coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده لیورپول چلسی 6 شهریور 1400 [هفته سوم لیگ جزیره]

پخش زنده لیورپول چلسی 6 شهریور 1400 را با ما ببینید. دو تیم از ساعت 21:00 به وقت ایران در ورزشگاه آنفلید و با سوت آنتونی تیلور کار خود را آغاز می کنند.

در یکی از حساس ترین رقابت های هفته سوم لیگ جزیره و شاید مهمترین بازی لیگ تا این هفته، دو تیم چلسی و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت. قهرمان اروپا که اخیرا سوپرکاپ اروپا را نیز به تالار افتخارات خود افزوده است،

با تحرکات مثبتی که در بازار انتقالات تابستانی داشته باید با لیوپول سرحال کلوپ رویارو شود. لیورپولی که با وجود از دست دادن واینالدوم و تجربه بد مصدومیت های فصل گذشته، هنوز خرید مهمی در این فصل نداشته است. برای پخش زنده بازی لیورپول چلسی 6 شهریور 1400 با ما باشید.

پخش زنده لیورپول چلسی 6 شهریور 1400

پخش زنده لیورپول چلسی 6 شهریور 1400 [هفته سوم لیگ جزیره]
ساعت پخش بازی لیورپول چلسی 6 شهریور 1400 / زمان پخش بازی لیورپول چلسی 6 شهریور 1400
لیورپول کلوپ لیگ را خیلی خوب شروع کرده و بعد از یک پیروزی 3 بر 0 مقابل نوریچ، برنلی را با نتیجه 2 بر 0 شکست داده است. از سوی دیگر چلسی سرحال توماس توخل که اخیرا سوپرکاپ اروپا را نیز به دست آورده است، در بازی اول کریستال پالاس را با نتیجه 3 بر0 شکست داد و در هفته دوم در دربی لندن آرسنال را با دو گل از پیش رو برداشت.

شاید جذاب ترین دوران رقابت دو تیم در تاریخچه تقابل هایشان به دورانی بازگردد که چلسی با ژوزه مورینیو و لیورپول با رافا بنیتز سکانداری می شد. اما در سالیان اخیر و بعد از دوره های طولانی ناکامی، هر دو تیم از اصلی ترین مدعیان در هر جام داخلی و بین المللی هستند. در سالیان اخیر لیورپول با هدایت کلوپ هر جامی را به دست آورده و چلسی سرحال توخل نیز سال گذشته قهرمان اروپا شد.

در 30 بازی ثبت شده در تاریخچه تقابل های دو تیم، 12 پیروزی برا لیورپول، 10 پیروزی برای چلسی و 8 تساوی ثبت شده است. به واقع همواره تقابل این دو تیم از جذاب ترین تقابل های لیگ برتر بوده و هیچگاه پیروز میدان از قبل مشخص نبوده است.

چلسی در نقل و انتقالات تنها با افزودن لوکاکو، وضعیت خط حمله را بهبود بخشیده، حال آنکه گویی توخل در حال خانه تکانی چلسی است. در انتقالات تابستانی امسال شمار زیادی از بازیکنان ثابت سال های اخیر چلسی از جمله ویکتور موزس، الیویه ژیرو، امرسون، میچی باتشوایی و داویده زاپاکوستا از این تیم جدا شده اند. بر این فهرست باید نام استعدادهای جوان چلسی بیلی گیلمور و تامی آبراهام را نیز بیفزاییم که از این تیم جدا شده اند. باید دید برنامه بلندمدت توخل چیست. اما برای پخش زنده بازی لیورپول چلسی 6 شهریور 1400 از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش آنلاین بازی لیورپول چلسی 6 شهریور 1400 از Sky PL

پخش مستقیم لیورپول چلسی 6 شهریور 1400 از TRUE PL

پخش آنلاین بازی لیورپول چلسی 6 شهریور 1400 از beIN Sports EN

پخش مستقیم لیورپول چلسی 6 شهریور 1400 از beIN Sports Arabic

پخش آنلاین بازی لیورپول چلسی 6 شهریور 1400 از NBC

پخش مستقیم لیورپول چلسی 6 شهریور 1400 از Sport TV

پخش زنده لیورپول چلسی 6 شهریور 1400 [هفته سوم لیگ جزیره]
ساعت پخش بازی لیورپول چلسی 6 شهریور 1400 / زمان پخش بازی لیورپول چلسی 6 شهریور 1400
بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده لیورپول چلسی 6 شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر