;
coinex

سری جدید لپ تاپ میت بوک بی (Mate Book B) رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

هوآوی علاوه بر تولید گوشی های هوشمند در زمینه لپ تاپ های بیزینسی نیز فعالیت دارد. اکنون این شرکت از سری جدید لپ تاپ میت بوک بی رونمایی نموده است.

شاید اکثر ما هوآوی را با گوشی های هوشمندش بشناسیم اما باید بگوییم که این کمپانی در زمینه لپ تاپ هم برنامه هایی دارد. اکنون سه عضو جدید لپ تاپ میت بوک بی رونمایی شده است.

پس از راه طولانی و وقفه هایی که به علت تحریم افتاده بود، سرانجام هوآوی از سری جدید لپ تاپ های خود با نام میت بوک بی رونمایی کرد و نشان داد که هنوز در این زمینه حرف هایی برای گفتن دارد. در ادامه می خواهیم راجع به سه عضو جدید این لپ تاپ و مشخصات فنی و قیمت آنها صحبت کنیم. با تکراتو همراه باشید.

سری جدید لپ تاپ میت بوک بی

گرچه هوآوی سال گذشته را به عرضه سری لپ تاپ های بیزینسی خود اختصاص داده بود، اما عرضه آنها چندان گسترده نبود. این لپ تاپ ها با سه عضو رونمایی شده بودند و سهم عمده ای از بازار نداشتند. سری جدید لپ تاپ های هوآوی نیز برای مقاصد تجاری درنظر گرفته شده است. سه عضو این خانواده شامل MateBook B3، MateBook B5 و MateBook B7 می باشد.

این لپ تاپ های تازه وارد از قابلیت TPM 2.0 برخوردار اند و می توانند ویندوز 11 را پشتیبانی نمایند. برترین عضو این خانواده میت بوک بی 7 است که نمایشگری 13.9 اینچی دارد. این صفحه نمایش نسبت تصویر 2:3 و وضوح 3K را با پشتیبانی 91 درصدی از طیف رنگی SRGB به تصویر می کشد.

لپ تاپ میت بوک بی

قلب تپنده MateBook B7 پردازنده مرکزی core-i7 1165G7 است و در بخش حافظه با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD رو به رو هستیم. در این عضو تراشه TPM 2.0 (Trusted Platform Module) قرار دارد که امنیت هر چه بیشتر رایانه تان را تامین می کند. فرض کنید اگر هکری بخواهد اطلاعات شما را برباید، این تراشه کوچک اجازه راه اندازی کامپیوترتان را نمی دهد.

اما عضو میانی این خانواده میت بوک بی 5 است و اکثر قابلیت های اعضای این خانواده مشابه به یکدیگر است و تفاوت ها در جزئیات خلاصه می شود. نمایشگر MateBook B5 نمایشگری 14 اینچی است که وضوح 2K را ارائه می دهد. مثلا در میت بوک بی 7 شاهد ارتقای حساسیت لمسی و کاهش حرارت صفحه هستیم اما این بهبود در نسخه میانی تائید نشده نشده است.

اما عضو رده پایین این محصول یعنی MateBook B3 نیز برای مقاصد تجاری طراحی شده است که از نمایشگری 15.6 اینچی و از نوع IPS LCD می باشد. وضوح این صفحه نمایش فول اچ دی است. در مورد پردازنده مرکزی این عضو باید بگوییم که همان core-i7 1165G7 به کار رفته است. متاسفانه در مورد قیمت دقیق این محصول اطلاعاتی فاش نشده است و باید منتظر اخبار بیشتر آن باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لپ تاپ میت بوک بی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر