;
coinex

تاریخ پخش فصل دوم invincible [+تریلر و داستان]

اگر از علاقه‌مندان انیمیشن‌ها باشید، حتما درباره انیمیشین invincible شنیده‌اید. در این مقاله قصد داریم به تاریخ پخش فصل دوم invincible بپردازیم.

Invincible یک انیمیشن سوپر قهرمانی آمریکایی است که بر اساس کتاب کمیک با همین اسم توسط رابرت کرکمن و همکارانش در 25 مارس 2021 در پرایم ویدیو پخش شد و بسیار مورد استقبال منتقدان قرار گرفت.

در این انیمیشن استیون یون، ساندرا اوه و جی کی سیمونز نقش دارند. انیمیشن شکست ناپذیر داستان مارک گریسون 17 ساله و تبدیل شدن او به یک ابرقهرمان که تحت هدایت پدرش امنی من است را به نمایش می‌کشد. ما خبر‌های خوبی در مورد تاریخ پخش فصل دوم invincible را در اختیار داریم، در آوریل 2021، آمازون پخش این انیمیشن سریالی را برای فصل دوم و سوم تمدید کرد اما هنوز در ارتباط با تاریخ پخش فصل دوم invincible به صورت رسمی خبر نداده است.

می‌توانیم انتظار داشته باشیم انیمیشن شکست ناپذیر برای فصل‌های بعدی نیز تمدید شود این انیمیشن هم رده انیمه معروف پسر‌ها قرار گرفته اگر هنوز آن را تماشا نکردید اطلاع داشته باشید که این انیمه به صورت عالی شروع شده و در ادامه خیلی زود دراماتیک می‌شود زیرا صحنه‌های هیجان انگیز زیادی را به ارمغان می‌آورد. در ادامه به تاریخ پخش فصل 2 اینوینسیبل می‌پردازیم.

تاریخ پخش فصل دوم invincible

در ارتباط با زمان پخش فصل دوم سریال invincible باید بگوییم، طرفداران انیمیشن شکست ناپذیر قبل از اینکه فصل اول به پایان برسد، فصل دوم را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ تبلیغ کردند و خواستار اعلام تاریخ پخش فصل دوم invincible شدند. اکنون به نظر می‌رسد که آن همه تلاش سخت نتیجه داده است، زیرا آمازون نمایش را برای فصل دوم و سوم تمدید کرده است.

حتی قبل از اعلام این خبر غافلگیر کننده رابرت کرکمن کارگردان این انیمیشن قبلاً اشاره کرده بود که فصل دوم این انیمیشین به احتمال زیاد تمدید خواهد شد اما درباره تاریخ پخش فصل دوم invincible حرفی نزد. کرکمن در ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، خبر پخش فصل 2 اینوینسیبل را با ستاره این انیمیشن استیون یون در میان گذاشت.

رابرت کرکمن، کارگردان این انیمیشن، گفت من از آمازون به خاطر حمایت و فداکاری که پشت سر گذاشتند بسیار سپاسگزارم و در ارتباط با کتاب کمیک این انیمیشن افزود:

این کتاب کمیک در واقع نامه‌ای عاشقانه به ژانری است که من و کوری واکر با خواندن آن بزرگ شدیم، دیدن یکبار دیگر زنده شدن این شخصیت‌ها ما را بسیار خشنود کرد.

تاریخ پخش فصل دوم invincible
تاریخ پخش فصل 2 اینوینسیبل

یکی از بهترین شخصیت‌های این انیمیشن امنی من با صدا‌گذاری جی کی سیمونز است. امنی من در انیمیشن دو نقش دارد که نقش دیگر او نولان گریسون پدر مارک گریسون است. پسرش مارک گریسون در سایه پدر عزیز پیرش گیر کرده است و قدرت فوق العاده‌ای هم ندارد. همانطور که گفتیم در ارتباط با تاریخ پخش فصل 2 اینوینسیبل خبر رسمی دریافت نکردیم ما انتظار داریم زمان پخش فصل دوم سریال invincible در بهار سال 2022 باشد و سپس فصل سوم حدود یک سال بعد از آن پخش شود.

کمی بیش از یک ماه پس از پایان فصل اول، آمازون در 25 مارس اعلام کرد که فصل 2 و فصل 3 Invincible را در 29 آوریل سفارش داده است اما به خوبی می‌دانیم که اکثر برنامه‌ها با تاخیر زیادی مواجه می‌شوند مانند فصل چهارم سریال stranger things، امیدواریم زمان پخش فصل دوم سریال invincible در تاریخ احتمالی پخش شود.

اما باید بگوییم، انتظار نداشته باشید که تاریخ پخش فصل دوم invincible قبل از نیمه دوم سال 2022 باشد. مگر اینکه تیم بسیار خلاقانه عمل کرده و زمان پخش فصل دوم سریال invincible به اوایل سال آینده تغییر کند. اگر چنین شود بسیار تعجب‌برانگیز خواهد بود زیرا ساختن این انیمیشین نیاز به زمان و توجه ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

 داستان فصل دوم انیمیشن invincible

تاریخ پخش فصل دوم invincible
داستان فصل دوم انیمیشن invincible

پیش از آنکه به داستان فصل دوم انیمیشن invincible بپردازیم، خلاصه‌ای از فصل اول این انیمیشین را بازگو خواهیم کرد. پسر قدرتمندترین ابرقهرمان زمین در شرف تبدیل شدن به موجودی بزرگ‌تر از خودش است. او به موجودی جسورتر، جهانی و شکست ناپذیر تبدیل می‌شود. Invincible از کتاب کمیک تا انیمیشن آن، سفر مارک گریسون را برای تبدیل شدن به مدافع بزرگ زمین پس از پدرش، نولان گریسون که معروف به امنی من است را نشان می‌دهد.

در پایان فصل 1، دنیای مارک وارونه شده است. پدرش، امنی من خانواده آن‌ها را از میان برداشته و مارک را در بالای کوهی تنها گذاشته است. درست در زمانی که امنی من قصد داشت ضربه مهلکی را به پسرش وارد کند، خاطرات خوشی را که او پسرش در طول این سالها داشتند به خاطر آورد و خودش را در انجام این کار ناتوان دید. امنی من پس از اینکه تقریبا پسرش را کشت، زمین را ترک کرد. در پی این صحنه از طرف منتقدین کلیپی منتشر شد که رفتن به فضا را مورد تمسخر قرار دادند.

علیرغم خارج شدن فعلی امنی من، احتمالا در فصل دوم با کل نژاد ویلترومیت باز خواهد گشت، او مصمم است که زمین را بخشی از پادشاهی بیگانه خود قرار دهد. در آخرین قسمت از فصل 1، سیسیل از مارک می‌خواهد که جای پدرش را به عنوان قهرمان زمین بگیرد. جاه طلبی‌هایی که رسیدن به آن‌ها، با وجود تهدیدها می‌تواند دشوار باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

کمیک‌های این سریال انیمیشن می‌توانند ما را تا حدی از داستان فصل دوم این سریال با خبر کنند در انیمیشن شکست ناپذیر فصل ۲ ، ابتدا باید بدانیم نولان به کجا رفته است. در کمیک‌ها، نولان پرواز می‌کند تا به سیاره دیگری حمله کند. روابط بین مارک و نولان در نسخه تلوزیونی جای پوشش زیادی دارد در کمیک‌ها نیز به طور گسترده پوشش داده شده است.

مارک وظیفه دارد زمین را از هرگونه حمله نیروهای ویلترومیت حفظ کند و به نوبه خود به پیوستگی سیارات کمک کند. مارک در حال حاضر می‌داند که یک ناوگان بیگانه به لطف هشدار آلن در راه است. در کمیک‌ها نقش آلن پر رنگ‌تر شده و انتظار داریم دوستی بین مارک و آلن در سریال به وضوح نشان داده شود.

تاریخ پخش فصل دوم invincible

ما در انیمیشن invincible فصل 2 انبوهی از شروران دیگر را داریم که در میان هرج و مرج ناشی از حمله قریب الوقوع ویلترومیت باز خواهند گشت. پس از انفجار آخرین آزمایشگاه خود، دوقلوهای مولر دوباره در زندان GDA در زمین قرار می‌گیرند. لازم به ذکر نیست داک سیسمیک شرور، هنوز زنده است و می‌خواهد ارتشی از هیولاهای سنگی را در زیر سطح زمین تشکیل دهد.

تمدید فصل 2 انیمیشن شکست ناپذیر در 29 آوریل اعلام شد، بنابراین، در حال حاضر، کرکمن و تیم اجرایی از هر فرصتی برای توسعه آن استفاده می‌کنند آن‌ها مطمئناً در مورد نکات مورد نظر در فصل آینده بحث کرده‌اند با این وجود، انتشار این سریال انیمیشن زمان زیادی خواهد برد و به همین دلیل زمان پخش فصل دوم سریال invincible را برای ما کمی مبهم کرده است.

کتاب کمیک انیمیشن شکست ناپذیر فصل 2 داستان‌های احتمالی را ارائه می‌دهد اما این داستان‌ها برای فصل دوم این انیمیشن نمی‌توانند چندان مناسب باشند و فقط تا حدی دخیل هستند. به علاوه اینکه در قسمت پایانی فصل اول انیمیشن شکست ناپذیر خود، درک اینکه چه اتفاقاتی در انیمیشن invincible فصل ۲ می افتد را به ما داده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های سیتکام

بهترین سریال های خارجی

انیمیشن شکست ناپذیر فصل 2 در کتاب کمیک

تاریخ پخش فصل دوم invincible

حقیقت این است که ما دقیق نمی‌دانیم آنها از کدام کمیک‌ها برای فصل آینده استفاده خواهند کرد. اما از آنجایی که هشت قسمت اول سریال، 23 کتاب کمیک را پوشش داد انتظار داریم در فصل‌های آینده نیز آن‌ها را پوشش دهند. اگر می‌خواهید تصوری از انیمیشن شکست ناپذیر فصل 2 داشته باشید، کتاب 24 تا 46 ارزش خواندن را دارد و اگر می‌خواهید فصل سوم این سریال را بدانید، تا کتاب 69 بخوانید.

به دلیل اینکه ۱۴۴ کتاب کمیک برای این انیمیشین وجود دارد انتظار داریم که این سریال انیمیشن تا فصل هفتم و هشتم ادامه داشته باشد. کریکمن گفته است ما احتمالاً می‌توانیم کل داستان را در پنج تا هفت فصل جای دهیم. بدیهی است اگر تا پنج فصل ادامه داده شود، تفاوت‌هایی با هفت فصل قائل می‌شویم. به طور کلی برنامه ما این است که فصل‌های زیادی از این انیمیشن بسازیم و همانطور که در قالب کتاب کمیک گفته شد حداقل طول کامل سفر Invincible را پوشش دهیم.

ممکن است فصل‌های آینده انیمیشن شکست ناپذیر به داستان کمیک آن نزدیک شود همینطور می‌توان انتظار داشت که تفاوت‌های زیادی نیز با آن داشته باشد. کریکمن گفته است ما در حال برنامه‌ریزی برای داستان کمیک به روشی جالب هستیم. ما می‌خواهیم چیزهای زیادی به سریال اضافه کنیم و چیزهای زیادی را تغییر دهیم، همانطور که در مبارزه بین شکست ناپذیر‌ها و امنی من در فصل اول انجام دادیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2020

بهترین سریال های کمدی خارجی

صداگذاری و شخصیت ها

تاریخ پخش فصل دوم invincible

هنوز صداگذاری هیچ شخصیتی برای فصل 2 Invincible اعلام نشده است، ما انتظار داریم صداپیشگان اصلی فصل 1 حضور داشته باشند اما این احتمال نیز وجود دارد که شاهد صداپیشگان جدید در این سریال باشیم.

در حال حاضر، انتظار داریم انیمیشن شکست ناپذیر فصل 2 پیرو فصل 1 این سریال انیمیشین باشد. صدا‌گذاری ربات در فصل ۱ به عهده زکری کینتو بود. ما مطمئن نیستیم که او برای انیمیشن invincible فصل 2 باز خواهد گشت یا خیر زیرا ذهن او به بدن جدیدی منتقل شده و صداگذاری آن با راس مارکوند است. بر اساس آنچه در کمیک‌ها اتفاق افتاده است ربات کار‌های زیادی برای انجام دادن دارد. اما جزئیات فصل 2 و 3 Invincible هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ومپایری جهان

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

در مورد شخصیت‌های جدید این انیمیشن، نویسنده، رابرت کرکمن به ComicBook.com گفت که او به دنبال این است که بازیگر استیون یون برای همیشه از سریال The Walking Dead کناره گیری کند تا بتواند در این سریال انیمیشین بیشتر مداخله کند. وی افزود:

من بسیار مشتاقم که با بازیگران سریال مردگان متحرک کار کنم زیرا آن‌ها یک گروه شگفت انگیز هستند.

پاورپلکس، شخصیتی که از نبرد بین امنی من و شکست ناپذیر‌ها در کمیک‌ها جان سالم به در برد، احتمالاً شخصیت جدیدی برای این سریال انیمیشن باشد. با اینکه حدس می‌زنیم این شخصیت در انیمیشن شکست ناپذیر فصل 2 حضور داشته باشد ما نمی‌دانیم دقیقاً چه کسی صداگذاری او را بر عهده خواهد گرفت.

تریلر فصل دوم invincible

هنوز تریلر فصل دوم invincible در هیچ جا موجود نیست زیرا که آمازون حتی به صورت دقیق تاریخ پخش فصل دوم invincible را اعلام نکرده و فقط صرفا خبر از تمدید آن داده است. ما انتظار داریم تریلر فصل دوم در اواخر سال ۲۰۲۱ رونمایی شود. به محض اینکه تریلر فصل دوم invincible منتشر شود، ما آن را در این سایت قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

.

منابع:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل دوم invincible چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    امبد وارم در کنار تغییرات خیلی خوب فصل 1 دادن توی فصل2 هم این تغییرات داشته باشیم ولی هسته اصلی داستان حفظ بشه

    پاسخ