;
coinex

رامبد جوان کرونا گرفت ؛ آخرین وضعیت کمدین محبوب در بیمارستان

رامبد جوان کرونا گرفت . کمدین محبوب و کارگردان شوی تلویزیونی خندوانه به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شده است. در ادامه این نوشتار آخرین وضعیت کرونای رامبد جوان را بررسی خواهیم کرد.

رامبد جوان کرونا گرفت. مجری برنامه خندوانه به دلیل ابتلا به بیماری کووید-19 در بیمارستان بررسی شده است. ابتلای او چندی دیگر از عوامل برنامه خندوانه به بیماری منجر به پایان زودهنگام فصل هفتم آن شده است. چند روز پیش سیدعلی احمدی تهیه کننده «خندوانه» درباره وضعیت تولید و پخش این برنامه پس از ابتلای رامبد جوان به کرونا، توضیح داده بود: «با وجود ابتلای 17 نفر از دوستان و همکاران مان و نیز بستری شدن رامبد جوان عزیز، تمام تلاش مان را کردیم تا شب های عید بزرگ و مهم غدیر کنار هم باشیم اما متأسفانه با هیچ تدبیری مقدور نشد.این سه شب با تکرار برنامه های عید غدیر در فصل های گذشته خندوانه، همراهتان هستیم.»

کمدین محبوب که به تازگی پدر شده است در چند ماه گذشته که همه گیری کرونا در ایران با شدت بیشتری قربانی می‌گیرد، دست از تولید برنامه خندوانه برنداشته بود. با این استدلال که در این اوضاع سخت مردم به وجود چنین برنامه‌ای که خنده بر لب‌ها بیاورد بیشتر نیاز دارد. البته برنامه‌ها با حداقل عوامل و بدون حضور مردم به عنوان تماشاگر تهیه می‌شد. در آخرین پست اینستاگرامی‌ صفحه‌ش از آخرین وضعیت کرونا رامبد جوان گفته شده است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

رامبد جوان کرونا گرفت

آخرین وضعیت کمدین محبوب در بیمارستان

سی ام تیر ماه برخی عوامل «خندوانه» از ابتلای عده ای از دست اندرکاران تولید این مجموعه به کرونا خبر دادند. تهیه‌کننده این برنامه در عین حال ابراز امیدواری کرده بود که با گذشت ایام دشوار ابتلاء، بتوانند شش برنامه انتهایی این فصل را با تدابیری روانه آنتن کنند که در نهایت بعدتر ماه اعلام شد که فصل هفتم «خندوانه» تمام شده و فصل جدید پس از ایام عزاداری روی آنتن می رود.

شب گذشته مجری محبوب در پیج اینستاگرام خود در این خصوص نوشت:

کرونا و من، روز یازدهم!

ببخشید که سعی کردم در اطلاع‌رسانی، ضعیف عمل کنم!

مطمئن بودم به اندازه کافی، سوژه‌های نگران‌کننده در اطرافتون وجود داره!

کرونا تمام توانشو برای از بین بردن من خرج نکرد! خدا رو شکر ریه‌هام اصلاً درگیر نشد اما درمان غیربیمارستانی، کفایت نکرد. مقاومت بدنم رو به پایان بود و به تشخیص پزشک در روز هفتم ابتلا، به بیمارستان اومدم. امروز حالم از تمام روزهای قبل بهتره و بعید می‌دونم ورق برگرده. تلاش کردم کسی رو نگران نکنم.

عذرخواهم برای اینکه نتونستم با «خندوانه» کنارتون باشم و ممنونم از همکارهای خوبم در “مردم معمولی” که نذاشتن تولید این سریال، متوقف بشه.  قاعدتاً من راوی خوبی برای بیان اتفاقات ابتلا به کرونا نیستم چون به لطف خدا و تلاش پزشکان و اعضای فداکار کادر درمان، مبارزه‌م با کوید به راندهای خطرناک نرسید. فقط خیلی خیلی جدی‌تر و محکم‌تر از همیشه به شما می‌گم: خیلی مواظب خودتون باشین. لطفاً، هم حواس‌جمع باشین و هم مطالبه‌گر.

رامبد جوان کرونا گرفت ؛ آخرین وضعیت کمدین محبوب در بیمارستان
رامبد جوان کرونا گرفت ؛ آخرین وضعیت کرونا رامبد جوان چیست؟

او در ادامه نوشت: «با تمام وجود ممنونم از دکتر رامین حمیدی فراهانی (متخصص عفونی)، دکتر ابراهیم حضرتی (فلوشیپ مراقبت‌های ویژه)، دکتر ابراهیم محمودی (فلوشیپ نارسایی قلب). فراموش نمی‌کنم زحمات دکتر فضل‌الله سجادی (مدیرعامل بیمارستان) خانم بهمنی (مدیریت پرستاری) الناز محرابی (مدیر داخلی بیمارستان)، مینا محرابی و تک تک پرسنل بخش ارکیده را.» در پایان این متن آمده است:

از تلاش‌های پرستاران محترم (حسن صادقی، ربابه عرب‌قمی، مهدیه قربانی، سمانه سعیدآبادی، سپیده عرفان‌نژاد، اکرم مجتهدی، مهدی فلاح، داوود گودرزی، مهدی رفیعی پور، مهسا صبحی، مرضیه محمد حسینی، آرزو حقی، بهزاد طالبی، حسین جهانیان، مرجان منطقی و بهناز پاسبان) و سرپرستار خانم فرشته یگانه و سوپروایزرهای عزیز (عاطفه عباسی و مهرداد امیرگل) نیز متشکرم و همچنین از محبت خانم‌ها حاتمی، بدرلو، صوفی، جعفری و نرگس گلستانی.  دلم برای خانه، برای خیابان‌ها، برای کار، حتی برای ترافیک، برای روبروشدن با مشکلات روزمره و خلاصه برای یک زندگی عادی تنگ شده است. زود برمی‌گردم.

مطالب بیشتر:

.

رامبد جوان کرونا گرفت و آخرین وضعیت کرونا رامبد جوان امیدوارکننده است. نظر شما در خصوص وضعیت کرونا در این روزها چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر