;
coinex

خرید بیت کوین توسط Metromile ؛ اقبال شرکت های بزرگ به ارزهای دیجیتال ادامه دارد

بعد از تسلا شمار دیگری از شرکت های بزرگ فناوری نیز به رمزارزها توجه نشان داده اند. اخیرا خبر خرید بیت کوین توسط Metromile حکایت از ادامه این روند دارد.

شرکت فناوری  Metromile مستقر در سانفرانسیسکو، گزارش مالی در کمیسیون بورس و اوراق بهادار منتشر کرد که نشان می دهد 10 درصد از بودجه ای که برای خرید ارزهای دیجیتال قرار داده بود را به خرید بیت کوین اختصاص داده است.

خرید بیت کوین توسط Metromile

بر طبق اسناد منتشره از شرکت مترومیل در روز سه شنبه از کمیسیون بورس و اوراق بهادار، این شرکت در ژوئن، یک میلیون دلار بیت کوین خریده که تا امروز صد هزار دلار ضرر کرده و اکنون نیز ۲۵.۶ واحد بیت کوین را دارا است.

طبق گزارش مالی منتشره از این شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، آن ها تقریبا نیم درصد بودجه خود را برای خرید بیت کوین گذاشته اند که به عقیده کارشناسان این اتفاق در آینده ای نزدیک، برای تمام شرکت ها رخ داده و آن ها یک الی سه درصد بودجه خود را در بازار رمز ارزها وارد خواهند کرد.

خرید بیت کوین توسط Metromile ؛ اقبال شرکت های بزرگ فناوری به ارزهای دیجیتال ادامه دارد

طبق گزارش ها منتشره از این شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده،  آن ها قصد دارند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ سرمایه گذاری خود را بیشتر کرده و تا ۱۰ میلیون دلار سرمایه‌ی خود را وارد بازار رمز ارزها کند.

در سه ماهه دوم سال 2021 این شرکت اعلام کرد که به علت تأخیر های غیرمنتظره در این حرفه، سیاست های آن ها در مقایسه‌ی با سه ماهه اول سال تقریبا یکسان بوده که با این وجود ۲۲ درصد نسبت به سال پیش افزایش درآمد داشته است اما سهام این شرکت روز دوشنبه افت زیادی داشت و از ۷ دلار به ۶.۹۷ دلار و سپس به ۵.۲۴ دلار رسید. در مجموع ارزش کل آن بیش از ۶۶۰ میلیون دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خرید بیت کوین توسط Metromile چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر