;
coinex

زمان راه اندازی هاردفورک کاردانو

طبق اعلام شرکت Input Output Global پس از مدت‌ها، شبکه آزمایشی هاردفورک آلونزو از راه رسید و به زودی زمان راه اندازی هاردفورک کاردانو اعلام خواهد شد.

بزرگترین بلاکچین گواه اثبات سهام قبل از فعال شدن قرارداد های هوشمند در شبکه اصلی وارد فاز نهایی خود شده است. در جریان رویداد کاردانو 360، سرپرست تحویل آزمایش، دمیتریس پولوپولوس، این شبکه آزمایشی را “لباس تمرین” دانست و گفت که تیم توسعه دهنده این رمز ارز همه مسائلی که باید قبل از استقرار شبکه اصلی حل شوند را شخصا زیر نظر دارد.

زمان راه اندازی هاردفورک کاردانو

هاردفورک ترکیبی آلونزو در 12 سپتامبر راه اندازی خواهد شد. از طرفی مبدل اتریوم کاردانو هم در هفته آینده راه اندازی خواهد شد. در اوایل امروز رمز ارز کاردانو نیز 14 درصد افزایش قیمت داشته و فاصله بسیار کمی با سطح قیمت 3 دلار دارد. البته بعد از آن کاردانو اندکی اصلاح قیمت شد و با 13 درصد افزایش قیمت در سطح قیمت 2.87 دلار قرار گرفته است.

طبق عقیده کارشناسان کل افزایش قیمت چندین روز اخیر کاردانو مدیون همین هاردفورک است و حالا کاردانو با ارزش کل بازار حدوداً 91 میلیارد دلاری سومین رمز ارز برتر بازار است و در روز های رویایی خود هست و دامیننس (سلطه) آن به 4.22 درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان راه اندازی هاردفورک کاردانو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر