [4 مرداد]

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در المپیک به مصاف ونزوئلا خواهد رفت. برای پخش زنده والیبال ایران ونزوئلا المپیک توکیو 2020 با ما باشید.
سروقامتان ایرانی در دومین دیدار خود در چارچوب المپیک باید به مصاف یکی از تیم های خوب آمریکای جنوبی یعنی ونزوئلا بروند. شاگردان ولادیمیر آلکنو که در دیدار اول طی یک بازی مزدیک و تماشایی، لهستان پرستاره و قدرتمند را 3 بر 2 بردند، حال انگیزه مضاعفی برای ادامه روند خوب خود دارند.

بازی با لهستان که پیش از شروع با اظهار نظر کاپیتان پرحاشیه لهستانی ها یعنی کوبیاک به یک دیدار حیثیتی تبدیل شده بود نهایتا با پیروزی تیم ملی ایران همراه شد تا ایران درواقع قدرتمندترین تیم گروه را برده باشد. البته که همچنان بازی مقابل ژاپن و ایتالیا بازی حساسی خواهد بود. در اینجا اما تقابل با ونزوئلا دیداری تعیین کننده برای ایران است. اما پخش زنده والیبال ایران ونزوئلا المپیک توکیو 2020 را چگونه تماشا کنیم؟

پخش زنده والیبال ایران ونزوئلا المپیک توکیو 2020

سروقامتان ایرانی که در لیگ ملتهای والیبال اولین تجارب خود تحت هدایت مربی جدید و کارکشته روس را از سر گذراندند، با ترکیبی از جوانان در این رقابت ها حاضر شدند. تیم ملی در لیگ ملت ها اصلا نتایج خوبی نگرفت و عملکرد پرنوسان بازیکنان، انتقادهای زیادی نسبت به مربی روس را سبب شد.

آلکنو البته گفته بود که مرا بایدبا المپیک قضاوت کنید. والیبال ایران در حال در المپیک توکیو 2020 در اولین دیدار خود لهستان قدرتمند را برده و باید در بازی دوم خود به مصاف ونزوئلا برود. اما برای تماشای زنده دیدار ایران ونزوئلا به یکی از طرق زیر متوسل شوید:

تماشای والیبال ایران ونزوئلا از CBCPlayer

بخش پخش زنده وب سایت سی بی سی، رقابت های المپیک توکیو را به طور زنده و کامل پوشش می دهد. برای تماشای بازی والیبال ایران و ونزوئلا در المپیک توکیو و آموزش کار با این سرویس باید از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده والیبال ایران ونزوئلا از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی مختص استریم زنده ویدیو است که رقابت های المپیک توکیو را پوشش میدهد. برای تماشای بازی ایران ونزوئلا از اپلیکیشن rokkr از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده والیبال ایران و ونزوئلا از وب سایت FSL

شما در بخش پخش زنده وب سایت مذکور می توانید همه رقابت های المپیک را پیگیری کنید. برای آموزش کار و تماشای بازی والیبال ایران و ونزوئلا از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده والیبال ایران ونزوئلا المپیک توکیو 2020 امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر