;
coinex

دانلود رایگان قسمت 9 پلی لیست بیمارستان فصل دوم بدون سانسور

پلی لیست بیمارستان یکی از سریال‌های پرطرفدار کره‌ای است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 9 پلی لیست بیمارستان فصل دوم بدون سانسور همراه ما باشید.

هرچند تاکنون سریال‌های کره‌ای با ژانر پزشکی زیادی ساخته شده است اما هیچکدام از انها به پای محبوبیت پلی لیست بیمارستان نرسیدند. این سریال پزشکی کره‌ای به حدی محبوب شد که برای فصل دوم تمدید شد. تاکنون 8 قسمت از این سریال محبوب پخش شده و ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 9 پلی لیست بیمارستان فصل دوم بدون سانسور را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 9 پلی لیست بیمارستان فصل دوم بدون سانسور

دانلود سریال کره ای Hospital Playlist 2

پلی لیست بیمارستان یکی از درام‌های پزشکی محبوب کره جنوبی است. محبوبیت این سریال دلایل مختلفی دارد؛ از بازیگران مطرح آن گرفته تا طراوتی که داستان‌های جذاب شخصیت‌های دوست‌داشتنی این سریال به درام‌های پزشکی می‌بخشند. به غیر از آن موسیقی درون سریال نیز در جذابیت Hospital Playlist نقش موثری داشته است.

داستان فصل اول این سریال، درباره پنج پزشک است که از دوران تحصیل با هم دوست هستند و نحوه کار آنها در مرکز پزشکی یوجی در داستان دنبال می‌شود. آنها در کنار کار پزشکی، در گروهی به نام Mido and Falasol که از طریق عشق مشترکشان به موسیقی تشکیل شده، فعالیت می‌کنند.

این گروه علی رغم سختی‌هایی که در محل کار دارند، هیچگاه دست از حمایت یکدیگر نمی‌کشند و از این طریق، مفهوم واقعی دوستی و عشق را به تصویر می‌کشانند. داستان دلچسب این دوستان که توسط لی وو جونگ و شین وون هو ساخته شده، توانسته قلب میلیون‌ها طرفدار را به معنای واقعی بلرزاند.

فصل 1 این سریال تنها در کره جنوبی 3.5 میلیون بیننده داشته و بینندگان بین المللی آن رقم خیلی بالاتری است. این سریال از این نظر بین مردم محبوب شده است که به جای جنگ، انتقام و رقابت در محل کار، به جنبه‌های انسانی و حرفه پزشکی تاکید کرده بود.

دانلود رایگان قسمت 9 پلی لیست بیمارستان فصل دوم بدون سانسور
دانلود سریال کره ای پلی لیست بیمارستان فصل دوم / دانلود سریال Hospital Playlist 2 قسمت نهم / دانلود رایگان قسمت 9 پلی لیست بیمارستان فصل دوم بدون سانسور

فصل دوم این مجموعه در ادامه فصل اول آن ساخته شده است. در آخر فصل یک پلی لیست بیمارستان، ایک جون احساسات خود را نسبت به سونگ هوا درست قبل از رفتن به اسپانیا اعتراف کرد و وی را با اعتراف ناگهانی خود شوکه کرد. سپس از او می‌خواهد که تا زمانی که در سفر است، سونگ هوا درباره او فکرهایش را بکند و هنگامی که بازگشت، پاسخ نهایی را به او بدهد.

ما در ادامه می‌توانید به لینک دانلود سریال کره ای پلی لیست بیمارستان فصل دوم دسترسی داشته باشید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید.

دانلود سریال پلی لیست بیمارستان فصل دوم قسمت نهم

دانلود رایگان قسمت 9 پلی لیست بیمارستان فصل دوم بدون سانسور
دانلود سریال Hospital Playlist 2 قسمت نهم / دانلود سریال کره ای Hospital Playlist 2 / دانلود رایگان قسمت 9 پلی لیست بیمارستان فصل دوم با زیرنویس چسبیده
  • نام: پلی لیست بیمارستان فصل دوم (Hospital Playlist 2)
  • محصول: 2021کره جنوبی از شبکه tvN, Netflix
  • ژانر: دوستانه، کمدی، عاشقانه، زندگی، درام، پزشکی
  • قسمت‌ها: 12
  • روزهای پخش: پنج شنبه
  • مدت زمان: 1 ساعت و 20 دقیقه
  • بازیگران: Jo Jung Suk, Yoo Yeon Seok, Jung Kyung Ho

لینک دانلود سریال پلی لیست بیمارستان فصل دوم قسمت نهم از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 9 پلی لیست بیمارستان فصل دوم بدون سانسور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر