;
coinex

جزئیات جدیدی از هتل ترانسیلوانیا 4 مشخص شد

در سالیان اخیر 3 قسمت انیمیشن هتل ترانسیلوانیا از محبوب ترین و موفق ترین انیمیشن ها بوده اند. حال جزئیات جدیدی از هتل ترانسیلوانیا 4 مشخص شده است.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴ قرار است به جای اکران در سینماها، در شبکه اینترنتی پرایم ویدیو مربوط به کمپانی آمازون پخش گردد. طبق اخبار جدید، با وجود وضعیت نامعلوم سینماها و افزایش بیماران کرونایی، شرکت Sony Pictures Animation، سازنده این انیمیشن، در حال مذاکره با شرکت آمازون جهت فروش حق پخش آن به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار می باشد که اگر این مذاکرات نتیجه بدهد در اینترنت و نه در سینماها شاهد پخش این فیلم خواهیم بود.

جزئیات جدیدی از هتل ترانسیلوانیا 4 مشخص شد

البته شرکت آمازون تا به حال هیچ صحبتی در این باره نکرده است. با این حال، تصمیم شرکت Sony Pictures Animation برای فروختن حق پخش جدی به نظر می رسد. البته طبق مدارک موجود، مذاکرات برای فروش حق پخش این انیمیشن به شرکت آمازون در اولین مراحل خود می باشد و نمی توان از نتیجه آن با قطعیت حرف زد.

گندی تارتاکوفسکی (Genndy Tartakovsky) خالق این فرنچایز، فیلم‌نامه جدید ترین قسمت از مجموعه انیمیشن ‌های Hotel Transylvania را نوشته است.

صداپیشگان این قسمت شامل اندی سمبرگ (Andy Samberg) در نقش کاراکتر جانی لوگران، سلنا گومز (Selena Gomez)، کاترین هان (Kathryn Hahn)، استیو بوشمی (Steve Buscemi)، جیم گافیگان (Jim Gaffigan)، مالی شنون (Molly Shannon)، دیوید اسپید (David Spade) و کیگان-مایکل کی (Keegan-Michael Key) هستند.

با توجه به افزایش شیوع کرونا دلتا، وضعیت فروش فیلم‌ ها در باکس آفیس خوب نبوده و اکثر شرکت ها بابت اکران فیلم‌ هایشان در زمان فعلی سینماها اطمینان خاطر ندارند.

شرکت سونی پیش از این نیز، سابقه‌ فروش حق پخش برخی فیلم ‌هایش را به شبکه‌ های اینترنتی جهت جلوگیری از خسارت های احتمالی مالی داشته است. ابتدا این فیلم قرار بوده در تاریخ یکم اکتبر امسال (۹ مهر ماه ۱۴۰۰) فقط در سینماها اکران شود که با توجه به مذاکرات اخیر، احتمالا چنین نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات جدیدی از هتل ترانسیلوانیا 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر