;
coinex

ظرفیت تماس تصویری تلگرام به 1000 نفر رسید ؛ همه چیز در مورد آپدیت جدید

تلگرام در هر بروزرسانی قابلیت های جدید و کاربردی را اضافه می کند. در آپدیت جدید ظرفیت تماس تصویری تلگرام به 1000 نفر رسید است. با ما باشید.

تلگرام بدون شک تا پی از مسدودسازی، محبوب ترین شبکه اجتماعی و سرویس پیام رسان در ایران بود و بنابر برخی آمارهای غیررسمی تا 40 میلیون کاربر روزانه ایرانی داشت.

این سرویس حتی بعد از ایجاد محدودیت ها نیز همچنان ابزاری کارآمدی با شمار زیاد کاربران فعال محسوب می شود. تردیدی در این نیست که یکی از علل اساسی این محبوبیت روزافزون تلگرام، ارائه قابلیت های اساسی و کاربردی در هر آپدیت است. حالا جدیدترین به روزرسانی این سرویس محبوب ارائه شده است. اما آپدیت جدید چه ویژگی هایی دارد؟

ظرفیت تماس تصویری تلگرام به 1000 نفر رسید

قابلیت تماس تصویری، از آخرین کمبودهای این پیامرسان محبوب نسبت به رقباش چون واتساپ و اینستاگرام بود. قابلیتی که در مردادماه سال گذشته و همزمان با هفت سالگی پیامرسان محبوب رسما رونمایی شد و از همان زمان نظر مثبت کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

تلگرام اما مانند رقبای خود بیکار نمی نشیند و برای هر بروزرسانی جدید قابلیت هایی جدید ارائه می دهد. حالا در جدیدترین به روزرسانی تلگرام در کنار تقویت برخی ویژگی های پیشین، قابلیت تماس تصویری تلگرام نیز با موارد جدیدی تقویت شده است. ظرفیت تماس تصویری تلگرام حال به هزار نفر رسیده است.

این مسئله سبب می شود تا دامنه استفاده از این قابلیت تلگرام به مقاصد بسیار گسترده تری افزایش پیدا کند. حالا به جز جمع ها و گفتگوهای صمیمانه، شما می توانید از این قابلیت حتی برای برگزاری سمینارهای آنلاین یا هر نوع گفتگوی گروهی دیگری استفاده کنید.

تلگرام بعد از مشکلاتی که در نتیجه امنیت واتساپ پدید آمد، با استقبال خوبی از سوی کاربران واتساپ مواجه شد و حتی قابلیت انتقال چت از واتساپ به تلگرام را ارائه کرد تا روند مهاجرت ها از واتساپ به تلگرام را تسریع ببخشد. همچنین اخیرا قابلیت های خوبی در تلگرام ارائه شده و توصیه می کنیم پلی لیست در تلگرام و مخفی کردن شماره در تلگرام را ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ظرفیت تماس تصویری تلگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر