;
coinex

صرافی ام ایکس سی (MXC) ؛ نحوه ثبت نام، آموزش کار و خرید و فروش

صرافی ام ایکس سی (MXC) یکی از مشهورترین صرافی های رمزارز است، امروز درباره نحوه ثبت‌ نام و خرید و فروش از این صرافی صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

صرافی ام ایکس سی (MXC) یک بازار معامله درحال ظهور است که علاقه زیادی به چین، آسیا و اقیانوسیه دارد. این صرافی به دلیل ثبت ارزش افزوده زیاد در چند وقت اخیر مورد توجه بسیار قرار گرفته است.

این صرافی زیرمجموعه قرار دادن پروژه های چینی مانند UTI و Dapp.com در آسیا بسیار محبوب شده است. این صرافی همچنین تا 10 برابر معاملات با دارایی های معروف مانند بیت کوین و اتریوم را ارائه می دهد.

صرافی ام ایکس سی (MXC) ؛ نحوه ثبت نام، آموزش کار و خرید و فروش

صرافی ام ایکس سی (MXC) در درجه اول توسط صندوق های سرمایه گذاری بلاک چین مانند FBG Capital، Genesis Group و Block Capital پشتیبانی می شود. بنیان گذاران این صرافی را تیم ارشدی از متخصصان بلاک چین، وال استریت و ژاپن و اروپا تشکیل می دهند. قرار است 60 درصد هزینه های معاملاتی به عنوان پاداش به دارندگان MX توزیع می شود و 40 درصد باقیمانده برای خرید و سوزاندن توکن های MX در هر ماه استفاده می شود، امروز تلاش می کنیم درباره آموزش صرافی ام ایکس سی ، آموزش ثبت نام در صرافی MXC و نحوه معامله در صرافی MXC صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

توکن توموچین

توکن هارمونی

تجربه معامله/ترید MXC

صرافی ام ایکس سی
نحوه معامله در صرافی MXC

رابط تجاری صرافی ام ایکس سی (MXC) آسان و مناسب است. سفارشات فروش و خرید بدون اطلاعات اضافی از جمله معاملات در زمان واقعی، سابقه سفارشات و نمودارها به وضوح نمایش داده می شود. به همین دلیل نحوه خرید از ام ایکس سی (MXC) بسیار آسان است.

یکی از ایردات جزئی صرافی ام ایکس سی (MXC) این است که هدرهای ایمیل آنها همه به زبان چینی است، دلیل اصلی این امر آن است که این صرافی در چین بیشتر از همه جا فعال است و آنها به مخاطبان محلی بسیار توجه می نمایند. با اینجال برای افراد غیر چینی، ممکن است ایمیل ها کمی گیج کننده باشد.

بیشتر بخوانید:

توکن بیکری

ارز دیجیتال کیک

صرافی ام ایکس سی (MXC)
نحوه معامله در صرافی MXC

روش های پرداخت و ارزهای پذیرفته شده

اولین قدم برای آموزش کار با صرافی MXC پرداختن به روش های پرداخت و ارزهایی است که شما می توانید در این صرافی از آن استفاده نمایید. صرافی ام ایکس سی (MXC) روش های پرداخت زیر را برای خرید ارزهای رمزپایه مجزا می داند:

بیشتر بخوانید:

توکن ماتیک

توکن پیگ

  • انتقال از حساب بانکی تان
  • AliPay یا کارت های اعتباری مانند ویزا و مسترکارت

همچین این صرافی روش های پرداخت از ارزهای فیات زیر را نیز مجاز می داند:

  • PESO (MXN)
  • EURO
  • GBP
  • AUD
  • VND
  • RMB
  • USD

صرافی ام ایکس سی (MXC) فقط از خرید ارزهای رمزپایه زیر پشتیبانی می کند:

  • XRP
  • EOS
  • ETH
  • BTH
  • BTC
  • USDT
  • LTC
  • BCH
  • TRX

بیشتر بخوانید:

توکن وینک

توکن بن فایر

هزینه و کارمزدها در ام ایکس سی (MXC)

صرافی ام ایکس سی (MXC) ؛ نحوه ثبت نام، آموزش کار و خرید و فروش

یک نکته مهم درباره آموزش صرافی ام ایکس سی دانستن هزینه های معامله ها در این صرافی است. صرافی ام ایکس سی (MXC) هزینه ودیعه را دریافت نمی کند. با این وجود هزینه های برداشت اخذ می شود و مبلغ به صورت دوره ای با توجه به وضعیت هر بلوک برای ارزهای رمزپایه خاص تنظیم می شود .

به عنوان مثال، برای بیت کوین حداقل برداشت BTC 0.001 و هزینه BTC 0.0005 است. همچنین برای اتریوم حداقل برداشت ETH 0.04 و هزینه ETH 0.005 است. برای هزینه های معاملاتی ، 0.2 درصد از معامله اخذ می شود، دانستن این نکته برای نحوه معامله در صرافی MXC بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید:

توکن FEG

ارز دیجیتال کیشو اینو

ارزهای رمزپایه و فایناس غیر متمرکز (DeFi) در ام ایکس سی

صرافی ام ایکس سی (MXC) ؛ نحوه ثبت نام، آموزش کار و خرید و فروش

در جهت آموزش صرافی ام ایکس سی این مسئله که بدانیم که این صرافی چه رمزارزهایی را پشتیبانی می کند، بسیار مهم است. صرافی ام ایکس سی (MXC) معامله با 242 سکه را ارائه می دهد و 347 شریک دارد. همچنین صرافی ام ایکس سی (MXC) هر روز بیشتر از گذشته پشتیبانی از فایناس غیرمتمرکز (DeFi) اضافه می کند.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال آوالانچ

درحال حاضر آنها معامله 17 تا از 20 سکه DeFi را که شامل رمزارزهای مانند ChainLink (LINK)، Maker (MKR)، Synthetix Network Token (SNX)، Compound (COMP)، Aave (LEND)، DAI (DAI)، Ampleforth (AMPR)، 0x (ZRX)، Kyber Network (KNC)، UMA (UMA)، Kyber Network (KNC)، UMA (UMA)، Loopring (LRC)، Bancor، REN (REN)، Network Token (BNT)، yearn.finacne (YFI)، Kava و Thorchain است.

البته این تمام موارد نیست، صرافی ام ایکس سی (MXC) همچنین از کوین های معروف دیگر DeFi پشتیبانی می کند از جمله می توان به TrustSwap، Keep (KEEP)، DMM، Balancer (BAL)، UMA (UMA)، Governance (DMG) و BZRX اشاره کرد.

بنابراین اگر شما در تلاش برای معامله کوین های DeFi و به حداکثر رساندن سود خود از طریق پروژه های مختلف هستید، لازم است که MXC Exchange را بررسی کنید. به هر صورت دانستن درباره ارزهای رمزپایه و فایناس غیرمتمرکز که توسط این صراقی پشتیبانی می شوند در جهت آشنایی با نحوه خرید از ام ایکس سی (MXC) بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ASS

ارز دیجیتال نانو

امنیت ام ایکس سی : آیا معامله در MXC بی خطر است؟

صرافی ام ایکس سی (MXC) ؛ نحوه ثبت نام، آموزش کار و خرید و فروش

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

یکی از نکات مهم در آموزش کار با صرافی MXC دانستن بحث بی خطر بودن معامله با این میانجی است. صرافی ام ایکس سی (MXC) دارای کیف پول High-end است که تا از امنیت وجوه ذخیره شده در معامله مطمئن شود. آنها بیش از 500 میلیون دلار سپرده سپرده ارز رمزنگاری شده را مدیریت می کنند. درحال حاضر هیچ نقض امنیتی در مبادلات MXC شناخته نشده است. اما باید بگوییم به طورکلی صرافی هایی که سابقه طولانی تری دارند، نمره بالاتری در مسئله امنیت می گیرند زیرا آنها توانسته اند آزمون زمانی را پشت سر بگذارند.

MXC دارای ویژگی های امنیتی معمول است که انتظار می رود از هر صرافی از آن استفاده کند. به عنوان مثال هنگام ورود به سیستم، باید کد تاییدی را که به ایمیل شما ارسال می شود، وارد کنید. همچنین این صرافی شما را به استفاده از احراز هویت 2 عاملی تشویق می کند. یک ویژگی خوب برای کاربران جدید این است که آنها دارای پنجره های بازشو هستند که به شما یادآوری می کنند ویژگی های امنیتی خود را فعال کنید.

صرافی ام ایکس سی (MXC)
نحوه ترید در صرافی MXC

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

در آزمایش های مستقل صرافی MXC، حساب هایی با بیش از 10 هزار دلار تامین مالی کردیم و با سهولت نسبی موفق به برداشت وجوه شدیم. برداشت 1000 دلار برای انجام معامله به طور متوسط 30 دقیقه به طول می انجامد. در یکی از مراحل برداشت 10 هزار دلار برداشت، تایید دستی انجام شد و انجام این برداشت بیش از 2 ساعت طول کشید. دانستن امنیت و سرعت مبادلات در صرافی ام ایکس سی (MXC) مسئله مهمی در آموزش ثبت نام در صرافی MXC است.

سیالیت صرافی ام ایکس سی

صرافی ام ایکس سی (MXC)
نحوه ترید در صرافی MXC

حجم معاملات روزانه MXC بالغ بر 3000000000 دلار در یک روز است. Coinmarketcap این صرافی را با 10000000 دلار نقدینگی به عنوان 21 صرافی برتر رتبه بندی کرده است. در آزمایش سیالیت که نکته مهمی در آگاهی درباره نحوه خرید از ام ایکس سی (MXC)  است، متوجه شدیم که ارزهای رمزپایه اصلی مانند بیت کوین و اتریوم بسیار سیال هستند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

با اینحال، دارایی های دیگر مانند PCX و ZVC گسترش گسترده تری داشتند. درحقیقت، با ارزهای رمزپایه کمتر شناخته شده، در سفارشات بیشتر از 1000 دلار آمریکا افت قابل توجهی وجود داشت.

صرافی ام ایکس سی (MXC) در مرکز چند رسوایی شامل حجم جعلی بوده است. انجمن های مختلفی مانند bitcointalk را ام ایکس سی را متهم کرده است که برای جذب کاربران جدید حجم گزارش شده را به طور مصنوعی متورم می کند. این مسئله متدوالی در صحنه مبادله ارزهای رمزپایه است، زیرا داده های تبادل حسابرسی نمی شوند. دانستن این مسئله در جهت آشنایی با نحوه معامله از صرافی MXC بسیار ضروری است.

عملکرد صرافی MXC

صرافی ام ایکس سی (MXC) ؛ نحوه ثبت نام، آموزش کار و خرید و فروش

یکی قدم های مهم در آشنایی با نحوه خرید از ام ایکس (MXC) دانستن عملکرد آن است. این صرافی یک موتور معامله گر با عملکرد بالا است که توسط توسعه دهندگان با سابقه بانکداری ساخته شده است. این صرافی 1.4 میلیون تراکنش در ثانیه با افزایش عملکرد اضافی ارائه می دهد. در آزمایشات مستقل ما متوجه شدیم که سرورهای آنها در سنگاپور و کره جنوبی واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

نحوه واریز و برداشت ارزهای رمزپایه در صرافی ام ایکس سی (MXC) آیا دارایی ها هنگام واریز مسدود می شوند؟

اکنون در ادامه بحث درباره آموزش کار با صرافی MXC می خواهیم درباره نحوه واریز و برداشت ارزهای رمزپایه در این صرافی بپردازیم. سوال اصلی دراینباره آن است که آیا واریز ارزهای رمزپایه به صرافی mxc باعث مسدود شدن دارایی های شما می شود؟ جواب کوتاه و منفی است. این سوال احتمالا از زمانی بولد شد که در تالارهای گفتگو بیت کوین تاک در سال 2018 کاربری ادعا کرد که این صرافی به محض واریز دارایی در آنجا حسابش مسدود و قفل شده است.

بنابراین برای آزمایش این مسئله که می تواند در جهت آموزش ثبت نام در صرافی MXC مفید باشد، سعی کردیم ارزهای رمزنگاری شده را به حساب MXC واریز و برداشت کنیم. پس از اینکار هیچ مشکلی برای ما پیش نیامد. برای نشان داده این موضوع ما اکنون در جهت آموزش کار با صرافی MXC می خواهیم درباره نحوه واریز و برداشت ارزهای رمزپایه را در ام ایکس است. برای واریز ارزهای رمزپایه در صرافی ام ایکس سی روی دارایی ها (Assets) در نوار بالا کلیک کنید و به صفحه نمایش دارایی ها منتقل شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

صرافی ام ایکس سی (MXC)
نحوه ترید در صرافی MXC

از منوی کشویی انتخاب کنید که کدام ارز رمزنگاری شده را می خواهید استفاده کنید، در اینجا ما اتریوم را انتخاب کردیم پس از آن سپرده اتریوم شما به عنوان کد QR یا به عنوان آدرسی برای راحتی شما نمایش داده شود. سپس به سادگی آدرسی را وارد کنید که ارزهای رمزپایه خود را از آنجا ارسال می کنید. پس از اتمام اینکار، صرافی ام ایکس سی (MXC) نشان می دهد که سپرده تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

صرافی ام ایکس سی (MXC)
نحوه ترید در صرافی MXC

سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر شوید سپرده های شما به حساب ام ایکس سی شما برسد. هنگامی که اینکار انجام شد، پیام Success نمایش پیدا خواهد کرد. سرعت اینکار عوامل زیادی از جمله مقدار پولی است که مایل به پرداخت آن هستید و در صورت متراکم بودن شبکه و غیره بستگی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: 

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

صرافی ام ایکس سی (MXC)
نحوه ترید در صرافی MXC

برداشت از ارزهای رمزپایه در صرافی ام ایکس سی

در ادامه بحث درباره نحوه خرید از ام ایکس سی (MXC) می خواهیم درباره نحوه برداشت دارایی ها از این صرافی صحبت نماییم. به عنوان یک اقدام امنیتی، ام ایکس سی تنها در صورتی که احراز هویت 2 عاملی را با اتصال شماره تلفن همراه خود فعال کرده باشید برداشت را مجاز می کند. بنابراین در بحث آموزش کار با صرافی MXC ابتدا باید این کار را انجام دهید.

برای برداشت ارزهای رمزنگاری شده خود، روی Assets (دارایی ها) کلیک کنید. در آنجا می توانید آدرس و مبلغ برداشت خود را تایپ کنید و روی ارسال کلیک کنید. توجه داشته باشید که این صرافی هزینه خدمات به مقدار 0.005 ETH را دریافت می کند.

بیتشر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

صرافی ام ایکس سی (MXC)
آموزش کار با صرافی MXC

سپس از شما خواسته می شود با تایپ کدی که به ایمیل شما ارسال می شود و با استفاده از روش 2FA خود، یعنی پیامک (اگر شماره تلفن خود را به حساب متصل کرده اید) یا Google Authenticator برداشت خود را تایید کنید. توجه داشته باشید که در کل 60 ثانیه زمان دارید تا کل مراحل تایید را انجام دهید بنابراین باید سریع باشید.

بیشتر بخوانید:

ماشین حساب چیا

دوج کوین رایگان

صرافی ام ایکس سی (MXC)

هنگامی که تایید برداشت خود را ارسال کردید این صرافی تایید می کند که سفارش شما ارسال شده است و می توانید روی Follow withdraw process کلیک کنید تا روند ارسال خود را ببینید.

صرافی ام ایکس سی (MXC)
نحوه خرید از ام ایکس سی (MXC)

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، ما با موفقیت توانستیم ارزهای رمزنگاری شده خود را از ام ایکس سی خارج کنیم. کل مراحل کار کمتر از 10 دقیقه طول کشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

MXC کجا مستقر است؟

در ادامه بحث درباره آموزش ثبت نام در صرافی MXC میخواهیم درباره بیس این صرافی صحبت کنیم. این صرافی در سنگاپور مستقر بوده که دفاتر ماهواره ای در سراسر جهان ثبت کرده است. MXC یک واسطه مبادله جهانی است که بسیاری از کشورها و مناطق مختلف خدمات ارائه می دهد. این شرکت به صورت خصوصی بیش از 500 کارمند در سراسر جهان برگزار می شود. دانستن این موضوع در جهت آموزش ثبت نام در صرافی MXC و نحوه معامله در صرافی MXC بسیار ضروری است.

آیا صرافی ام ایکس سی یک کلاهبرداری است؟

این نکته بسیار پر اهمیت است که بدانید این صرافی به دلیل اتهامات اعضای جعلی و تورم جعلی تجارت توسط برخی کلاهبردارانه شناخته شده است که البته نمی توان آن را تایید کرد.

آیا MXC به KYC نیاز دارد؟

در حال حاضر صرافی ام ایکس سی برای برداشت ها نیازی به شناخت مشتری خود (KYC) ندارد. مبادلات معمولا به (KYC) به صورت تصویر گذرنامه کاربر و اثابت آدرس نیاز دارند. درحال حاضر میانجی مبادله ام ایکس سی هیچ برنامه KYC ندارد. دانستن این نکته درباره آموزش ثبت نام در صرافی MXC و نحوه معامله/ترید از صرافی MXC بسیاز مهم است.

بیشتر بخوانید:

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

بهترین کارت گرافیک ماینینگ در سال 2021

جمع بندی

صرافی ام ایکس سی (MXC) یکی از مشهورترین واسطه های خرید، فروش و مبادله ارزهای دیجیتال در جهان است. این صرافی اخیرا بسیار محبوب گسترش یافته است و مبادلات زیادی را ثبت نموده، این صرافی که توسط متخصصین از کشورها و موسسه های معروف تاسیس شده است، تمرکز اصلی خود را بر روی چین، آسیا و اقیانوسیه گذاشته است.

اگرچه گفته می شود حجم معاملات در این بازار جعلی است نمی توان پیشرفت و توسعه آن را نادیده گرفت به همین جهت هیچ بعید نیست که در آینده نزدیک این صرافی تبدیل به یکی از مهم ترین بازارهای کریپتوکرنسی شود.

در همین جهت امروز در این مقاله تلاش کردیم درباره این صرافی و آموزش کار با صرافی MXC صحبت کنیم تا شما با این بازار درحال ظهور بیشتر آشنا شوید و تا به راحتی بتوانید در صورت لزوم از آن استفاده نمایید. امیدواریم در این جهت به شما کمکی کرده باشیم. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: coinexchangereviews

نظر شما درباره صرافی ام ایکس سی (MXC) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (11 نظر)

    با کد رفرال زیر  صرافی mexc رو نصب کنید بهترین واسه ما ایرانیاست بعد از اولین معامله پاداش میده و از 30 درصد تخفیف معاملات هم بهره ببرید کلا بی نظیره تحقیق کنید و نصبش کنید و‌ ترید حرفه ای کنید.
    کدرفرال
    1V3D1

    پاسخ

    چطوری از ارزهایی ک از کیف پول تراس ولت زدم ب هاتبت ماه پیش عکس بگیرم از همو کد هش من رمز دوعاملی رو از صرافی هات بیت و Mex ,من گم کردم گوشی مو دزدیدن

    پاسخ

    سلام من رمز دوعاملی احراز هویتم در صرافی mexگم کردم الان باید چیکار کنم توروخدا کمکم کنید

    پاسخ

    قیمت خریدم را در صفحه اصلی قسمت هیستوری پیدا نمیکنم،از کدوم قسمت باید پیداش کنم؟

    پاسخ

    چندبار رمز ورودمو اشتباه زدم داخل صرافیmxc قفل شد اجازه ورود نمیده راهنمایی میکنید چطوری اوک کنم بتونم وارد پنل کاربریم بشم؟؟

    پاسخ

    سلام من توکن خریدم صرافی مکسس ۹۰۰ درصدبالارفته اما پول من ازمقدا قبلی کمترهم شده دلیلشو میخاستم بدونم ممنون میشم جوابمو زدین

    پاسخ

    سلام من حدود نیم واحد ارز فایل کوین دارم که متاسفانه توی صرافی mxcهست و نمیتونم برداشت کنم و فریز شده، چگونه میتونم از حالت فریز در بیارم و برداشت کنم؟ ممنون از راهنمایی تون

    پاسخ

    آیا صرافی mxc نیاز به فیلترسکن با ip ثابت دارد؟
    ممنون میشم جواب بدهید

    پاسخ

    سلام خسته نباشید ….وقتی ایمیلمو تو قسمت ثبت نام میزنم ….۶۰ ثانیه زمان میخوره..ولی کدی به ایمیلم فرستاده نمیشه ..میشه لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ

    سلام
    من در شناسه دوعاملی به مشکل خوردم کل دارائیم قفل شده وبه پشتیبان هم ایمیل زدم جواب نداده لطفا میشود کمکم کنید آیادر ایران نفری دارند کمک کند

    پاسخ

    سلام مشکلتون قابل حل هست
    به ادرس اینستاگرامم : aten_hide_1988@
    پیام بدید کمکتون کنم
    (تکراتو مسئولیتی در قبال ادعای کاربران در کامنت‌ها ندارد. پیش از هر اقدامی، امنیت و حریم شخصی خود را جدی بگیرید.)

    پاسخ