;
coinex

پخش زنده فولاد ملوان امروز 13 مرداد 1400 [نیمه نهایی جام حذفی]

دو تیم فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی برگزار کننده یکی از بازی های نیمه نهایی جام حذفی هستند. پخش زنده فولاد ملوان امروز 13 مرداد 1400 را با ما ببینید.

دو تیم فولاد و ملوان امروز از ساعت 21:00 در اهواز به مصاف هم خواهند رفت. در دیگر دیدار امروز جام حذفی در مرحله نیمه نهایی، استقلال تهران و گل گهر سیرجان به مصاف هم خواهند رفت.

فولاد و ملوان در موقعیت متفاوتی با هم روبرو خواهند شد. یکی تا همین هفته آخر لیگ شانس کسب سهمیه پلی آف آسیا بود و دیگری در لیگ دسته یک چندسالی است که برای بقا دست و پا می زند. در ادامه برای پخش زنده بازی فولاد ملوان امروز 13 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده فولاد ملوان امروز 13 مرداد 1400

فولاد لیگ بیستم را در رتبه ششم به پایان رساند. در حالی که از 5 بازی آخر خود تنها دو پیروزی کسب کرده بود. شاگردان نکونام که لیگ را خیلی خوب شروع کرده بودند کار را به همان خوبی به پایان نرساندند و در هفته های آخر لیگ بیستم عملکرد پرنوسانی داشتند. در طرف دیگر ملوان بندر انزلی لیگ دسته یکم را با 46 امتیاز و در رده 11 جدول به پایان رساند.

شاگردان جواد نکونام، رقابت های جام حذفی را با پیروزی 3 بر 0 مقابل ماشین سازی آغاز کردند و سپس در دیدار بعدی، قشقایی شیراز را با نتیجه  2 بر 1 شکست دادند. در دیدار یک چهارم نهایی و در دیداری حساس و جذاب، در حالی که بازی در وقت های قانونی و اضافه به تساوی 1 بر 1 انجامید، نهایتا فولادی ها در ضربات پنالتی پیروز شدند.

پخش زنده فولاد ملوان امروز 13 مرداد 1400 [نیمه نهایی جام حذفی]
ساعت پخش فولاد ملوان امروز 13 مرداد 1400 / ساعت شروع بازی فولاد ملوان امروز 13 مرداد 1400
از سوی دیگر، ملوان بندر انزلی که کمتر کسی انتظار حضورش در نیمه نهایی را داشت در گام اول ویستا توربین را 2 بر 1 شکست داد. انزلی چی ها در بازی بعد، دیگر تیم خته شمال کشور، نساجی مازندران را 1 بر 0 شکست دادند. نهایتا ملوان بندر انزلی در یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی بر خیبر خرم آبادی پیروز شد که برای رسیدن به این مرحله دو تیم لیگ برتری نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان را شکست داده بود.

دو تیم فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی پیش از این 12 بار به مصاف هم رفته  اند که حاصل آن 7 پیروزی برای فولاد، 3 پیروزی برای ملوان و 2 تساوی بوده است. آخرین بازی که مربوط به 5 سال پیش بوده نیز با پیروزی فولاد به پایان رسیده است. اما برای تماشای پخش زنده بازی فولاد ملوان امروز 13 مرداد 1400 از لینک زیر استفاده کنید.

پخش زنده فوتبال فولاد ملوان امروز 13 مرداد 1400

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده فولاد ملوان امروز 13 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر