;
coinex

پخش زنده دوچرخه سواری سعید صفرزاده المپیک توکیو 2020 [6 مرداد]

امروز سعید صفرزاده از ساعت 9:30 رقابت خود در تایم تریل انفرادی را آغاز خواهد کرد. پخش زنده دوچرخه سواری سعید صفرزاده المپیک توکیو 2020 را با ما ببینید.

دومین و آخرین رقابت بخش جاده مردان در المپیک توکیو صبح امروز و از ساعت 9:30 به وقت تهران در ماده تایم تریل انفرادی برگزار می شود. نماینده ایران در این بخش قهرمان دوچرخه سواری کشور، سعید صفرزاده است. برای اطلاعات بیشتر با ما باشید.

پخش زنده دوچرخه سواری سعید صفرزاده المپیک توکیو 2020

رقابت فردا که با 39 ورزشکار از 31 کشور دنیا برگزار خواهد شد به مسافت 44 کیلومتر و 200متر از ساعت 14:00 به وقت توکیو آغاز خواهد شد.

در رقابت فردا سعید صفرزاده نماینده کشورمان در تایم تریل انفرادی با شماره 38 حضور خواهد داشت و به عنوان دومین ورزشکار در گروه اول راس ساعت 14:01:30 به وقت توکیو (ساعت 9:31:30 به وقت تهران) کار خود را آغاز خواهد کرد. مسابقه تایم تریل آقایان المپیک در یک مسیر 22 کیلومتر و 100 متری برگزار می شود و ورزشکاران دو دور این مسیر را باید طی کنند.

پخش زنده دوچرخه سواری سعید صفرزاده المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

وب سایت اف اس ال در بخش پخش زنده خود تمامی رقابت های المپیک را به طور زنده پوشش می دهد. برای تماشای رقابت صفرزاده از این لینک استفاده کنید.

تماشای دوچرخه سواری سعید صفرزاده المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

شما از طریق اپلیکیشن روکر تمام رقابت های المپیک را به طور زنده می توانید پیگیری کنید. برای کار با این سرویس و تماشای رقابت صفرزاده در المپیک توکیو از این لینک استفاده کنید.

تماشای دوچرخه سواری سعید صفرزاده المپیک توکیو 2020 از CSCPlayer

از طریق بخش پخش زنده وب سایت سی بی اس شما می توانید رقابت های المپیک را به طور کامل پیگیری کنید. برای آموزش کار با این وب سایت و تماشای رقابت صفرزاده، از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده دوچرخه سواری المپیک توکیو 2020 امروز 6 مرداد چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر