;
coinex

پخش زنده دو 100 متر حسن تفتیان المپیک توکیو 2020 [9 مرداد]

سریعترین مرد ایران امروز رقابت خود را از مرحله مقدماتی دو صد متر المپیک آغاز خواهد کرد. پخش زنده دو 100 متر حسن تفتیان المپیک توکیو 2020 را با ما ببینید.

حسن تفتیان دیگر نماینده دو میدانی ایران در رشته دو 100 متر است که امروز از ساعت 15:15 به وقت ایران به مصاف رقبای خود در دور مقدماتی خواهد رفت.

پخش زنده دو 100 متر حسن تفتیان المپیک توکیو 2020

سریع‌ترین مرد ایران بعد از اعزام به توکیو در مورد این بازی‌ ها گفت: خیلی خوشحالم که برای دومین دوره این افتخار را دارم و لطف خدا شامل حالم شده که نماینده خوبی برای مردم کشورم باشم. تمام تلاشم را می‌کنم تا در این مسابقه بزرگ نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم. او افزود:

قطعا این مسابقات می‌تواند نقطه عطفی برای خوشحالی مردم کشورمان باشد. مردمی که این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به شادی نیاز دارند و  در سختی زیادی هستند. مردم در سراسر ایران، چه خوزستان و سیستان چه اقصی نقاط کشور روزهای سختی را تجربه می‌کنند. امیدوارم روزهای خوبی برای ایران عزیز فرا برسد و ورزشکاران بتوانند در این بازی‌ها دل مردم را شاد کنند.

پخش زنده دو صد متر حسن تفتیان المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یکی از راه های خوب شما برای تماشای رقابت تفتیان در المپیک توکیو 2020 استفاده از وب سایت FSL است. وب سایت اف اس ال در بخش پخش زنده خود تمامی رقابت های المپیک را به طور زنده پوشش می دهد. برای تماشای رقابت تفتیان ایرانی و آموزش کار با این سرویس از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده دو صد متر حسن تفتیان المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

سرویس و اپلیکیشن روکر، سرویسی جامع برای استریم زنده ویدیو و فیلم و سریال است که به طور رایگان در اختیار شماست. شما از طریق اپلیکیشن روکر تمام رقابت های المپیک را به طور زنده می توانید پیگیری کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای دو صد متر حسن تفتیان در المپیک از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده دو 100 متر حسن تفتیان المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سی بی سی پلیر از مهمترین سرویس هایی است که به طور جامع رقابت های المپیک را پوش می دهد. از طریق بخش پخش زنده وب سایت سی بی اس شما می توانید رقابت های المپیک را به طور کامل پیگیری کنید. برای آموزش کار با این وب سایت و تماشای رقابت تفتیان در المپیک، از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده دو 100 متر حسن تفتیان المپیک توکیو 2020 امروز 9 مرداد چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر