coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده استقلال فولاد امروز 17 مرداد 1400 [فینال جام حذفی]

دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران امروز برگزارکننده دیدار نهایی جام حذفی کشور هستند. برای پخش زنده استقلال فولاد امروز 17 مرداد 1400 با ما باشید.

امشب از ساعت 20:30 دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم مسیر نسبتا دشواری را تا به اینجا طی کرده اند و هر دو برای کسب مقام قهرمانی انگیزه بالایی دارد.

فولاد در صورت کسب قهرمانی مستقیما به آسیا خواهد رفت. در حالی که استقلال که همین حالا سهمیه پلی آف آسیا را دارد، در صورت قهرمانی، سهمیه مستقیم خود را قطعی می کند.

از طرفی تراکتورسازان طبعا امیدوار به قهرمانی استقلال هستند. چراکه در صورت قهرمانی استقلال، سهمیه پلی آف آسیا از استقلال به تراکتور رده چهارمی منتقل خواهد شد. اما برای پخش زنده فولاد استقلال امروز 17 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده استقلال فولاد امروز 17 مرداد 1400

پخش زنده فینال جام حذفی

استقلال و فولاد در سالیان اخیر تابل های زیادی داشته اند و همواره بازی های حساس و نزدیک را در مورد دو تیم شاهد بوده ایم. این بازی نیز که در فینال جام حذفی برگزار می شود، حساسیت بیشتری دارد.

استقلال که فصل را با عملکردی پرنوسان آغاز کرد، در ادامه درگیر حواشی زیادی شد، تا اینکه نهایتا با سکانداری فرهاد مجیدی در پایان لیگ به ساحل آرامش رسید. رده سوم جدول به نوعی خیال آبی پوشان را از بابت سهمیه آسیا قطعی کرد و صعود به فینال جام حذفی نوید کسب یک جام را می داد.

شاگردان مجیدی در صعود به فینال مسیری نسبتا دشوار داشتند و در تمام مراحل با رقبایی از لیگ برتر مواجه شدند. استقلال در گام اول رقابت ها، پیکان را با نتیجه 2 بر 1 از پیش رو برداشت و در دور دوم ذوب آهن را با نتیجه 2 بر 1 شکست داد.

پخش زنده استقلال فولاد امروز 17 مرداد 1400 [فینال جام حذفی]
ساعت پخش استقلال فولاد امروز 17 مرداد 1400 / ساعت شروع استقلال فولاد امروز 17 مرداد 1400
استقلال در دیدار یک جهارم نهایی به مصاف پرسپولیس، حریف سنتی خود رفت. دیداری که گرچه در طول وقت های قانونی و اضافی گلی در بر نداشت، در نهایت در پنالتی ها مانند دیدار جام حذفی سال گذشته به نفع آبی پوشان پایان یافت.

استقلال در نیمه نهایی به مصاف گل گهر سیرجان، تیم سرحال امیر قلعه نویی رفت. این بازی حساس و نزدیک گرچه در نیمه اول با 1 گل به نفع گل گهر پایان یافت، با دو گل وریا غفوری از روی نقطه پنالتی در نیمه دوم به نفع شاگردان مجیدی پایان یافت.

فولاد اما مسیر ساده تری برای صعود داشت. یک پیروزی 4 بر 0 مقابل ماشین سازی و یک پیروزی 2 بر 1 مقابل قشقایی، فولاد را به یک چهارم و مصاف سخت با سپاهان رساند. دیداری که برنده آن را ضربات پنالتی تعیین کرد و این برنده فولاد خوزستان بود که در نیمه نهایی باید به مصاف ملوان بندرانزلی می رفت. در این دیدار نیز شاگردان نکونام با دو گل پیروز شدند و به فینال رسیدند.

حاصل 5 تقابل اخیر دو تیم که همگی در چارچوب لیگ برتر بوده، دو پیروزی برای فولاد، دو پیروزی برای استقلال و یک تساوی بوده است. اما برای پخش زنده فینال جام حذفی با ما باشید.

پخش زنده فولاد استقلال امروز 17 مرداد 1400 

پخش زنده استقلال فولاد امروز 17 مرداد 1400 [فینال جام حذفی]
ساعت پخش استقلال فولاد امروز 17 مرداد 1400 / ساعت شروع استقلال فولاد امروز 17 مرداد 1400
بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده استقلال فولاد امروز 17 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر