;
coinex

پخش زنده تیراندازی هانیه رستمیان المپیک توکیو 2020 [8 مرداد]

تیراندازی المپیک توکیو برای کاروان ایران در همان روز اول مسابقات یک مدال طلا همراه داشت. اما برای پخش زنده تیراندازی هانیه رستمیان المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

در همان روز اول بازی ها و در رشته تیراندازی 10 متر تپانچه بادی، جواد فروغی کاروان ایران و شاید تیراندازی المپیک را غافلگیر کرد و با رکوردشکنی در اولین حضور خود در المپیک توکیو، مدال طلای 10 متر را به گردن آویخت.

پخش زنده تیراندازی هانیه رستمیان المپیک توکیو 2020

تیراندازی ایران در روزهای بعد و در مسابقات میکس تپانچه بادی 10 متر و تفنگ 10 متر نیز گرچه عملکرد خوبی داشت، موفق به کسب عنوان نشد. حال، هانیه رستمیان، هم رشته و هم تیمی فروغی در میکس تپانچه 10 متر امروز و از ساعت 4:30 در رشته 25 متر تپانچه بادی به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

رستمیان گرچه در میکس تیمی 10 متر عملکرد چندان خوبی نداشت، اما همچنان امید به کسب جایگاه و نشان توسط او وجود دارد. برای پخش زنده تیراندازی هانیه رستمیان المپیک توکیو 2020 از راه های زیر اقدام کنید.

تماشای تیراندازی هانیه رستمیان المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یکی از راه های خوب شما برای تماشای رقابت هانیه رستمیان المپیک توکیو 2020 استفاده از وب سایت FSL است. وب سایت اف اس ال در بخش پخش زنده خود تمامی رقابت های المپیک را به طور زنده پوشش می دهد. برای تماشای رقابت رستمیان و آموزش کار با این سرویس از این لینک استفاده کنید.

تماشای تیراندازی هانیه رستمیان المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

سرویس و اپلیکیشن روکر، سرویسی جامع برای استریم زنده ویدیو و فیلم و سریال است که به طور رایگان در اختیار شماست. شما از طریق اپلیکیشن روکر تمام رقابت های المپیک را به طور زنده می توانید پیگیری کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای رقابت هانیه رستمیان در المپیک از این لینک استفاده کنید.

تماشای تیراندازی هانیه رستمیان المپیک توکیو 2020 از CSCPlayer

سی بی سی پلیر از مهمترین سرویس هایی است که به طور جامع رقابت های المپیک را پوش می دهد. از طریق بخش پخش زنده وب سایت سی بی اس شما می توانید رقابت های المپیک را به طور کامل پیگیری کنید. برای آموزش کار با این وب سایت و تماشای رقابت رستمیان، از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده تیراندازی رستمیان المپیک توکیو 2020 امروز 8 مرداد چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر