;
coinex

ازدواج محمدرضا گلزار با همسر فرهاد مجیدی

اخیرا اخباری در فضای مجازی مبنی بر ازدواج محمدرضا گلزار با همسر فرهاد مجیدی منتشر شده است. برای بررسی جزئیات این موضوع با ما همراه باشید.

اخیرا شایعات زیادی حول محور فرهاد مجیدی، سرمربی موفق استقلال و زندگی خانوادگی او منتشر می شود. حال پای محمدرضا گلزار بازیگر محبوب و موفق کشورمان نیز به این اخبار باز شده است. اما ماجرا چقدر جدی است؟

شایعات می گویند فرهاد مجیدی از همسرش جدا شده و برخی شایعات جدید دیگر از ازدواج محمدرضا گلزار با همسر سابق فرهاد مجیدی حکایت دارند. مجیدی متولد 13 خرداد 1355 در تهران و یکی از بهترین بازیکنان تیم استقلال بود که حالا به سرمربیگری این تیم اشتغال دارد.

ازدواج محمدرضا گلزار با همسر فرهاد مجیدی

بعد از جنجال هایی که بر سر جدایی فرهاد مجیدی از همسر سابقش راه افتاد، حالا شایعات جدیدی از ازدواج محدرضا گلزار با همسر مجیدی منتشر شده است.

فرهاد مجیدی متولد 13 خرداد 1355 تهران است. اصالت خانوادگی او مازندرانی است و به دلیل علاقه شدیدی که به فوتبال داشت، درس را رها کرد. او دو خواهر دارد و تنها برادرش فرزاد نیز فوتبالیست معروفی بود. فرهاد مجیدی تاکنون دوبار ازدواج کرده و دو فرزند دارد.

فرهاد مجیدی با دختری به نام فرناز مومنی ازدواج کرد و از این رابطه صاحب یک دختر به نام تیام و یک پسر به نام امیر بردیا شد. این زندگی پس از سال ها، به جدایی انجامید.

او برای بار دوم بعد از پیوستن به الغرافه قطر در سال 90 ازدواج کرد. مجیدی اقامت در دوبی دارد و پس اینکه با العین قهرمانی آسیا را جشن گرفت، یک دستگاه ویلا در ساحل جمیرا از شیخ دوبی هدیه گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ازدواج محمدرضا گلزار با همسر فرهاد مجیدی چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر