;
coinex

پخش زنده بدمینتون ثریا آقایی المپیک توکیو 2020 [6 مرداد]

ثریا آقایی تنها نماینده ایران در بدمینتون المپیک توکیو 2020 است. برای تماشای پخش زنده بدمینتون ثریا آقایی المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

ثریا آقایی تنها بدمینتون باز ایرانی حاضر در المپیک توکیو است که رقابت خود را از دوشنبه، ۴ مرداد ماه در المپیک با پیروزی آغاز کرد. آقایی در دومین تقابل المپیکی خود امروز و از ساعت 6:30 به وقت تهران به مصاف دیگر رقیب خود خواهد رفت. برای پیگیری عملکرد این ملی پوش بدمینتون کشورمان در ادامه با ما باشید.

پخش زنده بدمینتون ثریا آقایی المپیک توکیو 2020

آقایی در مرحله گروهی مسابقات مقابل فاطیما عبدالرزاق از مالدیو به میدان رفت که در دو ست پیاپی بر او پیروز شد. این دیدار از ساعت 6:30 دقیقه به وقت ایران برگزار شد. آقایی در گروه G این مسابقات با دو بدمینتون باز از چین و مالدیو هم گروه است.

بدمینتون ایران پس از 13 سال ناکامی در کسب سهمیه توسط ثریا آقایی المپیکی شد. این ورزشکار اولین زن بدمینتون باز ایران در بازی‌های المپیک است. اما پخش زنده بدمینتون ثریا آقایی در المپیک توکیو را چگونه تماشا کنیم؟

پخش زنده بدمینتون ثریا آقایی در المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن Rokkr

روکر سرویس استریم زنده ویدیو است که همه رقابت های المپیک را به طور کامل و زنده پوشش می دهد. برای تماشای بدمینتون ثریا آقایی در المپیک از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده بدمینتون ثریا آقایی المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

شبکه معروف سی بی اس کانادا نیز رقابت های المپیک توکیو را به طور زنده و جامع پوشش می دهد. برای تماشای بدمینتون ثریا آقایی در توکیو از این لینک استفاده کنید.

تماشای بدمینتون ثریا آقایی در المپیک توکیو از FSL

شما از طریق بخش پخش زنده وبسایت FSL می توانید به تماشای بازی ثریا آقایی در بدمینتون المپیک توکیو بنشینید. برای اینکار از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده بدمینتون ثریا آقایی المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر