;
coinex

مارول ان اف تی مرد عنکبوتی عرضه خواهد کرد

مارول ان اف تی مرد عنکبوتی عرضه خواهد کرد و این طبیعتا نشانگر این است که مارول هم مانند بسیاری شرکت های دیگر جذب این بخش جذاب کریپتوکارنسی شده است.

طی ماه گذشته میلادی بود که کمپانی مارول از تصمیم خود برای ورود به دنیای کریپتو و به طور خاص دنیای NFT ها خبر داد. حال در اولین اقدام، مارول با عرضه توکن ان اف تی اسپایدرمن هدف خود را عملی کرده است.

در مدت اخیر طرفداران مارول بسیار مشتاق بودند تا اولین ان اف تی این کمپانی را ببینند و با بیانیه ای که مارول در همکاری با پلتفرم وی وی منتشر کرده است، این انتظار به پایان رسیده است.

مارول ان اف تی مرد عنکبوتی عرضه خواهد کرد

ان اف تی مرد عنکبوتی به زودی در دسترس خواهد بود. این اولین گالری رمزنگاری شده رسمی مارول است و به نظر شروع خوبی برای این کمپانی است.  در بیانیه مشترک مارول و وی وی آمده است:

مارول ان اف تی مرد عنکبوتی عرضه خواهد کرد
توکن NFT مرد عنکبوتی

این دو شرکت با همکاری یکدیگر ورود قهرمان وب (اشاره به تار عنکبوت) را در قالب توکن های NFT اعلام می کنند. پنج نوع کلکسیون از مرد عنکبوتی منتشر خواهد شد. فروش همه آن ها از 7 آگوست 2021 (16مرداد) آغاز می شود.

به طور انحصاری، مجسمه های دیجیتالی مرد عنکبوتی منحصرا در بازار VeVe قابل دسترسی هستند. محدوده قیمت NFT های مرد عنکبوتی بین 40 تا 400 دلار خواهد بود. علاوه بر این، تعداد کل نسخه ها با هر افزایش قیمت، کاهش می یابد.

همچنین لازم به ذکر است که توکن NFT مرد عنکبوتی مجسمه هایی سه بعدی هستند. بدین معنا که می توان آن ها را از همه زوایا مشاهده و بررسی کرد. در نتیجه هر خریدار با خرید NFT اسپایدرمن مارول می تواند آن را در یک نمایشگاه مجازی به نمایش بگذارد.

همچنین پلتفرم وی وی قصد راه اندازی ان اف تی های کاپیتان آمریکا در قالب چهره های دیجیتال را دارد. این مجموعه شامل شخصیت های محبوب دیگری مانند استیور راجرز، باکی بارنز، سم ویلسون، رد اسکال و حتی جان اف واکر است. ما پیش از این در تکراتو نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟ را آموزش داده بودیم.

بیشتر بخوانید:

مارول ان اف تی مرد عنکبوتی عرضه خواهد کرد ! نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر