;
coinex

پخش زنده جودو سعید ملایی المپیک توکیو 2020 [5 مرداد]

گرچه جودوی ایران در المپیک توکیو نیست، اما سعید ملایی در این رقابت ها حاضر است. برای پخش زنده جودو سعید ملایی المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

در شرایطی که جودوی ایران یک سهمیه برای حضور در توکیو توسط محمد بریمانلو کسب کرده بود، اما به دلیل تعلیق و محرومیت از سوی فدراسیون جهانی این سهمیه از ایران سلب شد، جودوکای سابق تیم ملی ایران در المپیک توکیو زیر پرچم مغولستان به رقابت می پردازد.

پخش زنده جودو سعید ملایی المپیک توکیو 2020

سعید ملایی از ساعت 2019 از تیم ملی ایران جدا شد و بعد از گرفتن ملیت مغولستانی با پرچم این کشور در توکیو حاضر شده است. او در دور اول برابر دیدار حمزه از قزاقستان در 3:56 دقیقه با ضربه فنی برنده شد و در دور یک هشتم نهایی در وقت اضافه و با امتیاز وازاری مراد فاتیف از جمهوری آذربایجان را شکست داد.

ملایی در دور یک چهارم نهایی تاتو گریگالاشویلی از گرجستان با رنک 3 جهانی را ضربه فنی(ایپون) کرد و به نیمه نهایی رسید. او از ساعاتی دیگر در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفی از اتریش می‌رود. ملایی در صورت فینالیست شدن حریفی از بلژیک یا ژاپن در پیش دارد.

پخش زنده جودو سعید ملایی المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یکی از راه های خوب شما برای تماشای رقابت سعید ملایی المپیک توکیو 2020 استفاده از وب سایت FSL است. وب سایت اف اس ال در بخش پخش زنده خود تمامی رقابت های المپیک را به طور زنده پوشش می دهد. برای تماشای رقابت ملایی و آموزش کار با این سرویس از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده جودو سعید ملایی المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

سرویس و اپلیکیشن روکر، سرویسی جامع برای استریم زنده ویدیو و فیلم و سریال است که به طور رایگان در اختیار شماست. شما از طریق اپلیکیشن روکر تمام رقابت های المپیک را به طور زنده می توانید پیگیری کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای رقابت سعید ملایی در المپیک از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده جودو سعید ملایی المپیک توکیو 2020 از CSCPlayer

سی بی سی پلیر از مهمترین سرویس هایی است که به طور جامع رقابت های المپیک را پوش می دهد. از طریق بخش پخش زنده وب سایت سی بی اس شما می توانید رقابت های المپیک را به طور کامل پیگیری کنید. برای آموزش کار با این وب سایت و تماشای رقابت ملایی، از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده جودو سعید ملایی المپیک توکیو 2020 امروز 5 مرداد چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر