;
coinex

پخش زنده بوکس شاهین موسوی المپیک توکیو 2020 [4 مرداد]

شاهین موسوی دیگر نمایتده بوکس ایران امروز رقابت خود را پیگیری می کند. برای پخش زنده بوکس شاهین موسوی المپیک توکیو 2020 با ما باشید.
بعد از پیروزی دانیال شه بخش در دیدار اول خود در بوکس المپیک توکیو، حال دیگر نماینده ایران در بوکس باید وارد رینگ شود. بازی این نماینده کشورمان راس ساعت 8:06 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

پخش زنده بوکس شاهین موسوی المپیک توکیو 2020

دیگر نماینده بوکس ایران، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم امروز در اولین رقابت خود به مصاف نماینده کشور میزبان یعنی یوتو موری واکی خواهد رفت.

بعد از درخشش شه بخش در دیدار اول، حال موسوی باید برای صعود به دور بعد تلاش کند. موسوی در صورت پیروزی مقابل حریف ژاپنی به مصاف الکساندر کوژیناک اوکراینی، قهرمان جهان و اروپا خواهد رفت. اما پخش زنده بوکس شاهین موسوی را چگونه تماشا کنیم؟

پخش زنده بوکس شاهین موسوی المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

وب سایت اف اس ال در بخش پخش زنده خود تمامی رقابت های المپیک را به طور زنده پوشش می دهد. برای تماشای رقابت موسوی از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده بوکس شاهین موسوی المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

شما از طریق اپلیکیشن روکر تمام رقابت های المپیک را به طور زنده می توانید پیگیری کنید. برای کار با این سرویس و تماشای جدال موسوی در المپیک از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده بوکس شاهین موسوی المپیک توکیو 2020 از CSCPlayer

از طریق بخش پخش زنده وب سایت سی بی اس شما می توانید رقابت های المپیک را به طور کامل پیگیری کنید. برای آموزش کار با این وب سایت و تماشای رقابت موسوی، از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده بوکس شاهین موسوی المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر