;
coinex

پخش زنده دیناموزاگرب شریف 3 شهریور 1400 [انتخابی لیگ قهرمانان اروپا]

پخش زنده دیناموزاگرب شریف 3 شهریور 1400 را که از ساعت 23:30 آغاز می شود با ما ببینید. صادق محرمی امشب به احتمال زیاد در ترکیب دیناموزاگرب حاضر خواهد بود.

امشب در چارچوب انتخابی راه یابی به لیگ قهرمانان اروپا، صادق محرمی و تیم دیناموزاگرب کار دشواری پیش رو خواهند داشت و برای صعود به یک شگفتی نیاز دارند.

امشب تکلیف 3 تیم آخر صعود کننده به فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا مشخص خواهد شد که در مهمترین آنها دیناموزاگرب کرواسی در خانه میزبان «شِریف تیراسپول» مولداوی خواهد بود. دو تیم پیش از این 7 بار رودرروی هم قرارگرفته اند که برتری با یاران محرمی با 4 پیروزی در مقابل 2 پیروزی شریف بوده است. پخش زنده بازی دیناموزاگرب شریف 3 شهریور 1400 را با ما ببینید.

پخش زنده دیناموزاگرب شریف 3 شهریور 1400

دیدار رفت با سورپرایز بزرگ نماینده مولداوی که می خواهد برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا برسد روبه‌‌رو شد. دیناموزاگرب در شبی که صادق محرمی در لیست تیم جایی نداشت در مولداوی با 3 گل تحقیر شد تا صعود به لیگ قهرمانان اروپا دور تر از همیشه تصور شود.

پخش زنده دیناموزاگرب شریف 3 شهریور 1400 [انتخابی لیگ قهرمانان اروپا]
بازی صادق محرمی در دیناموزاگرب / ساعت پخش بازی دیناموزاگرب شریف 3 شهریور 1400
امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه در زاگرب و ورزشگاه ماکسیمیر، دیناموزاگرب در پی جبران شکست بازی رفت وارد بازی خواهد شد و به نظر می‌رسد صادق محرمی در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. ملی‌پوش کشورمان در بازی قبلی دینامو مقابل لوکوموتیو 90 دقیقه در ترکیب اصلی حضور داشت و توانست به پیروزی نیز دست پیدا کند. برای پخش زنده بازی صادق محرمی در دیناموزاگرب از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی دیناموزاگرب شریف 3 شهریور 1400 از BT Sport

پخش زنده فوتبال دیناموزاگرب شریف 3 شهریور 1400 از Arena Sport HR

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده دیناموزاگرب شریف 3 شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر