;
coinex

پخش زنده پرتاب دیسک احسان حدادی المپیک توکیو 2020 [8 مرداد]

احسان حدادی از اولین ورزشکارانی بود که سهمیه المپیک توکیو 2020 را کسب کرد. پخش زنده پرتاب دیسک احسان حدادی المپیک توکیو 2020 را با ما ببینید.

حدادی که زودتر از سایر نمایندگان ایران سهمیه المپیک توکیو را دریافت کرد، در دو سال اخیر با تمرینات و یژه و اردوهای تدارکی سعی کرده خود را به نهای آمادگی برساند. این پرتابگر ایرانی که در المپیک لندن با کسب مدال نقره تاریخسازی کرد، سابقه حضور در 4 المپیک متوالی را دارد.

این پرتابگر چندماه پیش از اعزام به توکیو با حالتی کلافه از مصدومیت های خود گفته بود که امیدی به کسب مدال ندارد و حتی شاید به المپیک نرود. اما حال او باید در مسابقه امروز کار خود را پیگیری کند. او که چندماهی با مک ویلکینز مربی آمریکایی خود در این کشور مشغول تمرین بود، با عود کردن دیسک کمرش به تهران بازگشت و دوره های تمرینی را سپری کرد.

پخش زنده پرتاب دیسک احسان حدادی المپیک توکیو 2020

حدادی پیش از اعزام به توکیو در مصاحبه ای درباره شرایط خود و حضور در توکیو گفته بود:

پخش زنده پرتاب دیسک احسان حدادی المپیک توکیو 2020 [8 مرداد]
ساعت پخش پرتاب دیسک احسان حدادی المپیک توکیو 2020 [8 مرداد]

سختی‌های زیادی در مسیر توکیو ۲۰۲۰ کشیدیم، پستی و بلندی‌های، آسیب‌ها و برو بیاهای زیادی داشتیم. از طرفی منتظر بودیم المپیک کنسل شود اما با یک سال تعویق برگزار شد. اتفاقات بدی در این المپیک می‌افتد و متاسفانه ما مهدی پیرجهان را که یکی از قهرمانان خوب کشورمان است، در این سفر همراه نداریم. امیدوارم خیلی سریع جواب تستش منفی باشد تا در توکیو شاهد رقابت این عزیز باشیم.

او در همین گفتگو با اشاره به چهارمین حضور خود در المپیک گفته بود که با وجود مصدومیت های شدید و آزار دهنده ای که دارد امیدوار به عملکرد خوب است. همچنین حدادی در این گفتگو به شائبه خداحافظی بعد از المپیک توکیو دامن زده بود. اما برای تماشای پخش زنده پرتاب دیسک احسان حدادی المپیک توکیو 2020 با ما باشید. رقابت حدادی از ساعت 5:15 صبح به وقت ایران آغاز خواهد شد.

تماشای پرتاب دیسک احسان حدادی المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

سرویس و وب سایت FSL یا استریم زنده رایگان عموم رقابت های ورزشی و فوتبال ها را در لیگ های برتر پوشش می دهد. در مدت زمان برگزاری المپیک توکیو شما از طریق این سرویس می توانید رقابت ها را به طور کامل دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای رقابت حدادی از این لینک استفاده کنید.

تماشای پرتاب دیسک احسان حدادی المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای پوشش زنده مسابقات المپیک و حتی استریم رایگان فیلم و سریال است که کاملا رایگان در اختیار شماست. با این سرویس شما تمام رقابت های المپیک توکیو را به طور زنده در دسترس دارید. برای کار با این سرویس و تماشای رقابت حدادی از این لینک استفاده کنید.

تماشای پرتاب دیسک احسان حدادی المپیک توکیو 2020 از CSCPlayer

سی بی سی پلیر از برجسته ترین سرویس های پخش زنده المپیک توکیو است که تمام مسابقات را زنده پوشش می دهد. از این سرویس و از بخش پخش زنده شما می توانید رقابت های المپیک را پیگیری کنید. برای تماشای رقابت حدادی و کار با این سرویس از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده پرتاب دیسک احسان حدادی المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر