;
coinex

پخش زنده اتلتیکو مادرید سلتاویگو 24 مرداد 1400 [هفته اول لالیگا]

امروز شاگردان سیمئونه در مقام مدافع عنوان قهرمانی در اولین دیدار فصل جدید به میدان می روند. پخش زنده اتلتیکو مادرید سلتاویگو 24 مرداد 1400 را با ما ببینید.

امروز در دیگر دیدار هفته اول لالیگا و در یکی از مهمترین دیدارها، مدافع عنوان قهرمانی بایست رویاروی سلتاویگو در ورزشگاه خانگی این تیم باشد. شاگردان سیمئونه فصل گذشته با نمایش های بی نقض خود توانستند از بحران رئال و بارسا استفاده کرده، بعد از چند سال قهرمانی در لالیگا را تکرار کنند.

پخش زنده اتلتیکو مادرید سلتاویگو 24 مرداد 1400

البته که هنوز هم مشخص نیست اوضاع رئال و بارسا چندان رو به راه باشد. رئال با زیدان که دور دوم مربی گری اش در رئال هیچ نشانی از دور اول نداشت، به نتیجه نرسید و کارلو آنجلوتی، مربی فاتح لادسیما در انتقالی عجیب از اورتون به رئال آمده است.

اوضاع دیگر رقیب یعنی بارسا نیز بعد از جدایی مسی اصلا رو به راه نیست و مشخص نیست آبی اناری ها امسال در لیگ حرفی برای گفتن دارند یا نه. در هر حال گویی با ثبات ترین و سرحال ترین تیم این روزهای اسپانیا باید اتلتیکو مادرید باشد. اما به پخش زنده بازی اتلتیکو  و سلتاویگو 24 مرداد 1400 بازگردیم. این بازی راس ساعت 20 به وقت ایران آغاز خواهد شد.

پخش زنده اتلتیکو مادرید سلتاویگو 24 مرداد 1400 [هفته اول لالیگا]
ساعت پخش اتلتیکو مادرید سلتاویگو 24 مرداد 1400 / ساعت شروع اتلتیکو مادرید سلتاویگو 24 مرداد 1400
در مجموع 12 تقابل اخیر اتلتیکو ، اتلتیکو 12 و سلتا تنها 4 بار پیروز میدان بوده اند. البته که سلتا توان بالایی در متوقف کردن شاگردان سیمئونه دارد و در 5 بازی اخیر 3 بار بازی را به تساوی کشانده است. تیم سیمئونه حالا در ترکیب خود از رودریگو دی پائول، ستاره آرژانتینی فصل پیش اودینزه نیز بهره مند است که اخیرا با قراردادی به ارزش 35 میلیون یورو به مادرید آمده است. اما برای پخش زنده اتلتیکو مادرید سلتاویگو 24 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده بازی اتلتیکو مادرید و سلتاویگو از LaLiga TV

پخش زنده بازی اتلتیکو مادرید و سلتاویگو از TSN4

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده بازی اتلتیکو مادرید و سلتاویگو 24 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر