coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی در پایان فصل جاری گویا قطعی شده است. سرمربی پرخرج و نسبتا موفق اسپانیایی بار دیگر قصد استراحت دارد!

آخرین بار و در آخرین سال سرمربیگری در بارسلونا بود که پپ گواردیولا که عده ای او را نابغه دنیای مربیگری می خواندند، بعد از دورانی پرافتخار به لطف ستارگان پرشمار آن دوران بارسلونا که همگی در پست خود در آن دوره از بهترین های دنیا بودند، از نیاز به استراحت یکساله و دوری از فوتبال گفت.

زمانی که پپ این حرف ها در بارسا می زد، مدتی بود که بارسا در رقابت های اروپایی ناکام می ماند و در لیگ داخلی نیز، رئال مادرید که چندسالی مقهور جادوی مسی، ژاوی و اینیستا شده بود، با کمک ژوزه مورینیو به سختی با بارسا شاخ به شاخ شده بود. طوری که خداحافظی گواردیولا مصادف شد با از دست رفتن لالیگا به نفع رئال. آن هم بهترین قهرمانی تاریخ لالیگا با بهترین آمارها! در ادامه با بررسی مسئله جدایی پپ از منچسترسیتی با ما باشید.

جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی

جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

سرمربی اسپانیایی که بعد از دوره یکساله استراحت به بایرن مونیخ رفت، در دوران چندساله حضور در این تیم نیز نتوانست موفقیت خاصی کسب کند. البته جز قهرمانی بوندسلیگا که برای بایرن افتخار خاصی محسوب نمی شود. پپ اما در من سیتی با اهدافی جدید دوره جدیدی از مربیگری خود را آغاز کرد.

هدف اصلی من سیتی که در سالیان اخیر در رسیدن به آن ناکام بوده است، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. چیزی که سیتی تا به حال تجربه اش را نداشته و بهترین عملکردش حضور در فینال سال گذشته به سرمربیگری پپ بوده است. جایی که سیتی مغلوب چلسی توماس توخل شد.

از آن زمان تاکنون و درواقع پس از شکستی که عده زیادی منشا اصلی آن را زیاد فکر کردن (؟) یا اورثینیکینگ مربی اسپانیایی می دانند، مسئله جدایی پپ از منچسترسیتی مطرح شده است. درواقع مالکان هم به این باورند که پپ خود مسئول این شکست است آن هم در شرایطی که به لحاظ مهره ای از چلسی بهتر بوده است.

مالکان سیتی شاید در این باره محق باشند چراکه در سالیان اخیر تقریبا به هر ساز پپ رقصیدند و هر ستاره ای در هر پستی که پپ دست رویش گذاشته برایش با مبالغ کلان جذب شده است. از هزینه 400 میلیون یورویی برای خط دفاع با جذب جان استونز، روبن دیاس، بنجامین مندی، آیمریک لاپورت و دیگران تا خرید ستارگانی چون ماحرز، گریلیش، رودری و غیره!

اما تا پیش از این یک بار رسیدن به فینال نیز مالکان سیتی وفاداری خود به دیدگاه پپ را نشان داده بودند. آن هم در شرایطی که سیتی با خیل ستارگارنش در مراحل یک هشتم، یک چهارم یا نیمه نهایی مقابل تیم های درجه دو اروپایی نظیر موناکو یا لیون حذف می شد و موضع مالکان باشگاه، همچنان ترکیبی از حمایت لفظی و هزینه مادی بیشتر بود! حال دیگر فرصت دادن به گواردیولا برای هزینه بیشتر و نتیجه نگرفتن برای مالکان جالب نیست و گویا به زمان جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی رسیدیم!

جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

اخیرا سرمربی اسپانیایی از زمان جدایی خود از سیتی خبر داده است. او که چندی پیش قرارداد خود با سیتی را تا 2023 تمدید کرده بود در حاشیه مراسمی که اخیرا برگزار شد در مواجهه با سوالی درباره آینده کاری از برنامه خود برای آینده گفت:

من بعد از 7 سال مربیگری در منچسترسیتی، فکر می‌کنم که باید استراحتی به خودم بدهم. باید توقف کنم و دور و برم را هم ببینم. باید از سایر مربیان چیزهای زیادی یاد بگیرم و شاید وارد آن مسیر (مربیگری در رده ملی) هم شدم. دوست دارم در جام ملت‌های اروپا، کوپا آمه‌‌ریکا یا جام جهانی هدایت یک تیم را برعهده داشته باشم.

به این ترتیب گواردیولا به جز فصل جاری تنها یک فصل دیگر فرصت دارد تا به ناکامی طولانی مدتش برای فتح دوباره لیگ قهرمانان اروپا – افتخاری که بعد از جدایی از بارسلونا در سال 2012 دیگر موفق به کسب آن نشده – پایان دهد، هر چند او در 7 سال حضورش در منچسترسیتی تمامی جام‌های داخلی را کسب کرده است. اما علت جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی چیست؟

علت جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی ؛ کاربران در توییتر چه می گویند؟

جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

مسئله جدایی پپ گواردیولا از من سیتی از دید کاربران فضای مجازی نیز مخفی نمانده و به طرق مختلفی به این مهم واکنش نشان داده اند. در ادامه قصد داریم برخی واکنش ها به جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی را بررسی کنیم.

کاربری در واکنش به جدایی پپ گواردیولا از من سیتی در پایان فصل نوشته:

ای کاش حالا که گواردیولا گفته قراره سال ۲۰۲۳ از سیتی بره و سرمربی یه تیم ملی شه، به حاج مازیار بگیم بیارتش ایران

کاربر دیگری درباره جدایی پپ از منچسترسیتی نوشته:

گواردیولا بعد از سیتی اگر بخواد بره سراغ یک تیم ملی قطعا اون تیم انگلیس خواهد بود!

کاربر دیگری درباره جدایی پپ گواردیولا از من سیتی نوشته:

100% مربی خوب تاثیرگذاره ولی وقتی مهره خوب توی تیمش باشه خیلی بهتر میتونه نتیجه بگیره و موفق باشه. گواردیولا توی سیتی خیلی موق تره تا توی آرسنال بی مهره

یک کاربر دیگر در واکشن به جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی نوشته:

گواردیولا هم با تیمی به جز سیتی و بایر و بارسا همون هفتم، هشتم بشه نهایتا.

یک کاربر دیگر درباره جدایی پپ از منچسترسیتی نوشته:

گواردیولا واقعا آدم و مربی بزرگیه ولی لیاقت این همه تحسین رو نداره چون با اون بایرن و این سیتی واقعا یه چمپیونزلیگ ازش انتظار میره

جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

کاربر دیگری در واکنش به جدایی پپ از من سیتی نوشته:

ترکیب منچستر سیتی گرون ترین ترکیب تاریخ فوتبال با ۵٠٠ میلیون پوند بهمراه ٣۴٧ میلیون پوند ارزش ذخیره ها از تاتنهام شکست خورد. روح فوتبال آزرده ست آقای گواردیولا

یک کاربر دیگر با توجه به عملکرد پپ در نقل و انتقالات و شکست های هفته اخیر نوشته:

جون مادرتون دو هفته مراعات روح فوتبال رو بکنید و به این سیتی گل نزنید تا پنجره بسته بشه. وگرنه خودتون میدونید و نبوغ پپ گواردیولا.

دیگری درباره جدایی پپ از من سیتی نوشته:

ولی جدی بیشترین سود رو پپ برد از دوران اوج مسی عملا هیچ کار خفنی نکرد بعد از جدایی از بارسا خفن ترینش 100امتیازی کردن من سیتی بود

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر