;
coinex

پخش زنده استقلال گل گهر امروز 13 مرداد 1400 [نیمه نهایی جام حرفی]

دو تیم استقلال و گل گهر امروز از ساعت 19:30 به مصاف هم می روند. پخش زنده استقلال گل گهر امروز 13 مرداد 1400 را با ما در تکراتو ببینید.

دو تیم خوب گل گهر سیرجان و استقلال تهران امروز و در چارچوب رقابت های نیمه نهایی جام حذفی کشور از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

استقلال و گل گهر با وجود نمایش های خوبی که در لیگ برتر داشتند، نهایتا لیگ را به ترتیب در رده های سوم و پنجم به پایان رساندند. استقلال با شکست مقابل سپاهان و بعد از مدت ها نوار شکست ناپذیری اش پاره شد و گل گهر با تساوی در کرمان مقابل نساجی نتوانست به کسب سهمیه امیدوار شود. پخش زنده بازی استقلال گل گهر امروز 13 مرداد 1400 را با ما ببینید.

پخش زنده استقلال گل گهر امروز 13 مرداد 1400

پخش زنده نیمه نهایی جام حرفی

دو تیم عملکرد بسیار خوبی در جام حذفی داشته اند و با از سر راه برداشتن تیم های مطرحی به نیمه نهایی رسیده اند. استقلال تهران، رقابت های جام حذفی را با پیروزی 2 بر 1 مقابل پیکان آغاز کرد. زمانی که هنوز محمود فکری سکان هدایت استقلال را بر عهده داشت و حال و روز استقلال خیلی خوب نبود.

ذوب آهن در یک هشتم نهایی جام حذفی رقیب دیگر استقلال بود که باز هم با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد تا استقلال در یک چهارم نهایی برگزار کننده دربی پایتخت باشد. در این دیدار حساس که در طول 90 دقیقه بدون گل به پایان رسید، در ضربات پنالتی شاگردان مجیدی به پیروزی رسیدند.

پخش زنده استقلال گل گهر امروز 13 مرداد 1400 [نیمه نهایی جام حرفی]
ساعت پخش بازی استقلال گل گهر امروز 13 مرداد 1400 / ساعت شروع بازی استقلال گل گهر امروز 13 مرداد 1400
در طرف دیگر میدان، گل گهر سیرجان که با سرمربی گری امیر قلعه نویی عملکرد درخشانی داشته، در دور اول جام حذفی مس کرمان را با نتیجه 2 بر 1 از پیش رو برداشت. شاگردان قلعه نویی در دیدار دوم با نتیجه 3 بر 0 مقابل پارس جنوبی جم بوشهر پیروز شدند. نهایتا گل گهر در یک چهارم نهایی جام حذفی با نتیجه 3 بر 1 آلومینیوم اراکی را از پیش رو برداشت که تراکتورسازی را حذف کرده بود.

دو تیم پیش از این 4 بار در چارچوب رقابت های لیگ برتر دوره نوزدهم و بیستم با هم مصاف داشته اند که از این تعداد، سه پیروزی سهم استقلال و یک پیروزی سهم گل گهر سیرجان بوده است.

استقلال و گل گهر در شرایطی امروز به مصاف هم می روند که در دیگر بازی نیمه نهایی، فولاد و ملوان از ساعت 21 در اهواز به مصاف هم خواهند رفت. اما برای پخش زنده بازی استقلال گل گهر امروز 13 مرداد 1400 از لینک های زیر استفاده کنید.

پخش زنده بازی استقلال گل گهر امروز 13 مرداد 1400

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده استقلال گل گهر امروز 13 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر