;
coinex

پخش زنده منچسترسیتی تاتنهام 24 مرداد 1400 [هفته اول لیگ جزیره]

دو تیم منچسترسیتی و تاتنهام امروز و در حساس ترین دیدار هفته اول به مصاف هم می روند. برای پخش زنده منچسترسیتی تاتنهام 24 مرداد 1400 با ما باشید.

منچسترسیتی که سال گذشته با اقتداری مثال زدنی و با شکستن شمار زیادی از رکوردها توانست در پایان ماراتن نفسگیر لیگ به برتری برسد، سال جدید را با قدرت آغاز خواهد کرد.

پپ گواردیولا مثل همیشه با تکیه بر سرمایه بی پایان مالکان نفتی سیتی، در سالیان مربیگری خود در سیتی چیزی در حدود 1 بیلیون دلار هزینه خرید بازیکن کرده و امسال نیز جک گریلیش ستاره استون ویلا را با مبلغی حدود صد میلیون یورو به خدمت گرفته است. من سیتی همچنان تشنه قهرمانی اروپاست، امری که پرخرج ترین مربی تاریخ نیز در رسیدن به آن ناکام بوده است! برای پخش زنده بازی منچسترسیتی و تاتنهام 24 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده منچسترسیتی تاتنهام 24 مرداد 1400

پپ گواردیولا با وجود ستارگان پرشماری مانند استرلینگ، ماحرز، ژسوس، فودن، گوندوغان، برناردو سیلوا و تنی چند از برترین های لیگ در پست های مختلف، همچنان راه حل معضل جام نگرفتن در اروپا را گلچین کردن برترین ها می داند و با وجود خرید گریلیش، به خرید هری کین ابرستاره تاتنهام نیز می اندیشد. ستاره ای که احتمالا امروز در ترکیب تاتنهام مقابل سیتی به میدان می رود.

پخش زنده منچسترسیتی تاتنهام 24 مرداد 1400 [هفته اول لیگ جزیره]
ساعت پخش منچسترسیتی تاتنهام امروز 24 مرداد / ساعت شروع منچسترسیتی تاتنهام امروز 24 مرداد
تاتنهامی ها که دو سال گذشته را با مورینیو مربی موفق پرتغالی قرارداد داشتند، در میانه فصل گذشته و به طرزی عجیب در شرایطی که هنوز تاتنهام به کسب سهمیه امیدوار بود مورینیو را اخراج کردند و با جانشین او نیز به نتیجه مطلوبی نرسیدند. تاتنهام با وجود بازیکنان خوبی که دارد بعد از اخراج پوچتینو روی خوش ندیده و حالا آنها بعد از مورینیو سراغ یک پرتغالی دیگر، یعنی نونو اسپریتو سانتو، مربی موفق سابق ولورهمپتون رفته اند.

سانتو در بازار نقل و انتقالاتی طبعا به اندازه گواردیولا دست و دلباز نیست و تا اینجای کار، برایان جیل، هافیک خلاق فصل پیش سویا را در کنار مدافع آرژانتینی آتالانتا کریستین رومرو به خدمت گرفته است.

دو تیم امروز در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که در مجموع 26 تقابل پیشین دو تیم در دیدارهای رسمی و غیررسمی، 16 پیروزی برای من سیتی و 7 پیروزی برای تاتنهام ثبت شده است. در این میان تنها 3 تساوی بین دو طرف به ما می گوید که این دیدار حساس، احتمال زیاد یک برنده خواهد داشت! پخش زنده بازی منچسترسیتی و تاتنهام 24 مرداد را از لینک های زیر ببینید:

پخش زنده منچسترسیتی و تاتنهام از Sky Sports PL

پخش زنده منچسترسیتی و تاتنهام از beIn Sports EN

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی تاتنهام از SuperSport PL

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی تاتنهام از Sport TV

پخش زنده منچسترسیتی تاتنهام 24 مرداد 1400 [هفته اول لیگ جزیره]
ساعت پخش منچسترسیتی تاتنهام امروز 24 مرداد / ساعت شروع منچسترسیتی تاتنهام امروز 24 مرداد
بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده منچسترسیتی تاتنهام 24 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر