;
coinex

ورزشگاه فینال جام حذفی مشخص شد

با وجود اینکه قرار بر برگزاری فینال جام حذفی در کرمان بود، اما حال مشخص شده که ورزشگاه فینال جام حذفی ، استادیوم نقش جهان اصفهان است.

با تکیه به بررسی های انجام شده از مجموعه ورزشی امام علی کرمان که پیش از این به عنوان میزبان فینال جا حذفی اعلام شده بود، از نظر ناظران و بازدیدکنندگان، این مجموعه شرایط میزبانی فینال جام حذفی در تاریخ مقرر را ندارد.

حال و بعد از بررسی های نهایی، ورزشگاه نقش جهان اصفهان به عنوان استادیوم فینال جام حذفی برگزیده شده است. اما علت عدم تایید ورزشگاه امام علی به عنوان استادیوم فینال جام حذفی چیست؟

ورزشگاه فینال جام حذفی

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ کشور با توجه به بازبینی های فنی به عمل آمده از مجموعه ورزشی امام علی کرمان، این مجموعه ورزشی شرایط میزبانی فینال را ندارد.

بهره برداری زودهنگام از این ورزشگاه و برگزاری مسابقات، وضعیت چمن ورزشگاه امام علی را به حالتی رسانده که برنامه ریزی برای ترمیم و اصلاح نواقص چمن ورزشگاه بلافاصله بعد از پایان مسابقات لیگ یک ضرورت داشت تا پیش از ایجاد خسارت های جبرا ناپذیر، چمن ورزشگاه ترمیم گردد.

ورزشگاه فینال جام حذفی مشخص شد
استادیوم نقش جهان اصفهان : ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی

به علاوه از آنجایی که سایر الزامات یک ورزشگاه مانند صندلی ها، اسکوربرد موارد دیگر نیز باید در برنامه ترمیم ورزشگاه باشد. در نتیجه در شرایط فعلی این مجموعه ورزشی به هیچ روی قابلیت میزبانی دیدار فینال را ندارد. در بیانیه سازمان لیگ درباره وضعیت ورزشگاه امام علی آمده است:

از آنجا که سازمان لیگ به مناسبت بزرگداشت سردار دل‌ها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی آمادگی دارد اولین رقابت مهم و در پیش رو از جمله سوپرجام را در این ورزشگاه برگزار نماید، بدیهی است در صورت تحقق موارد فوق و تامین شرایط میزبانی در ورزشگاه مذکور این امر محقق خواهد شد. بنابراین دیدار فینال جام حذفی راس ساعت 20:30 روز یکشنبه مورخ 17 مرداد 1400 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می گردد.

در حال حاضر در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی امسال، تیم های گل گهر سیرجان، فولاد خوزستان، ملوان بندرانزلی و استقلال تهران حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ورزشگاه فینال جام حذفی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر