;
coinex

شیبا اینو رایگان ؛ استخراج مجانی و جدیدترین ایردراپ ها

ارز دیجیتال شیبا به عنوان قاتل دوج کوین شناخته می‌شود. از این رو قصد داریم در این نوشتار به معرفی شیبا اینو رایگان بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

ارز دیجیتال شیبا یکی دیگر از جدیدترین رمزارزهای بازار ارز است که به عنوان قاتل دوج کوین شناخته می‌شود. پلتفرم این پول‌های مجازی طوری است که محیط کلاهبرداری را برای افراد سودجو فراهم کرده است.

از آنجایی که قیمت این ارز دیجیتال نسبت به مابقی توکن‌های دیگر ارزان‌تر است خیلی‌ها با خرید مقدار زیادی از این ارز دیجیتال به امید رسیدن قیمت این توکن به ۱$ دلار هستند.

جدیدا سایت استخراج SHIBA به دلیل محبوبیت این ارز دیجیتال باب شده است و همچنین ایردراپ‌های فیک ارز شیبا هم هر روز به چشم می‌خورد. از این رو این جستار را به معرفی رمزارز شیبا اینو رایگان اختصاص داده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

شیبا اینو رایگان

در نگاه اول این توکن همانند ارز دیجیتال دوج کوین به نظر می‌رسد. در واقع ارز دیجیتال شیبا الهام گرفته از نماد دوج کوین است و با شعار قاتل دوج کوین به بازار عرضه شده است.

آلتسیزن در سال ۲۰۲۱ میلادی با انفجار قیمت توکن‌هایی با نماد سگ و الهام گرفته از دوج کوین همراه بود. این رمزارز که شبیه به پروژه دوج کوین است که به دلیل این که پشتوانه قابل توجهی ندارد، مورد توجه کاربران ارزهای دیجیتال قرار نمی‌گیرد. قبل از آن که بخواهیم به شیبا اینو بپردازیم بهتر است با میم کوین آشنا شویم که رشد قابل توجهی در چند وقت اخیر داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

شت کوین چیست؟

میم کوین چیست

شیبا اینو : بهترین راه دریافت Shiba Inu رایگان

شیبا اینو رایگان
بهترین راه دریافت Shiba Inu رایگان

همانطور که کمی قبل گفتیم بهتر است قبل از آن که به شیبا اینو رایگان توضیح دهیم به میم کوین بپردزایم این رمز ارز بیشتر توکنی است که جنبه بازی و سرگرمی دارد و در صورت وایرال شدن در فضای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی امکان کسب درآمد از آن وجود دارد.

میم توکن نیز شباهت بسیاری به دوج کوین دارد و به یکی دیگر از زیر گروه‌های دوج کوین به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که این دسته از رمز ارزها به هیچ وجه پشتوانه فنی قابل توجهی نداشته و صعود و نزول قیمت آن‌ها به توجه و عدم توجه بازار بستگی دارد.

این نکته منحصر به بازار ارزهای دیجیتال نیست و در بازارهای مالی بالغ دنیا نیز مشاهده می‌شود. در اصل این نوع از دارایی‌ها را می‌توانیم ابزاری برای مبارزه و مخالفت جمعی مردم با ساختارهای کنونی قدرت و ثروت در دنیا در نظر گرفت به همین دلیل است که افراد زیادی را با خود همراه می‌کند.

شیبا اینو رایگان برای اولین بار در روز سوم آگوست 2020 توسط فردی به نام ری اوشی مطرح شد. او برای مدت‌ها به عنوان تریدر در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشت.

این ارز دیجیتال از ایده غیر متمرکز بودن یک اکو سیستم اقتصادی حمایت می‌کرد. او همچنین منتقد سیستم اقتصادی بسیاری از ارزهای دیجیتالی است که درصد قابل توجهی از توکن‌های آن در اختیار تیم توسعه یا فرد توسعه دهنده پروژه است.

اصلاً همین تفکرات باعث به وجود اومدن ارز SHIB شد. ارز دیجیتال شیبا اینو با ایده ساخت یک سیستم غیر متمرکز واقعی وارد بازار شد و در اصل مدعیست که تیم توسعه حتی یک توکن برای خود نگه نداشته و تمام توکن‌ها در بازار توزیع کرده‌اند.

طبق گفته پلتفرم ارز دیجیتال شیبا اینو رایگان یک توکن رمز نگاری شده است که به کاربران اجازه می‌دهد با پرداخت مبلغی نه چندان زیاد میلیون‌ها و یا شاید میلیاردها عدد از این توکن را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

ایردراپ چیست؟

آلت سیزن چیست؟

یک صرافی غیر متمرکز با نام شیبا سواپ (ShibaSwap) نیز توسط سازنده همین رمز ارز ساخته شده که برای تبدیل انواع کوین و توکن به شیبا اینو کاربرد دارد. البته این پلتفرم هنوز راه‌ اندازی نشده است.

نماد آن تصویر یک سگ نژاد شیبا اینو است، سگی که در نگاه اول ما را به یاد دوج کوین می‌اندازد. به نظر می‌رسد سازنده در پی بهره‌ بردن حداکثری از موفقیت بی‌نظیر دوج کوین در بازار کریپتوکارنسی است. شبیه این ارز دیجیتال، شیبا اینو نیز تکنولوژی و کاربرد خاصی ندارد و صرفا یک رمزارز است.

شیبا اینو 50٪ از کل عرضه Uniswap را مسدود کرده است و کلیدها را دور انداخته است و 50٪ باقیمانده توسط ویتالیک بوترین سوزانده شده است.

شیبا اینو اولین پروژه‌ای بود که این مسیر را دنبال کرد، بنابراین همه مجبورند در بازار آزاد خرید کنند، تا اطمینان حاصل شود که توزیع عادلانه و کاملی وجود دارد که در طی آن برنامه نویسان، توکن تیمی در اختیار ندارند تا با استفاده از آن بتوانند در این اجتماع دستکاری کنند.

خرید و فروش شیبا اینو : بهترین راه دریافت Shiba Inu رایگان

شیبا اینو رایگان
بهترین راه دریافت Shiba Inu رایگان

اگر قصد خرید شیبا اینو رایگان با قیمت مناسب دارید، بیت پین بهترین گزینه محسوب می‌شود. چرا که علاوه بر قیمت مناسب، مراحل خرید به صورت سریع انجام می‌شود و شما می‌توانید در هر زمان از شبانه روز نسبت به خرید ارز دیجیتال شیبا اقدام نمایید.

این مسئله برای فروش شیبا نیز صدق می‌کند، خدمات فروش نیز مانند خرید به صورت محدود و سریع با بهترین قیمت ارائه می‌شود. برای این کار کافیست یک اکانت در بیت پین ایجاد کنید و مراحل احراز هویت را در این سایت تکمیل نمایید.

حال باید موجودی حساب کاربری خود را افزایش بدهید. پس از افزایش موجودی حساب کاربری برای خرید شیبا باید در بازار شیبا به ریال برای خریداری این رمزارز اقدام کنید. با بررسی دقیق روند بازار و کسب اطلاعات در زمینه‌ی قیمت شیبا، می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و به خرید شیبا بپردازید.

همانطور که می‌دانید هر چیزی را که بتوان خرید، مسلما امکان فروش آن هم فراهم است. اما عدم دسترسی ما از داخل ایران به سیستم‌های دریافت و پرداخت بین‌المللی سبب شده که همیشه به این موارد هم فکر کنید.

بیت‌ پین در کنار خدمات خرید شیبا، برای فروش شیبا هم همراه شما خواهد بود. اگر تصمیم دارید مقداری یا حتی تمام توکن خریداری شده را به فروش برسانید، می‌توانید با استفاده از پلتفرم معاملاتی بیت پین معادل ریالی اندوخته شیبا خود را در کارت بانکی خود دریافت کنید. برای فروش شیبا در بیت پین، کافی است وارد بازار معاملاتی بیت پین یا بخش خرید آسان شوید و اقدام به فروش شیبا کنید.

کیف پول ارز دیجیتال شیبا

شیبا اینو رایگان

اگر به دنبال یک کیف پول مناسب برای شیبا اینو رایگان هستید کیف پول تراست والت برای شما مناسب است. تراست والت، کیف پولی است که از توکن شیب (Shib) پشتیبانی می‌کند.

این کیف پول موبایلی برای هر دو سیسم عامل یعنی اندروید و iOS موجود است و قادر به پشتیبانی از بیت‌کوین، لایت‎ کوین، بیت کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک، XRP، استلار لومنز، دوج کوین و کلیه توکن‌های استاندارد ERC-20 است.

اگر طریقه نصب و راه اندازی این کیف پول را نمی‌دانید برای نصب به کیف پول تراست والت (Trust Wallet) مراجعه کنید و همانند تصاویر این کیف را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو

شیبا اینو رایگان
بهترین سایت دریافت رایگان شیبا اینو

شیبا اینو با نماد اختصاری SHIB یک ارز دیجیتال یا یک پول مجازی است که با ارزش بازار حدود ۳.۲۶ میلیارد دلار، در رتبه ۴۲ بازار قرار داشته و سهم ۰.۱۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

هر واحد از شیبا اینو در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۸,۰۴۸ تومان معادل ۰.۲ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۷۲.۸۴ میلیون دلار است.

بالاترین قیمت شیبا اینو در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰(14 August 2021) معادل ۴۱۸.۹۲ دلار بوده که همینک %۹۹.۹۹ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش شیبا اینو ۳۹۴.۸ تریلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱P خواهد بود.

بهترین سایت دریافت رایگان شیبا اینو

شیبا اینو رایگان
بازی شیبا اینو مجانی

همانطور که می‌دانید توکن شیا رمز ارزی است که از روی توکن دوج کوین طراحی شده است. اگر بخواهیم به بهترین سایت دریافت رایگان شیبا اینو اشاره کنیم می‌توانیم به سایت Freedoge.co.in اشاره کرد.

این سایت عنوان بهترین سایت دریافت رایگان دوج کوین و شیبا اینو شناخته می‌شود. این وب سایت بزرگترین سیستم فاست شیبا اینو و دوج کوین محسوب می‌شود. به علاوه این پلتفرم شباهت زیادی با Freebitco.in دارد.

یکی دیگر از بهترین سایت دریافت رایگان شیبا اینو سایت moon dogecoin است. برای ثبت نام در این وب سایت کافیست یک حساب کاربری در کوین پات ایجاد کنید. سپس برای ثبت نام در دوج کوین یا شیبا اینو رایگان مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در بخش CoinPot email address, or bitcoin wallet address ایمیل کوین پات خود را وارد کنید و روی Sign in (ورود) کلیک کنید.
  • کد کپچا را حل کنید که از شما می‌خواهد که مشخص کنید که ربات نیستید.
  • Human verification: تیک کد امنیتی گوگل (I’m not a robot) رو هم بزنید که مشخص بشه شما ربات نیستید.
  • بعد از وارد شدن (Login) به اکانتتون یک تایمر (Timer – زمان بند) خودکار شروع به شمارش می‌کند و در هر ثانیه به شما مقداری ارز میدهد (این مقدار می تواند با افزایش قیمت تغییر کند)
  • هر زمان دوست داشتید روی Claim Now کلیک کنید تا دوج کوین به کیف پول کوین پات انتقال داده شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

بازی شیبا اینو مجانی

شیبا اینو رایگان
بازی شیبا اینو مجانی

تاس انداختن یکی از بازی شیبا اینو مجانی است که به عنوان بهترین راه دریافت Shiba Inu رایگان نیز شناخته می‌شود. در این بازی تنها کافیست چند کلیک کنید و دکمه گردش و تکمیل کپچا که همان تست‌های همگانی است که معمولا در تمامی سایت‌ها می توان با آن روبه‌رو شد را دریافت کنید. شما می‌توانید این کار را در هر 60 دقیقه یک بار انجام دهید.

در ابتدای امر و زمانی که گزینه ROll را انتخاب کنید، یک عدد کاملا تصادفی دریافت خواهید کرد. بعد بر اساس آن عدد و با توجه به جدول پرداخت‌ها، می‌توانید دوج کوین بیشتر یا کمتری به دست آورید.

پرداخت‌ها نیز براساس نرخ روز دوج کوین متفاوت است. برای مثال اگر عدد 10000 به شما برسد، در واقع بیشترین مقدار در هر گردش را به دست آورده‌اید که ارزش این ارز دریافت شده بسیار بالا خواهد بود. علاوه بر این، پلتفرم مورد بحث گزینه‌ای شامل پخش صدا دارد. با فعال شدن آن، هر زمان که سیستم اجازه گردش دوباره بدهد، توسط پلتفرم به شما اطلاع داده می‌شود.

یکی دیگر از بازی شیبا اینو مجانی ، بازی Hi-Lo یا همان بالا پایین که امکان دسترسی به دوج کوین و شیبا اینو رایگان را برای شما فراهم می‌کند. روند بازی به این شکل است که اگر تصور می‌کنید که شماره گردش این دور، بالاتر از قبلی خواهد بود، HI را انتخاب کنید و اگر فکر می‌کنید شماره پایین‌تر است LO را برگزینید.

در بازی Hi-Lo شانس برد بالاتر و پرداخت‌ پایین‌تر و شانس برد پایین‌تر، پرداخت بالاتر را برای شما به همراه خواهد داشت. فارغ از این موارد، در سمت راست صفحه، شما با فعال کردن شانس بردن تمامی پول‌ها، امکان شرط بندی‌های بیشتری را نیز دارید. قانون ساده‌ای است، اگر شما عدد 8888 را به گردش در آورید، در آن زمان جایزه برای اساس مقداری که انتخاب شده به شما تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص شیبا اینو رایگان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    می خواهم ارز دیجیتال داشته باشم

    پاسخ