;
coinex

پخش زنده فولاد پدیده امروز 8 مرداد 1400 [+ساعت پخش]

در یکی از بازی های حساس امروز، پدیده مشهد از فولاد خوزستان میزبانی می کند. برای تماشای پخش زنده فولاد پدیده امروز 8 مرداد 1400 با ما همراه باشید.

در روز حساس و پایانی رقابت های لیگ بیستم، همه بازی ها به طور همزمان برگزار می شود. در هفته پایانی لیگ جز قهرمان لیگ برتر، تکلیف رده های چهارم تا ششم و آخرین سهمیه آسیایی نیز مشخص خواهد شد. رده ای که 3 مدعی دارد.

سه مدعی با کمترین اختلاف امتیاز. گل گهر سیرجان با 44 امتیاز، فولاد با 43 امتیاز و سپس تراکتور با 42 امتیاز. در این میان شاگردان نکونام که امیدوار به شکست گل گهر یا تساوی در بازی گل گهر و نساجی هستند، باید به هر طریقی امروز بر شاگردان رحمتی فائق آیند. ساعت پخش بازی فولاد پدیده امروز 8 مرداد مطابق برنامه ریزی 21:15 خواهد بود.

پخش زنده فولاد پدیده امروز 8 مرداد 1400

فولاد رده پنجمی لیگ خوبی را سپری کرده است و حتی در هفته پایانی با 43 امتیاز همچنان به سهمیه امیدوار است. در طرف دیگر پدیده مشهد که چند هفته ای روی دور نتیجه گرفتن بود و جایگاه خوبی داشت، در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده تا با سقوط آزادی به رده هشتم جدول برود.

پخش زنده فولاد پدیده امروز 8 مرداد 1400 [+ساعت پخش]
ساعت پخش بازی فولاد پدیده امروز 8 مرداد 1400 / پخش زنده بازی پدیده فولاد امروز 8 مرداد 1400
حال مهدی رحمتی میزبان نکونام و شاگردانش در فولاد است. بازی رفت دو تیم به میزبانی فولاد با پیروزی 2 بر 0 شاگردان نکونام همراه بود و سابقه بازی های اخیر دو تیم نیز با 9 برد برای فولاد در مقابل 2 برد برای پدیده به نفع خوزستانی هاست.

پدیده در 5 بازی آخر خود در لیگ سه شکست و دو پیروزی داشته است و در طرف دیگر فولاد در 5 بازی آخر لیگ خود، دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست داشته است. برای پخش زنده بازی پدیده فولاد امروز 8 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده بازی فولاد پدیده امروز 8 مرداد 1400 (شبکه استانی خراسان رضوی)

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده فولاد پدیده امروز 8 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر