coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بایرن مونیخ کلن 31 مرداد 1400 [هفته دوم بوندسلیگا]

پخش زنده بایرن مونیخ کلن 31 مرداد 1400 را در تکراتو ببینید. این بازی راس ساعت 20 به وقت ایران در آلیانز آرنا آغاز خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید.

امشب از ساعت هشت شب، بایرن مونیخ و اف سی کلن در قالب هفته دوم رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. از آنجا که باواریایی‌ها در بازی نخست خود در فصل جدید مقابل گلادباخ متوقف شدند، برد در این بازی می‌تواند برای آنها بیش از پیش پر اهمیت باشد.

این اولین بازی بایرنی‌ها در ورزشگاه خانگی در آلیانز آرنا در فصل جاری است. نکته خوشحال‌کننده برای بایرنی‌ها این است امروز  25 هزار تماشگر نیز حضور خواهند داشت تا تیم محبوب خود را از نزدیک تشویق نمایند. تیم یولیان ناگلزمن پس از شروع ناامیدکننده در رقابت‌های پیش فصل با دو باخث یک مساوی تحت فشار بود که با برد و قهرمانی در رقابت‌های سوپرکاپ مقداری از این فشار توانست کاهش دهد. با اینحال او خوب می‌داند که قهرمانی در سوپرکاپ حتی کف خواسته‌های هواداران و کادر مدیریتی بایرن را تشکیل نمی‌دهد. برای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و کلن 31 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده بایرن مونیخ کلن 31 مرداد 1400 [هفته دوم بوندسلیگا]

پخش زنده بایرن مونیخ کلن 31 مرداد 1400 [هفته دوم بوندسلیگا]پخش زنده بایرن مونیخ کلن 31 مرداد 1400 [هفته دوم بوندسلیگا]
ساعت پخش بازی بایرن مونیخ کلن 31 مرداد 1400 / زمان پخش بازی بایرن مونیخ کلن 31 مرداد 1400
تیم بایرن امسال علاوه بر مربی جدید دارای مدیر جدیدی نیز است. اولیور کان وعده داده که علاوه‌ بر تکرار موفقیت‌های بایرن دوست دارند عصری جدید را برای این باشگاه آغاز نماید. شاید مهم‌ترین هدف بایرنی‌ها در فصل جاری بهبود رکورد شگفت‌انگیز قهرمانی‌های متوالی در بوندسلیگا باشد.

در این راه ناگلزمن شاید پیش از گذشته دچار مشکل شود چراکه بایرن دوتا از بهترین بازیکن‌های خود را در خط دفاعی از دست داده و تنها با یک خرید بزرگ به استقبال مسابقات رفته است. البته همچنان تا پایان فصل نقل و انتقلات باقی مانده و باید ببینیم که آیا اولیور کان و حسن سالیحمیدزیچ قرار است، سورپرایزی را برای بایرنی‌ها به ارمغان بیاورند و یا با همین شرایط نه‌چندان مطلوب بایرن باید در بوندس‌لیگا، لیگ قهرمانان و دی اف بی پوکال به رقابت بپردازد.

برگردیم به بحث پیرامون بازی، اف سی کلن که در سال‌های اخیر نتوانسته خیلی زیاد به بایرن فشار بیاورد، اکنون دنبال شگفت‌سازی در زمین مونیخی‌هاست. آنها توانستند در بازی‌های پیش‌فصل در همین ورزشگاه بایرنی‌ها را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند. اگرچه بازی‌های پیش‌فصل معیاری خوبی برای قضاوت نیست اما به‌نظر می‌رسد کلنی‌ها اینبار قصد ندارند حرف دست و پا شکستی دربرابر پرافتخارترین تیم آلمان باشند.

تقابل‌های قبلی دو تیم نشان از برتری قاطع بایرن دارد. در آخرین بازی این دو تیم در رقابت‌های بوندسلیگا بایرن در فوریه سال جاری توانست کلن را 5 بر 1 در آلیانز آرنا شکست دهد. همچنین به‌طورکلی در 18 تقابل اخیر دو تیم بایرن 13 بار برده سه بازی مساوی شده و تنها کلن دو بار پیروز میدان بوده است. از آنجاکه بازی امشب پخش داخلی ندارد و ممکن است شما بخواهید بازی را ببینید ما لینک‌های پخش زنده در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و کلن 31 مرداد 1400 از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و کلن 31 مرداد 1400 Sky Sports

پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و کلن 31 مرداد 1400 DAZN 1

تماشای بازی بایرن مونیخ کلن 31 مرداد 1400 Bayern Munchen Live stream

پخش زنده بایرن مونیخ کلن 31 مرداد 1400 [هفته دوم بوندسلیگا]
ساعت پخش بازی بایرن مونیخ کلن 31 مرداد 1400 / زمان پخش بازی بایرن مونیخ کلن 31 مرداد 1400
بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده بایرن مونیخ کلن 31 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر