;
coinex

پخش زنده بازی منچستریونایتد و لیدزیونایتد امروز 23 مرداد 1400 [هفته اول لیگ جزیره]

دو تیم منچستریونایتد و لیدزیونایتد امروز از ساعت 16 به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده بازی منچستریونایتد و لیدزیونایتد امروز 23 مرداد 1400 با ما باشید.

دو تیم منچستر و لیدز امروز در چارچوب هفته اول لیگ جزیره در اولترافورد مقابل هم قرار خواهند گرفت. یونایتدی که با جذب جیدون سانچو از دورتموند فصل نقل و انتقالات خوبی را پشت سر می گذراند، به لیگ امسال بسیار امیدوار است.

پخش زنده بازی منچستریونایتد و لیدزیونایتد امروز 23 مرداد 1400

این امیدواری چندان بی جا نیست. یکی از عمده ترین مشلات منچستر در سالیان گذشته مربوط به مشکلات خط دفاعی و البته توانایی گل زدن مربوط بوده که اولی با جذب مگوایر تا حدی حل شده و دومی با جذب سانچو شاید رفع شود. از سویی حضور کاوانی، احیا شدن پوگبا و لوک شاو و ستارگانی مانند برونو فرناندز و دنی فن د بیک در خط میانی، امیدها به درخشش شیاطین سرخ در لیگ امسال را بالاتر برده است.

از سویی لیدز یونایتد به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده، سال گذشته عملکردی فراتر از انتظار داشت و فارغ از نمایش های خوبی که مقابل تاپ سیکس داشت، در طول فصل با جمع آوری امتیارات به خوبی توانست جایگاهی در حد خود در جدول پیدا کند و با 59 امتیاز در رده نهم جدول باشد.

پخش زنده بازی منچستریونایتد و لیدزیونایتد امروز 23 مرداد 1400 [هفته اول لیگ جزیره]
ساعت پخش بازی منچستریونایتد و لیدزیونایتد امروز 23 مرداد 1400 / ساعت شروع بازی منچستریونایتد و لیدزیونایتد امروز 23 مرداد 1400
این مهم سبب شد تا لیدز یونایتد با مربی موفق این سال های خود یعنی مارچلو قرارداد مربیگری را تمدید کند. حال لیدز در فصل دوم حضور به آینده بسیار امیدوار است.

دو تیم پیش از این 4 بار مقابل هم قرار گرفته اند که بهترین نتیجه لیدز یک تساوی بدون گل بوده و سه دیدار دیگر، برتری های قاطع 6 بر 2، 4 بر0 و 3 بر 0 به نفع شیاطین سرخ. برای پخش زنده بازی منچستریونایتد و لیدزیونایتد امروز 23 مرداد 1400 از لینک های زیر استفاده کنید.

پخش زنده منچستریونایتد لیدزیونایتد امروز 23 مرداد از Sky Sports 1

پخش زنده منچستریونایتد لیدزیونایتد امروز 23 مرداد از BT Sport 1

پخش زنده منچستریونایتد لیدزیونایتد امروز 23 مرداد از beIN Sports EN

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تماشای بازی منچستریونایتد لیدزیونایتد امروز 23 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر