coinex
راهنمای خرید تکراتو

دانلود رایگان قسمت 27 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

اتاق قرمز را می‌توان یکی از بهترین درام‌های ترکیه دانست. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 27 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی همراه ما باشید.

با اینکه سریال‌های ترکی بیشتر با ژانرهای عاشقانه و مافیایی شناخته می‌شوند، اما سریال اتاق قرمز توانسته است با داشتن مضمونی متفاوت و گیرا تبدیل به یکی از بهترین سریال‌های ترکی شود.

سریال Kirmizi Oda یک سریال روانشناسی ترکی بوده که داستان‌های واقعی از مشکلات جامعه را به تصویر کشیده است. تاکنون 27 قسمت آن پخش شده و ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 27 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم. با تکراتو همراه باشید!

دانلود رایگان قسمت 27 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Kirmizi Oda

سریال روانشناسی و درام اتاق قرمز به کارگردانی جم کارجی و نویسندگی بانو بوزکورت ساخته شده است. این سریال برای اولین بار در سال 2020 از شبکه تی وی هشت پخش شد و به یکی از پربیننده‌ترین درام‌های ترکی تبدیل شد.

در حال حاضر دوبله شده این سریال هر شب از شبکه جم سریز پخش می‌شود و طرفداران ایرانی این سریال می‌توانند بدون دردسر خواندن زیرنویس آن را تماشا کنند و اگر از تبلیغات آزاردهنده بین سریال خسته شده‌اید، می‌توانید این سریال را از چنل تلگرامی ما دانلود کنید.

داستان این سریال جذاب حول یک روانشناس می‌چرخد که بیمارانی که به اختلال روانی مبتلا هستند، برای معالجه به او مراجعه می‌کنند. هر قسمت از این سریال داستان مجزای خود را دارد و به جز کاراکتر روانشناس و دیگر دوستان او، بازیگران بیمار در هر قسمت عوض می‌شود.

دانلود رایگان قسمت 27 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
دانلود قسمت 27 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی / دانلود دوبله فارسی سریال Kirmizi Oda قسمت 27 / دانلود قسمت 27 سریال Kirmizi Oda دوبله فارسی

نکته جالبی که درباره این سریال وجود دارد این است که در اتاق قرمز مشکلات روانی که در جامعه وجود دارند بررسی می‌شوند. کاراکتر ثابت این سریال، خانم دکتر مانولیا بوده که یک کلینیک روانشناسی دارد.

این روانشناس همراه با سه دکتر دیگر، دکتر بخش کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان، بیماران مختلفی را ویزیت می‌کنند. در سریال با بیماران وارد اتاق می‌شویم، قصه‌ی زندگی هرکدام را مشاهده می‌کنیم و می‌بینیم که چقدر زندگی درونی و بیرونی افراد می‌تواند از یکدیگر متفاوت باشد.

حال در ادامه مطلب برای دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 27 همراه تکراتو باشید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 24 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 25 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 26 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود قسمت 27 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 27 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 27 / دانلود دوبله فارسی قسمت 27 سریال ترکی اتاق قرمز / دانلود رایگان قسمت 27 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
  • نام ترکی: Kirmizi Oda
  • بازیگران: بینور کایا، صالح بادمجی، گلچین کولتور شاهین، باران جان اراسلان، تولین اوزن
  • کارگردان: جم کارجی
  • نویسنده: بانو بوزکورت
  • زمان پخش: هر شب ساعت ۲۰ از جم سریز
  • ژانر: درام، روانشناسی
  • محصول: ۲۰۲۰ ترکیه

دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 27 از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی سریال Kirmizi Oda قسمت 27 از تلگرام با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 27 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر