;
coinex

دانلود رایگان قسمت 14 قاضی شیطان بدون سانسور

قاضی شیطان یکی از سریال‌های کره‌ای جذاب 2021 است که جی سانگ در آن حضور دارد. برای دانلود رایگان قسمت 14 قاضی شیطان بدون سانسور با ما همراه باشید.

قاضی شیطان یکی از درام‌های پرطرفدار کره‌ای است که توانسته محبوبیت زیادی بین طرفداران کیدراما کسب کند. این سریال بیشتر بر جنبه های حقوقی متمرکز بوده و داستان آن حول چهار شخصیت اصلی یعنی کانگ یو هان، کیم گا اون، یون سو هیون و جونگ سان می‌چرخد. اما در ادامه ضمن معرفی سریال، لینک دانلود سریال قاضی شیطان قسمت چهاردهم و با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم. با ما همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 14 قاضی شیطان بدون سانسور

مطمئنا این سریال جذاب با داشتن بازیگری همچون جی سانگ یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 به شمار می‌رود. شخصیت اصلی داستان یعنی گانگ یو هان که یک قاضی است، در مقابل چشمان مردم افراد شرور و مجرم را مجازات می‌کند. او به عنوان یک قهرمان و یک ناجی ظاهر می‌شود و مشکلات شهروندان واقعی را بدون تاخیر زیاد برای جلوگیری از هرج و مرج و سردرگمی حل می‌کند.

در واقع کانگ یو هان قاضی دادگاه ارشد است که ظاهری اشرافی دارد. او هاله‌ای از رمز و راز در اطراف خود ایجاد می‌کند و برای شکار افراد بد و تشنه قدرت، لباس قانونی خود را می‌پوشد. از دلایل عمده جذابیت این سریال، شخصیت کانگ یو هان است که کنجکاوی افراد را بر می‌انگیزد و ما را نسبت به حرکت بعدی خود صد در صد متعجب و شگفت زده خواهد کرد.

دانلود رایگان قسمت 14 قاضی شیطان بدون سانسور
دانلود سریال کره ای قاضی شیطان / دانلود سریال The Devilish Judge قسمت چهاردهم / دانلود سریال کره ای The Devilish Judge

یکی دیگر از کاراکترهای جالب سریال قاضی شیطان که موجب جذابیت بیشتر داستان می‌شود، مخالف این قاضی دادخواه، جونگ سان است. وی زیبا و باهوش بوده و به عنوان رئیس اجرایی یک سازمان مهم اقتدار زیادی دارد. همچنین این زن با افراد قدرتمند زیادی در ارتباط است. جونگ سان به دلیل قدرت زیادش می‌تواند بر سازمان دولت تاثیر زیادی بگذارد.

در کنار این دو فرد اصلی کیم گا اون و یون سو هیون دوستان صمیمی هستند که هر دو می خواهند از رازها پیرامون کانگ یو هان مطلع شوند. این دو فرد هر دو سختکوش، باهوش و خوش چهره هستند.

کیم گا اون در واقع یک دستیار قاضی است، او در دوران کودکی خود با دشواری های زیادی روبرو بوده اما برای فائق آمدن بر این مشکلات و دشواری‌ها سخت تلاش کرده تا روی پاهای خود قرار گیرد و خود تبدیل به یک قاضی شود. یون سون هیون نیز کارآگاهی است که به همان اندازه با استعداد و سخت کوش است و در کنار دوست خود در تلاش است تا اسرار پیرامون کانگ یون هان را حل کند.

دانلود سریال The Devilish Judge قسمت چهاردهم

دانلود رایگان قسمت 14 قاضی شیطان بدون سانسور
دانلود سریال کره ای قاضی شیطان / دانلود سریال The Devilish Judge قسمت چهاردهم / دانلود سریال کره ای The Devilish Judge

لینک دانلود سریال قاضی شیطان قسمت چهاردهم با زیرنویس فارسی از کانال تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 14 قاضی شیطان بدون سانسور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر