;
coinex

پخش زنده قایقرانی نازنین ملایی المپیک توکیو 2020 [8 مرداد]

نازنین ملایی که در یک نیمه نهایی رتبه ششم را کسب کرد امروز به مصاف رقبای خود می رود. برای پخش زنده قایقرانی نازنین ملایی المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

در ادامه مسابقات قایقرانی سرعتی المپیک 2020 توکیو، نازنین ملایی که موفق شده بود به عنوان نفر سوم گروه خود راهی نیمه نهایی شود، در این مرحله با ثبت زمان 7:45 در جایگاه ششم قرار گرفت و برای اولین بار در تاریخ قایقرانی ایران به مرحله فینال B صعود کرد.

قایقرانانی از  نیوزیلند، آمریکا، انگلیس، اتریش و کانادا رقبای ملایی در دور مرحله نهایی بودند. سه قایق اول این گروه راهی فینال A و سه قایق دوم راهی نیمه نهایی B شده اند. برای پخش زنده این رقابت با ما باشید.

پخش زنده قایقرانی نازنین ملایی المپیک توکیو 2020

ملایی در مرحله نیمه نهایی با پنج نفر دیگر به رقابت پرداخت و با زمان  ۷ دقیقه و ۴۵ ثانیه و ۵۲ صدم ثانیه ششم  شد و به فینال B  راه یافت. در مرحله نیمه نهایی، قایق های نیوزلند، بریتانیا و اتریش اول تا سوم به فینال A و بقیه قایق ها به فینال B  راه یافتند. نفراتی که راهی این فینال می شوند، برای تعیین جایگاه به رقابت می پردازند. این رقابت از ساعت 4:35 دقیقه صبح به وقت تهران آغاز خواهد شد.

تماشای قایقرانی نازنین ملایی المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راهکار مناسب برای دنبال کردن رقابت های المپیک 2020 توکیو، استفاده از وب سایت FSL است. این وب سایت در پخش زنده خود همه رقابت ها را پوشش می دهد. برای تماشای قایقرانی ملایی و آموزش کار با این سرویس از این لینک استفاده کنید.

تماشای قایقرانی نازنین ملایی المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن و سرویس ROKKR سرویسی برای استریم زنده ویدیو است که کاملا رایگان برای پلتفرم های مختلف ارائه شده است. شما با این سرویس می توانید همه رقابت ها را به طور زنده پوشش دهید. برای یادگیری کار با این اپلیکیشن و تماشای زنده قایقرانی ملایی از این لینک استفاده کنید.

تماشای قایقرانی نازنین ملایی المپیک توکیو 2020 از CSCPlayer

سی بی سی پلیر از مهمترین سرویس هایی است که به طور جامع رقابت های المپیک را پوش می دهد. از طریق بخش پخش زنده وب سایت سی بی اس شما می توانید رقابت های المپیک را به طور کامل پیگیری کنید. برای آموزش کار با این وب سایت و تماشای رقابت نازنین ملایی در نیمه نهایی، از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده قایقرانی نازنین ملایی المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر