;
coinex

فیلم زیر گرفتن دو زن در ارومیه ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟

عصر دیروز دو زن در خیابان کاشانی ارومیه به وسیله یک راننده به دلیل بد بدحجابی شان زیر گرفته شدند. با ما باشید و فیلم زیر گرفتن دو زن در ارومیه را ببینید.

ماجرا از این قرار است که به دنبال یک درگیری لفظی بین راننده یک خودرو پژو با دو عابر پیاده زن بر سر مسئله بدحجابی، راننده در اقدامی ناگهانی تصمیم به زیر گرفتن این دو با اتومبیل خود می کند. راننده بعد از این اقدام از صحه تصادف متواری می شود، اما در ساعات پایانی شب گذشته با پیگیری نهادهای انتظامی دستگیر شده است.

هر دو زن به سرعت به نزدیک ترین مرکز اورژانس شهر منتقل شدند. حال هر دو نیز مساعد اعلام شده است. هرچند که یکی از این دو دچار آسیب های جسمانی عمیقی شده است.

فیلم زیر گرفتن دو زن در ارومیه

به دنبال وقوع این مهم، نماینده ولی فقیه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی، نسبت به ضرورت برخورد با متخلفان خیابان کاشانی ارومیه واکنش نشان داد و گفت، رفتار این فرد رفتاری نادرست بوده است.

حجت الاسلام بهنام دلریش، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن محکوم کردن حرکت راننده خاطی گفته که باید در مقابل چنین رفتارهای نادرستی ایستادگی کرد او افزوده که اجازه نخواهد داد این گونه مسائل، فلسفه امر به معروف و نهی از منکر را زیر سوال ببرد. وی گفت:

 از رسانه‌ها می‌خواهیم روشنگری کنند زیرا این گونه صحنه‌ها مربوط به امر به معروف و نهی از منکر نیست و نباید اجازه سواستفاده به برخی داده شود.

فیلم زیر گرفتن دو زن در ارومیه ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟

در رابطه با این موضوع، دادستان عمومی و انقلاب ارومیه نیز از دستگیری راننده خاطی خبر داده است. مجیدی در گفتگویی با یکی از رسانه ها درباره دستگیری متهم گفته:

پس از اطلاع از وقوع تصادف عمدی در خیابان کاشانی و مجروح شدن دو نفر بانو در این حادثه فورا دستورات لازم به بازپرس محترم صادر و اقدامات لازم برای دستگیری عامل جرم انجام شد که نهایتا با همکاری موثر نیروهای انتظامی متهم متواری شناسایی، دستگیر و تحت نظر قرار گرفت.

وی گفته با قاطعیت به اتهام فرد خاطی رسیدگی شده و مورد مجازات قرار خواهد گرفت و اجازه خودسری و بی قانونی به کسی نخواهیم داد و هر کسی جان و مال و ناموس و امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد به شدت با او برخورد خواهد شد.

فیلم زیر گرفتن دو زن در ارومیه : کاربران چه می گویند؟

فیلم زیر گرفتن دو زن در ارومیه ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟

موضوعات داغ روز همواره در میان کاربران فضای مجازی نیز با واکنش هایی همراه است. اما پیش از آن، اجازه دهید واکنش خانم معصومه ابتکار، معاون امور زنان رئیس جمهور را نسبت به مسئله پیش آمده در ارومیه بررسی کنیم. خانم ابتکار در نشستی که دوشنبه 18 مرداد به مناسبت روز خبرنگار  ارائه گزارش عملکرد این معاونت برگزار شد، اظهار کرد:

امر به معروف و نهی از منکر اصل دینی ما است اما شروط و شرایطی دارد و به هیچ عنوان اگر شروطش مهیا نشود امر به معروف و نهی از منکر تلقی نمی‌شود؛ یکی از شروط مهم آن این است که فرد ارتباط موثری با مخاطب خود برقرار کند و خودش این شایستگی را داشته باشد که با مخاطب خود درست حرف بزند و اثر گذاری لازم را داشته و خودش فرد مورد اعتمادی باشد.

وی افزود:

اگر این فرد بازداشت شده تشکر می‌کنم و اگر نه برخورد قانونی لازم حتما باید انجام شود. اگر این دو زن با ماشین زیر گرفته شده‌اند جنایت است و در چارچوب ارشاد نیست و فرد باید به کیفر خود برسد. امیدوارم دستگاه‌های قانونی عدالت را ایجاد کنند.

اما در ادامه به بررسی و بازتاب نظرات کاربران توییتر نسبت به فیلم زیر گرفتن دو زن در ارومیه خواهیم پرداخت. با ما باشید. یکی از کاربران در واکنش به موضوع اینگونه نوشته:

امروز دوخبر خوندم از دو سوی دنیا یکی در آمریکا که مسافران یک هواپیما مردی که بدن دو مهماندار را لمس کرده بود با چسب به صندلی هواپیما بستند و تحویل پلیس دادند در حالی که راننده پرشیا در ارومیه دو زن را به علت بی حجابی زیر گرفت!

کاربری در اینستاگرام شرح ماوقع را اینگونه نوشته:

فیلم زیر گرفتن دو زن در ارومیه ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟

کاربری دیگر اینگونه به فیلم زیر گرفتن دو زن در ارومیه واکنش نشان داده است:

آدم اون راننده پژو‌ را کجای دلش بگذارد که دو زن را در ارومیه به دلیل بحث بر سر حجاب زیر گرفته! دیوانه‌‌خانه و تمام البته طرف دستگیر شده یکی از زن‌ها آسیب زیادی دیده اما در مجموع زنده‌اند!

کاربر دیگری نوشته:

شخصى، دو زن را به علت #حجاب نامناسب در #ارومیه با ماشین زیر گرفته!!! باید مراقب بود بسیارى از ما به هیولا تبدیل شده ایم!

کاربری نوشته:

خبری آمد که دیشب ماشینی دو زن بد حجاب را در ارومیه زیر گرفته است خب معلوم شد که افرادی به عمد قصد دارند تا از همان اول مردم را نسبت به دولت جدید بدبین کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زیر گرفتن دو زن در ارومیه به دلیل بدحجابی چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام،کسی که زیر گرفته خودش اون کاره است.

    پاسخ