coinex
راهنمای خرید تکراتو

دانلود رایگان قسمت 26 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

اتاق قرمز یکی از متفاوت‌ترین درام‌های ترکی است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 26 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی همراه ما باشید.

معمولا آن دسته از سریال‌های ترکی که در ژانرهای عاشقانه، کمدی، درام و یا مافیایی قرار می‌گیرند، بینندگان زیادی را جذب می‌کنند. با این حال، سریال ترکی Kirmizi Oda با داشتن ژانری کاملا متفاوت توانسته است به خوبی توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

این سریال توسط جم کارجی کارگردانی شده و داستان‌های آن که از اتفاقات واقعی سرچشمه گرفته شده‌اند را بانو بوزکورت نوشته است. این سریال به دلیل داشتن داستانی گیرا و متفاوت و همینطور بینندگان ایرانی زیاد به زبان فارسی دوبله و هر شب از شبکه جم سریز پخش می‌شود. تاکنون 26 قسمت آن پخش شده و ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 26 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم. با تکراتو همراه باشید!

دانلود رایگان قسمت 26 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Kirmizi Oda

سریال Kirmizi Oda محصول سال 2020 ترکیه بوده که از شبکه تی وی هشت پخش شد و از همان ابتدای پخش به دلیل مضمون متفاوتی که داشت توانست مخاطبان زیادی را به پای خود بنشاند. داستان این سریال جذاب حول یک روانشناس می‌چرخد که بیمارانی که به اختلال روانی مبتلا هستند، برای معالجه به او مراجعه می‌کنند.

هر قسمت از این سریال داستان مجزای خود را دارد و به جز کاراکتر روانشناس و دیگر دوستان او، بازیگران بیمار در هر قسمت عوض می‌شود. در Kirmizi Oda مشکلات روانی که در جامعه وجود دارند بررسی می‌شوند.

دانلود رایگان قسمت 26 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
دانلود قسمت 26 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی / دانلود دوبله فارسی سریال Kirmizi Oda قسمت 26 / دانلود قسمت 26 سریال Kirmizi Oda دوبله فارسی

به لطف داستان قوی و طرفداران زیاد این سریال، شبکه جم دست به دوبله این اثر گذاشته و هرشب آن را پخش می‌کند. شما می‌توانید در این مطلب به لینک دانلود سریال ترکی اتاق قرمز دسترسی پیدا کنید.

کاراکتر ثابت این سریال، خانم دکتر مانولیا بوده که یک کلینیک روانشناسی دارد. این روانشناس همراه با سه دکتر دیگر، دکتر بخش کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان، بیماران مختلفی را ویزیت می‌کنند. در سریال با بیماران وارد اتاق می‌شویم، قصه‌ی زندگی هرکدام را مشاهده می‌کنیم و می‌بینیم که چقدر زندگی درونی و بیرونی افراد می‌تواند از یکدیگر متفاوت باشد.

حال در ادامه مطلب برای دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 26 همراه تکراتو باشید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 22 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 24 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 25 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود قسمت 26 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 26 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 26 / دانلود دوبله فارسی قسمت 26 سریال ترکی اتاق قرمز / دانلود رایگان قسمت 26 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
  • نام ترکی: Kirmizi Oda
  • بازیگران: بینور کایا، صالح بادمجی، گلچین کولتور شاهین، باران جان اراسلان، تولین اوزن
  • کارگردان: جم کارجی
  • نویسنده: بانو بوزکورت
  • زمان پخش: هر شب ساعت ۲۰ از جم سریز
  • ژانر: درام، روانشناسی
  • محصول: ۲۰۲۰ ترکیه

دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 26 از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی سریال Kirmizi Oda قسمت 26 از تلگرام با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 26 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر