;
coinex

پخش زنده منچستریونایتد ساوتهمپتون 31 مرداد 1400 [هفته دوم لیگ جزیره]

پخش زنده منچستریونایتد ساوتهمپتون 31 مرداد 1400 را با ما ببینید. دو تیم در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ جزیره به مصاف هم خواهند رفت. با ما باشید.

ساوتهمپتون پس از فروش یانیک وسترگارد، ماریو لمینا و دنی اینگز، به نظر مهره های مهمی را برای شروع لیگ جدید از دست داده بود. تیمی که سال گذشته هم به زحمت توانست جایگاهی کمی بالاتر از منطقه سقوط پیدا کند، بالخره دست به جذب تئو والکات از اورتون و تاکومی مینامینو از لیورپول سعی در رفع خلاهای پدید آمده داشت.

البته ساتهپتون همچنان لیگ را ناامیدکننده شروع کرده است. آن ها در دیدار هفته اول با نتیجه 3 بر 1 مقابل اورتون و در گودیسون پارک شکست خوردند. از سوی دیگر اوضاع شیاطین سرخ، امیدوارکننده به نظر می رسد. برای پخش زنده بازی منچستریونایتد ساوتهمپتون 31 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده منچستریونایتد ساوتهمپتون 31 مرداد 1400

در 20 تقابل پیشین 2 تیم، 11 بار منچستریونایتد پیروز شده و سهم ساوتهمپتون تنها 2 پیروزی بوده است. اگر نگاهی به تاریخچه بازی های دو تیم بیندازیم، بازی هایی همواره نزدیک و پایاپای، و پیروزی هایی با کمترین اختلاف گل به چشم می خورد، اما سال گذشته و به طور دقیق تر، دیدار برگشت دو تیم در اولترافورد در 2 فوریه 2021 با نتیجه 9 بر 0 به نفع یونایتد، به پرگل ترین تقابل دو تیم در تاریخ دیدارهای رودررو بدل شد.

پخش زنده منچستریونایتد ساوتهمپتون 31 مرداد 1400 [هفته دوم لیگ جزیره]
ساعت پخش بازی منچستریونایتد ساوتهمپتون 31 مرداد 1400 / ساعت شروع بازی منچستریونایتد ساوتهمپتون 31 مرداد 1400
منچستریونایتد که با اوله گانه سولشر جان تازه ای یافته و سال قبل را با وجود مشکلات زیاد در رده دوم به پایان رساند، حال با حضور ستارگانی چون پوگبا، برونو فرناندز و البته دنی فن دبیک و با جذب مهره های جدیدی مانند جیدون سانچو و رافا واران به کسب قهرمانی امیدوار است. یونایتدی ها این روزها وضع خوبی دارند و در دیدار اول خود نیز با نتیجه 5 بر 1 لیدزِ مارچلو بیلسا را درهم کوبیدند. اما برای تماشای پخش زنده بازی منچستریونایتد ساوتهمپتون 31 مرداد 1400 از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده منچستر یونایتد و ساوتهمپتون 31 مرداد 1400 از Sky Sports PL

پخش زنده منچستر یونایتد و ساوتهمپتون 31 مرداد 1400 از beIN Sports EN

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده منچستریونایتد ساوتهمپتون 31 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر