;
coinex

پخش زنده فینال کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو 2020 امروز 14 مرداد [ساعت پخش]

دلاور آزادکار ایرانی امروز در فینال وزن خود به مصاف تیلور آمریکایی خواهد رفت. پخش زنده فینال کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو 2020 را با ما ببینید.

آزادکار ایرانی حسن یزدانی که از امیدهای اصلی کسب مدال المپیک بود مطابق انتظار در وزن 68 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک کار دشواری برای صعود به فینال نداشت و با نتایج خوب به فینال رسید.

او دیدار اول خود را با نتیجه 11 بر 2 و با امتیاز عالی پیروز شد. در دیدار دوم نیز یزدانی 12 بر 1 پیروز شد و نهایتا با برد 7 بر 1 در نیمه نهایی به فینال رسید تا به اصلی ترین رقیب خود در این وزن، دیوید تیلور آمریکایی برسد. دیوید تیلور پیش از این دو بار با یزدانی روبرو شده که هر دوبار را پیروز شده است.

پخش زنده فینال کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو 2020

دیوید تیلور دارنده مدال طلای 2018 جهان از آمریکا مهمترین رقیب یزدانی است که رقابت نیمه نهای یخود مقابل دیپاک پونیا از هند را در مدت زمان 2 دقیقه و 49 ثانیه با نتیجه 10 بر 0 پیروز شد.

پخش زنده فینال کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو 2020 امروز 14 مرداد [ساعت پخش]
ساعت پخش کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو 2020 / ساعت شروع کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو 2020
فینال یزدانی تیلور امروز از ساعت 13:45 به وقت ایران آغاز خواهد شد. پیش از این فینال یزدانی تیلور ، دو کشتی گیر دوبار در رقاب های جهانی کرمانشاه و بوداپست باهم روبرو شده اند که هر دوبار کشتی گیر آمریکایی موفق عمل کرده است.

حال امید همه ما به این است که یزدانی در سومین تقابل با تیلور، اولین پیروزی را ثبت کند و طلای المپیک را از آن خود کند. تیلور نیز نتایج قاطعی برای رسیدن به فینال ثبت کرد. او در بازی اول 11 بر 0 مقابل شعبان اف از بلاروس به پیروزی رسید و در بازی دوم مقابل مایلس از سان مارینو با نتیجه 12 بر 2 به برتری رسید. اما برای پخش زنده کشتی یزدانی تیلور المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده فینال کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

یک راه خوب برای تماشای پخش زنده کشتی تیلور یزدانی المپیک توکیو 2020 استفاده از سرویس و اپلیکیشن روکر است که شمار قابل توجهی از شبکه های پوشش دهنده رقابت های المپیک را در دسترس شما قرار می دهد. برای تماشای کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو و آموزش کار با این اپلیکیشن از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده فینال کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو 2020
ساعت پخش کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو 2020 / ساعت شروع کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو 2020

تماشای کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

از دیگر گزینه ها مناسب برای پخش زنده کشتی یزدانی تیلور المپیک توکیو 2020 استفاده از وب سایت FSL است. با این سرویس شما می توانید بسیاری از رقابت های ورزشی را به طور زنده دنبال کنید. برای کار با این سرویس و تماشای کشتی یزدانی تیلور المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس CBC پلیر از مهمترین مراجع پوشش زنده و جامع بازی های المپیک توکیو است. برای استفاده از این سرویس و تماشای پخش زنده کشتی یزدانی تیلور المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده فینال کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو 2020 امروز 14 مرداد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر