;
coinex

توهین و فحاشی دنگ شو در اینستاگرام ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟

توهین و فحاشی دنگ شو در اینستاگرام اخیرا خبرساز شده است. طاها پارسا اینبار در اینستاگرام خود و طی یک ارتباط لایو با مخاطبینش الفاظ رکیکی به زبان آورده است.

طاها پارسا خواننده دنگ شو و فرزند بازیگر ایرانی علیرضا شجاع نوری است. او که پیش از این نیز سابقه اظهار نظرهای خاص را داشت، بار دیگر و البته این بار در یک ارتباط تصویری زنده از طریق اینستاگرام با حالتی عجیب شروع به توهین به مخاطبان خود کرد.

در روزهای اخیر و درباره علت توهین و فحاشی دنگ شو در اینستاگرام به مسئله نوع پوشش این خواننده و عریان بودنش در هنگام ارتباط تصویری و البته انتقاد برخی افراد از موسیقی اش اشاره شده است. در بررسی ابعاد موضوع ما را همراهی کنید.

توهین و فحاشی دنگ شو در اینستاگرام

طاها پارسا پیش از این نیز در صحبت هایی نسبت به مخاطبان خود و البته تمام فارسی زبانان توهین هایی ابراز داشته بود. او حدود یک سال پیش با اشاره به فارسی زبانان آن ها راعقب افتاده ترین مردم نامیده بود.

توهین و فحاشی دنگ شو در اینستاگرام ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟

اقای پارسا با نام اصلی و شناسانامه ای طاها شجاع نوری متولد دهم مردادماه 1360 در تهران و فارغ التحصیل رشته طراحی شهری است. رضا شایا و طاها پارسا دو برادر ایرانی و فرزندان علیرضا شجاع نوری بازیگر معروف ایرانی هستند که در سال 1383 اقدام به تاسیس گروه موسیقی دنگ شو کردند.

در سال 1389 اولین آلبوم دنگ شو به نام شیراز چل ساله توسط شرکت بماهنگ منتشر شد و در آمازون به عنوان پرفروش ترین البوم معرفی شد. این دو برادر خواننده دنگ شو در اسفندماه 99 به کانادا مهاجرت دائمی کردند و حالا در این کشور ساکن هستند. اخیرا توهین و فحاشی دنگ شو در اینستاگرام بار دیگر خبرساز شده است. در ادامه با بررسی نظرات و واکنش های کاربران به توهین و فحاشی خواننده دنگ شو در اینستاگرام ما را همراهی کنید. اما پیش از آن، ویدیو توهین و فحاشی دنگ شو در اینستاگرام را ببینید:

توهین و فحاشی دنگ شو در اینستاگرام

این موضوع از دید کاربران فضای مجازی به خصوص توییتر مصون نمانده و شمار زیادی از فارسی زبانان به اظهار نظرهای او واکنش نشان داده اند. در ادامه واکنش کاربران به این موضوع را بررسی می کنیم. کاربری درباره توهین و فحاشی خواننده دنگ شو در اینستاگرام نوشته:

اوج ابتذال و فرومایگی! دنگ شو برای من خاطرات جوونی بود گروهی که اگر یک هفته کنسرت میذاشت هر شبش رو میرفتم شده تو بالکن طبقه ٣ وحدت! انقدر عزیز که روز دفاع دکتریم اهنگ آخر قصه #دنگ_شو پخش شد! متاسفم برای خودم که سالها مخاطب چنین آدمهایی بودم.

کاربری دیگر درباره توهین و فحاشی دنگ شو در اینستاگرام نوشته:

اون از نامجو اینم از دنگشو. خدارو شکر دلکش و هایده و مهستی به موقع به رحمت خدا رفتن وگرنه الآن باید نوار خالی گوش میکردم.

توهین و فحاشی دنگ شو در اینستاگرام ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟

کاربر دیگر درباره توهین و فحاشی طاها پارسا نوشته:

باورم نمیشه. این چرا اینطوری شده! من خیلی دنگ شو رو دوست داشتم

کاربر دیگری درباره توهین و فحاشی خواننده دنگ شو در اینستاگرام نوشته:

من خیلی دنگشو رو دوست دارم و کلی خاطره‌ی خوب دارم با آهنگاشون و خیلی از اطرافیانمم با دنگشو یاد من میفتن، ولی امروز یکی از تسکایی که تیک زدم آنفالو کردن پیج اینستاش بود

دیگری در اشاره به موضوع توهین و فحاشی خواننده دنگ شو در اینستاگرام نوشته:

محسن نامجو شاهین نجفی زدبازی حصین داریوش تبهکار اینم از #دنگ_شو

کاربر دیگری نوشته:

سر دنگشو چه بلایی اومده؟ چرا پیج اینستاشون اینطوری شده؟

یک کاربر دیگر درباره توهین و فحاشی خواننده دنگ شو در اینستاگرام نوشته:

#دنگ_شو ی نازنینم:( کمی آهسته‌تر بد شو🙁

یک کاربر دیگر درباره فحاشی طاها پارسا در لایو نوشته:

اهنگ جشن فارغ‌التحصیلی، کنسرت سالن چمران فنی، چندتا آهنگ پرخاطره، برای زوال یکباره‌ی خالق این‌ خاطرات ناراحتم. حتی بیش‌تر از کاری که نامجو با خودش کرد. #دنگ_شو

کاربر دیگری درباره فحاشی طاها پارسا در لایو اینستاگرام نوشته:

دنگشو رو حداقل میداشتین با اعصاب راحت گوش بدیم، چتوووونه واقعاً؟؟

کاربر دیگری نوشته:

دنگ شو رو دوست داشتم/ الآن عاشقشم

کاربر دیگری درباره فحاشی طاها پارسا در لایو اینستاگرام نوشته:

دنگ شو در تمام این سالها خودش به مخاطب نزدیک شد، کسی کاری بهشون ندارد فقط بخاطر نزدیکی و ارتباط متقابل طرفداراشون پرسیدند چه اتفاقی افتاده و به همه توهین کرد

کاربر دیگری نوشته:

خداروشکر از قدیم گروه دنگشو رو دوست داشتم. درود بهشون.

کاربر دیگری درباره موضوع فحاشی طاها پارسا در لایو اینستاگرام نوشته:

ولی این پسره تو دنگ شو که همه رو یه دور به فحش کشیده، صداش خیلیییییییی خووووووبه :((((

کاربر دیگری درباره موضوع نوشته:

البته از بیرون نگاه میکنید همه چی سوییته من دوستایی دارم که این ادمارو میشناسن این اعضای عزیز دنگ شو با خودشونم مشکل دارن چه برسه به شما دوست عزیز.فک میکنی چرا صد بار خواننده هاش عوض میشه

کاربر دیگری درباره ماجرای دنگ شو نوشته:

دنگ شو برای من نماد امید بود. سال چهارم دبیرستان بودم، حجم درس‌ها و به خصوص فشار خانواده‌ام خیلی روم زیاد بود. اوضاع خوبی نبود ولی خیلی امید داشتم‌. شب‌ها می‌رفتم حموم، نور اتاقمو به آباژور تقلیل می‌دادم، دنگ شو پلی می‌کردم و می‌نوشتم. هنوز نماد امید برام اون روزای ۹۶ه

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص توهین و فحاشی دنگ شو در اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    احتمالا مست کرده یا اعصاب و روانش بهم ریخته … یا خماریه … بهر حال ادمیزاد ممکنه عصبانی بشه و چیزی بگه ، دلیل بر این نمیشه که همیشه همینه و بدون توجه به مشکلات اون فرد در اون لحظه ، دوستی و علاقه و هر ارتباطی رو‌خط بکشیم چنین رفتاری بسیار کودکانه ست . ادمی را درک‌باید کرد

    پاسخ