;
coinex

پخش زنده بایرن مونیخ برمر 3 مرداد 1400 [DFB POKAL]

پخش زنده بایرن مونیخ برمر 3 مرداد 1400 را با ما ببینید. دو تیم امشب از ساعت 22:45 به وقت ایران در چارچوب جام حذفی آلمان به مصاف هم خواهند رفت.

بایرن مونیخ ناگلزمان یا واقعا حرفی برای گفتن ندارد، یا هنوز فرم خوب خود را نیافته است. هرچه باشد همه می دانیم که در چند بازی که بایرن تحت هدایت او به میدان رفته، مشکلات زیادی در کسب نتیجه دلخواه داشته است.

بایرن این روزها با توجه به جدایی داوید آلابا و ژروم بواتنگ در بخش دفاعی مشکلات عدیده ای دارد. به علاوه که نویر نیز دیگر نویر جوان سال های گذشته نیست. اما آیا ناگلزمن می تواند بایرن را به روزهای اوج برساند؟ برای پخش زنده بازی بایرن مونیخ برمر 3 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده بایرن مونیخ برمر 3 مرداد 1400

پخش زنده بایرن مونیخ برمر 3 مرداد 1400 [DFB POKAL]
ساعت پخش بازی بایرن مونیخ برمر 3 مرداد 1400 / زمان پخش بازی بایرن مونیخ برمر 3 مرداد 1400
بایرن کار خود تحت هدایت ناگلزمن با تساوی ناامیدکننده 1 بر 1 مقابل گلادباخ آغاز کرد. سپس در سوپرکاپ آلمان، رقیب مستقیم خود دورتموند را با نتیحه 3 بر 1 شکست داد و در دیدار دوم بوندسلیگا، کلن را 3 بر 2 شکست داد.

بایرن در دیدارهای پیش فصل نیز عملکرد خوبی نداشت و به ترتیب به همین کلن، گلادباخ و ناپولی باخت و با آژاکس مساوی کرد. البته که دیدارهای دوستانه ملاک قضاوت نیست و باید به سرمربی جوان آلمانی فرصت بیشتری داد. بایرن امشب در شرایطی به مصاف برمر می رود که پیش از این هرگز مقابل این تیم قرار نگرفته است.

به علاوه همه رقبای این تیم در جام حذفی یعنی لورکوزن، دورتموند و گلادباخ بازی های اول خود را پیروز شده اند. اما برای پخش زنده بازی بایرن مونیخ برمر از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بایرن مونیخ و برمر 3 شهریور 1400 از ESPN

پخش زنده بایرن مونیخ و برمر 3 شهریور 1400 از Sky Sports Germany

پخش زنده بایرن مونیخ برمر 3 مرداد 1400 [DFB POKAL]
ساعت پخش بازی بایرن مونیخ برمر 3 مرداد 1400 / زمان پخش بازی بایرن مونیخ برمر 3 مرداد 1400
بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده بایرن مونیخ برمر 3 شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر