;
coinex

پخش زنده تیراندازی با کمان میلاد وزیری المپیک توکیو 2020 [6 مرداد]

میلاد وزیری امروز از ساعت 11:43 به مصاف حریف آمریکایی خود می رود. پخش زنده تیراندازی با کمان میلاد وزیری المپیک توکیو 2020 را با ما ببینید.

در اولین دور از رقاب های تیروکمان المپیک و در مرحله مقدماتی این بازی ها، میلاد وزیری تنها نماینده ریکرو انفرادی ایران در پایان مرحله تعیین رنکینگ بازی های المپیک که در روز اول بازی ها برگزار شد، در بین 64 ورزشکار در جایگاه 63 قرار گرفت. او امروز از ساعت 11:43 به وقت تهران به مصاف حریف آمریکایی خود می رود که در بین 64 نفر دوم شده بود.

پخش زنده تیراندازی با کمان میلاد وزیری المپیک توکیو 2020

در اولین روز از رقابتهای تیروکمان بازیهای المپیک توکیو و در مرحله مقدماتی ریکرو انفرادی مردان که با حضور ۶۴ ورزشکار در ژاپن برگزار شد، میلاد وزیری تنها نماینده تیروکمان ایران، با کسب ۶۲۹ امتیاز در جایگاه ششصت و سوم قرار گرفت. تنها کماندار کشور مالاوی پایین‌تر از وزیری ایستاد.

وزیری امروز در دور حذفی رقابت خود را پی خواهد گرفت. او به دلیل اینکه در جایگاه یکی مانده به آخر قرار گرفته، در مرحله حذفی با نفر دوم دور مقدماتی یعنی بردی الیسون از آمریکا مسابقه می‌ دهد.

همچنین در پایان مرحله مقدماتی ریکرو انفرادی مردان کیم جه دئوک از کره جنوبی با کسب ۶۸۸ امتیاز اول شد، بردی الیسون از آمریکا با  ۶۸۲ امتیاز دوم و اوه جین هیک از کره جنوبی با ۶۸۱ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی قرار گرفتند.

تماشای تیراندازی با کمان میلاد وزیری المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یکی از راه های خوب شما برای تماشای رقابت میلاد وزیری المپیک توکیو 2020 استفاده از وب سایت FSL است. وب سایت اف اس ال در بخش پخش زنده خود تمامی رقابت های المپیک را به طور زنده پوشش می دهد. برای تماشای رقابت وزیری و آموزش کار با این سرویس از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده تیراندازی با کمان میلاد وزیری المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

سرویس و اپلیکیشن روکر، سرویسی جامع برای استریم زنده ویدیو و فیلم و سریال است که به طور رایگان در اختیار شماست. شما از طریق اپلیکیشن روکر تمام رقابت های المپیک را به طور زنده می توانید پیگیری کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای رقابت میلاد وزیری در المپیک از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده تیراندازی با کمان میلاد وزیری المپیک توکیو 2020 از CSCPlayer

سی بی سی پلیر از مهمترین سرویس هایی است که به طور جامع رقابت های المپیک را پوش می دهد. از طریق بخش پخش زنده وب سایت سی بی اس شما می توانید رقابت های المپیک را به طور کامل پیگیری کنید. برای آموزش کار با این وب سایت و تماشای رقابت وزیری، از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده تیراندازی با کمان میلاد وزیری المپیک توکیو 2020 امروز 5 مرداد چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر