;
coinex

دانلود رایگان قسمت 299 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

یکی از جذاب‌ترین سریال‌های ترکی، سریال روزگارانی در چوکوراوا است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 299 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی همراه ما باشید.

سریال روزی روزگاری در چوکوراوا که بیشتر با روزگارانی در چوکوراوا شناخته می‌شود، یکی دیگر از سریال‌های ترکی در ژانر عاشقانه و درام است که مخاطبان بسیار زیادی دارد. این مجموعه به کارگردانی مورات ساراج‌اوغلو، فاروک تبر ساخته شده است.

این سریال یکی از موفق‌ترین سریال‌های عاشقانه است که داستان عشقی از ییلماز را روایت می‌کند. ییلماز برای محافظت از معشوق خود، زلیخا، دست به قتل زده می‌زند و زلیخا برای نجات ییلماز به ازدواجی ناخواسته تن می‌دهد.

این سریال پر مخاطب به نویسندگی ییلدیز تونچ، آتیلا اوزل هر شب ساعت 23:00 از شبکه جم سریز پخش می‌شود. ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 299 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 299 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Bir Zamanlar Cukurova

این سریال با داشتن داستانی پرکشش و کش‌ مکش‌های میان خانواده‌ها، شرط بندی‌ها و باخت‌ها توانسته مخاطبان ایرانی زیادی را جذب کند. روزگارانی در چوکوراوا در همان ابتدای کارش توانست موفقیت خوبی به دست بیاورد و بینندگان زیادی به خود جلب کند.

این مجموعه حکایت زوجی عاشق را به تصویر کشیده است که برای رسیدن به هم مجبورند سختی‌هایی را تحمل کنند. آن‌ها که در دهه 1970 در استانبول زندگی می‌کنند، در کمال سادگی به هم عشق می‌ورزند و دوست دارند هر چه زودتر به خانه بخت بروند.

اسم دختر داستان زلیخاست که به همراه برادرش و خواهرزاده‌اش زندگی می‌کند. آن‌ها در یکی از مناطق پایین شهر زندگی می‌کنند و زلیخا برای گذراندن زندگی به خیاطی در یک منطقه مشهور مشغول است.

ییلماز پسر داستان، در دوران کودکی خانواده‌اش را از دست داده و از آن پس پیش استادش که یک مکانیک است بزرگ شده و کار می‌کند. او فردی زحمت‌کش است و دوست دارد آینده‌ای بسیار زیبا با زلیخا بسازد.

دانلود رایگان قسمت 299 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی
دانلود دوبله فارسی سریال Bir Zamanlar Cukurova قسمت 299 / روزی روزگاری در چوکوراوا قسمت 299 / دانلود رایگان قسمت 299 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

در این میان که هر دو در ذهن خود آینده‌ای زیبا را در کنار هم تصور می‌کنند، اتفاقات غیر منتظره‌ای می‌افتد که تمام آرزوها و تصورات این زوج عاشق را از هم می‌پاشند. برادر زلیخا در یک قمارخانه می‌بازد و از آنجایی که توانایی پرداخت بدهی‌هایش را ندارد، از او خواسته می‌شود خواهرش را قمار کند.

پس از آن زلیخا به دست گروهی از مافیا می‌افتد و ییلماز برای نجات معشوقه خود فرمانده مافیا را به قتل می‌رساند. هر دوی آن‌ها برای زنده ماندن از استانبول فرار می‌کنند و به آدانا می‌روند.

این زوج عاشق با هر سختی که بود فرار می‌کند و در نهایت در یک مزرعه شروع به کار می‌کنند. برای این که هویت اصلی این دو فاش نشود مجبورند هم دیگر را خواهر و برادر معرفی کند. پس از آن زلیخا برای نجات معشوقه خود مجبور می‌شود به ازدواجی ناخواسته تن دهد.

شما می‌توانید در ادامه به لینک دانلود دوبله فارسی قسمت 299 سریال ترکی روزگارانی در چوکوراوا دسترسی داشته باشید. همینطور علاوه بر لینک دانلود قسمت 299 روزی روزگاری در چوکوراوا ، برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه، می‌توانید روزی روزگاری در چوکوراوا قسمت 299 را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 298 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 296 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی قسمت 299 سریال ترکی روزی روزگاری در چوکوراوا

دانلود رایگان قسمت 299 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی
دانلود قسمت 299 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی / دانلود دوبله فارسی قسمت 299 سریال ترکی روزی روزگاری در چوکوراوا / دانلود سریال ترکی روزی روزگاری در چوکوراوا
  • نام‌ سریال: روزگارانی در چوکوروا (Bir Zamanlar Cukurova)
  • بازیگران: واحده پرچین، مورات اونالمیش، اعور گونش، هالیت آلتینبیلک، بولنت پولات
  • کارگردان: مورات ساراج‌اوغلو، فاروک تبر
  • نویسنده: ییلدیز تونچ، آتیلا اوزل
  • ژانر: درام، رمانتیک
  • زمان پخش: هر شب ساعت 23:00 از شبکه جم سریز
  • محصول: 2018 ترکیه

دانلود قسمت 299 روزی روزگاری در چوکوراوا از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی سریال Bir Zamanlar Cukurova قسمت 299 از تلگرام با کیفیت 480p

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 299 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر