;
coinex

پخش زنده اینتر جنوا 30 مرداد 1400 [هفته اول سری آ]

بالاخره امروز و دیرتر از دیگر لیگ های اروپایی معتبر، سری آ ایتالیا نیز آغاز خواهد شد. پخش زنده اینتر جنوا 30 مرداد 1400 را با ما ببینید.

قهرمان سری آ که بالخره سال گذشته به نوار 9 قهرمانی متوال یوونتوس پایان داد، حال در شرایطی سری آ جدید را آغاز می کند که سرمربی موفق، آنتونیو کونته که پروژه احیای اینتر را کلید زد از این تیم جدا شده است.

فارغ از این گویا مالکان چینی اینتر برای جبران ضررهای مالی و کسب سود، تمام ستارگان تیم را به حراج گذاشته اند. بعد از جدایی سال گذشته ایکاردی و ناینگولان بر سر مسائل مالی، امسال و بعد از جدایی کونته، روملو لوکاکو و اشرف حکیمی ستارگان موثر اینتر در مسیر قهرمانی سال گذشته حال از آبی پوشان شهر میلان جدا شده اند.

زمزمه هایی مبنی بر فروش لائوتارو مارتینز نیز به گوش می رسد. اما اینتر در نقل و انتقالات چندان بد هم عمل نکرده است. برای پخش زنده بازی اینتر جنوا 30 مرداد 1400 با ما همراه باشید.

پخش زنده اینتر جنوا 30 مرداد 1400

پخش زنده اینتر جنوا 30 مرداد 1400 [هفته اول سری آ]
ساعت پخش بازی اینتر جنوا 30 مرداد 1400 / ساعت شروع بازی اینتر جنوا 30 مرداد 1400
اینتر فصل نقل و انتقالات را با خبر عدم ادامه همکاری کونته آغاز کرد. موضوعی که فروش اشلی یانگ به استون ویلا و سپس لوکاکو و اشرف حکیمی را در پی داشت که از ستارگان محبوب کونته بودند. به نظر اوضاع اینتر آشفته می رسید که سیمونه اینزاگی مربی موفق سالیان گذشته لاتزیو به سرمربیگری اینتر برگزیده شد.

اینزاگی تجربه خوبی در لاتزیو داشت و با تنی چند از جوانان و بازیکنان معمولی، تیمی تهاجمی ساخته بود که برای همه حریفان مشکل ساز شده بود. اینزاگی برای جبران خلا مهرگان جدا شده از اینتر، ضمن تلاش برای حفظ لائوتارو مارتینز، ستاره کهنه کار بوسنیایی، یعنی ادین ژکو را از رم به خدمت گرفت. دیگر خرید مهم اینزاگی، هاکان چالهان اوغلو، ستاره ترک تبار تیم رقیب و همشهری یعنی آث میلان است که در انتقالی عجیب به اینتر آمده است. همچنین اینتر میلان دنزل دامفریزِ جوان ستاره آیندهوون برای پست دفاع راست را جذب کرده است. اما پخش زنده بازی اینتر جنوا 30 مرداد 1400 را از لینک های زیر ببینید:

پخش زنده اینتر و جنوا 30 مرداد 1400 ESPN

پخش زنده بازی اینتر و جنوا 30 مرداد 1400 Super Sport

تماشای بازی اینتر و جنوا 30 مرداد 1400 BT Sport

پخش زنده اینتر جنوا 30 مرداد 1400 [هفته اول سری آ]
ساعت پخش بازی اینتر جنوا 30 مرداد 1400 / ساعت شروع بازی اینتر جنوا 30 مرداد 1400
بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده اینتر جنوا 30 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر